標題: [操作疑難] 當在iphone, ipad下載了同一個apps之後... [打印本頁]
作者: cyin 時間: 2012-7-16 20:53 標題: 當在iphone, ipad下載了同一個apps之後...
當在iphone, ipad都下載了idea sketch之後...
我在iphone的應用內升級了,
請問ipad的那個,會不會自己升級呢?
還是要在ipad的那個都要俾錢呢?
因為想用裡面既icloud功能,
請大家幫幫忙解答,謝謝!
作者: 黑面人 時間: 2012-7-16 21:18
同1個 apple id 購買下載同一個app,
另外部機都唔駛錢!
不過小心係咪2個獨立app (即一個for iphone, 另一個for ipad)
作者: cyin 時間: 2012-7-16 21:29
謝謝,而且剛剛找到個restore制升級ipad果邊既app啦,應該冇咩問題啦,
謝謝!
