Board logo

標題: Apple點數 [打印本頁]

作者: 真.史提御姐    時間: 2013-10-10 21:49     標題: Apple點數

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald    時間: 2013-10-10 21:53

你可以issue一個redeem code畀人, 但唔知用邊D錢先 (信用卡 vs. 餘額)
作者: stanleymm    時間: 2013-10-11 12:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: indigo    時間: 2013-10-11 13:05

本帖最後由 indigo 於 2013-10-11 13:07 編輯

當 gift 咁送比人,打人地個 apple ID,佢就會收到個 redeem code。

不過我試過一次,好奇怪地我 gift 比人,我自己都當買左。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2