作者: 金比 時間: 2012-7-14 18:59 標題: Your Apple ID has been disabled
今日無啦啦咁
個a/c 仲有係$28 itunes
可以點搞
作者: ekhchoy 時間: 2012-7-14 19:06
本帖最後由 ekhchoy 於 2012-7-14 19:08 編輯
你做過d咩黎-.-?
https://discussions.apple.com/thread/3881459?start=0&tstart=0
你睇下呢條link
作者: tamchris 時間: 2012-7-14 19:09
最近改過地址?
作者: 金比 時間: 2012-7-14 19:49
改過一次
因為之前果合地區要稅所以轉去另一個冇稅既州
作者: 金比 時間: 2012-7-14 19:50
呢個A/C我只係係FREEMYAPP換過幾次GIFTCARD咋
作者: NightKids 時間: 2012-7-15 10:48
我都俾apple disable左
懷疑係個password強度太低,而家佢個password要英+數+ capital letter 8位,以前我得6位英文
作者: 金比 時間: 2012-7-15 10:56
我都俾apple disable左
懷疑係個password強度太低,而家佢個password要英+數+ capital letter 8位,以前我 ...
NightKids 發表於 2012-7-15 10:48
已經轉左一次都係咁
本身已經有大寫+數字+
作者: tamchris 時間: 2012-7-15 11:50
呢個咪係被disablea既原因囉
你google下唔少人都係因為由稅區之後轉去冇稅區而出事
APPLE對呢點執得好嚴
作者: 金比 時間: 2012-7-15 11:55
咁仲有冇得搞
作者: tamchris 時間: 2012-7-15 12:00
你可以sd email比APPLE問佢點解封左你,同埋話個ACC對你好重要希望可以重啟返...
通常第一次既話佢應該肯幫你開返,但就會要求你sd返你ACC當地既住址證明,例如有你個ACC名既水費單......
作者: 金比 時間: 2012-7-15 12:06
點會有呢D單= =
作者: tamchris 時間: 2012-7-15 12:13
唔係當地人就當然無

作者: 金比 時間: 2012-7-15 12:57
即係基本上可以放棄= =?
作者: 神奇小冰冰 時間: 2012-7-15 14:07
我冇事喎....gift card 屠寶買左咁耐都冇封過..
如果樓主自問冇做過非法野(you know),可以contact apple 問佢點解封左你ac
作者: tamchris 時間: 2012-7-15 19:33
本帖最後由 tamchris 於 2012-7-15 19:34 編輯
其實係.... 佢一定會要你當地住址證明...但唔係當地人根本無可能有
不過你都仲可以問下佢真正既死因係咩既,如果你想知清楚...
作者: tamchris 時間: 2012-7-15 19:43
本帖最後由 tamchris 於 2012-7-15 19:44 編輯
佢要封你都唔係你今日改,聽日就封你既,幾時封係無人知
你可以去apple communities ..其他forum 睇人地既情況
唔少人玩fma juno換gift cards
開頭申請usa apple id 唔識簡免稅區
之後知道有免稅區呢回事先改,而且填既地址又hea到...假到無得再假
結果最後比apple封acc...
有d半個月.....有d兩個月先被封...
但問返apple,都係地址問題要地址證明
作者: s 時間: 2012-7-15 20:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamchris 時間: 2012-7-16 01:33
無呀..
就好似我上面咁講...我都係google...睇其他網站睇返黎..
我自己就無試過
作者: 金比 時間: 2012-7-16 13:09
避稅的後果
作者: 神奇小冰冰 時間: 2012-7-16 19:03
我都改過收稅洲轉免稅洲,地址我上網搵人地既真實地址
不過我係轉免稅地址後5日唔消費..唔知網上邊度睇番黎....
作者: ccs0008409 時間: 2012-7-20 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

