Board logo

標題: [操作疑難] 當在iphone, ipad下載了同一個apps之後... [打印本頁]

作者: cyin    時間: 2012-7-16 20:53     標題: 當在iphone, ipad下載了同一個apps之後...

當在iphone, ipad都下載了idea sketch之後...
我在iphone的應用內升級了,
請問ipad的那個,會不會自己升級呢?
還是要在ipad的那個都要俾錢呢?
因為想用裡面既icloud功能,
請大家幫幫忙解答,謝謝!
作者: 黑面人    時間: 2012-7-16 21:18

同1個 apple id 購買下載同一個app,
另外部機都唔駛錢!

不過小心係咪2個獨立app (即一個for iphone, 另一個for ipad)
作者: cyin    時間: 2012-7-16 21:29

謝謝,而且剛剛找到個restore制升級ipad果邊既app啦,應該冇咩問題啦,
謝謝!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2