Board logo

標題: Your Apple ID has been disabled [打印本頁]

作者: 金比    時間: 2012-7-14 18:59     標題: Your Apple ID has been disabled

今日無啦啦咁
個a/c 仲有係$28 itunes  
可以點搞
作者: ekhchoy    時間: 2012-7-14 19:06

本帖最後由 ekhchoy 於 2012-7-14 19:08 編輯

你做過d咩黎-.-?

https://discussions.apple.com/thread/3881459?start=0&tstart=0

你睇下呢條link
作者: tamchris    時間: 2012-7-14 19:09

最近改過地址?
作者: 金比    時間: 2012-7-14 19:49

最近改過地址?
tamchris 發表於 2012-7-14 19:09

改過一次
因為之前果合地區要稅所以轉去另一個冇稅既州
作者: 金比    時間: 2012-7-14 19:50

你做過d咩黎-.-?



你睇下呢條link
ekhchoy 發表於 2012-7-14 19:06

呢個A/C我只係係FREEMYAPP換過幾次GIFTCARD咋
作者: NightKids    時間: 2012-7-15 10:48

我都俾apple disable左
懷疑係個password強度太低,而家佢個password要英+數+ capital letter 8位,以前我得6位英文
作者: 金比    時間: 2012-7-15 10:56

我都俾apple disable左
懷疑係個password強度太低,而家佢個password要英+數+ capital letter 8位,以前我 ...
NightKids 發表於 2012-7-15 10:48

已經轉左一次都係咁
本身已經有大寫+數字+
作者: tamchris    時間: 2012-7-15 11:50

改過一次
因為之前果合地區要稅所以轉去另一個冇稅既州
金比 發表於 2012-7-14 19:49


呢個咪係被disablea既原因囉
你google下唔少人都係因為由稅區之後轉去冇稅區而出事
APPLE對呢點執得好嚴
作者: 金比    時間: 2012-7-15 11:55

呢個咪係被disablea既原因囉
你google下唔少人都係因為由稅區之後轉去冇稅區而出事
APPLE對呢點執得好嚴 ...
tamchris 發表於 2012-7-15 11:50

咁仲有冇得搞
作者: tamchris    時間: 2012-7-15 12:00

咁仲有冇得搞
金比 發表於 2012-7-15 11:55


你可以sd email比APPLE問佢點解封左你,同埋話個ACC對你好重要希望可以重啟返...
通常第一次既話佢應該肯幫你開返,但就會要求你sd返你ACC當地既住址證明,例如有你個ACC名既水費單......
作者: 金比    時間: 2012-7-15 12:06

你可以sd email比APPLE問佢點解封左你,同埋話個ACC對你好重要希望可以重啟返...
通常第一次既話佢應該肯 ...
tamchris 發表於 2012-7-15 12:00

點會有呢D單= =
作者: tamchris    時間: 2012-7-15 12:13

點會有呢D單= =
金比 發表於 2012-7-15 12:06


唔係當地人就當然無
作者: 金比    時間: 2012-7-15 12:57

唔係當地人就當然無
tamchris 發表於 2012-7-15 12:13

即係基本上可以放棄= =?
作者: 神奇小冰冰    時間: 2012-7-15 14:07

呢個咪係被disablea既原因囉
你google下唔少人都係因為由稅區之後轉去冇稅區而出事
APPLE對呢點執得好嚴 ...
tamchris 發表於 2012-7-15 11:50



    我冇事喎....gift card 屠寶買左咁耐都冇封過..

如果樓主自問冇做過非法野(you know),可以contact apple 問佢點解封左你ac
作者: tamchris    時間: 2012-7-15 19:33

本帖最後由 tamchris 於 2012-7-15 19:34 編輯
即係基本上可以放棄= =?
金比 發表於 2012-7-15 12:57


其實係.... 佢一定會要你當地住址證明...但唔係當地人根本無可能有
不過你都仲可以問下佢真正既死因係咩既,如果你想知清楚...
作者: tamchris    時間: 2012-7-15 19:43

本帖最後由 tamchris 於 2012-7-15 19:44 編輯
我冇事喎....gift card 屠寶買左咁耐都冇封過..

如果樓主自問冇做過非法野(you know),可以contact  ...
神奇小冰冰 發表於 2012-7-15 14:07


佢要封你都唔係你今日改,聽日就封你既,幾時封係無人知
你可以去apple communities ..其他forum 睇人地既情況
唔少人玩fma juno換gift cards
開頭申請usa apple id 唔識簡免稅區
之後知道有免稅區呢回事先改,而且填既地址又hea到...假到無得再假
結果最後比apple封acc...
有d半個月.....有d兩個月先被封...
但問返apple,都係地址問題要地址證明
作者: s    時間: 2012-7-15 20:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamchris    時間: 2012-7-16 01:33

師兄點解你咁清楚既?
s 發表於 2012-7-15 20:24


無呀..
就好似我上面咁講...我都係google...睇其他網站睇返黎..
我自己就無試過
作者: 金比    時間: 2012-7-16 13:09

佢要封你都唔係你今日改,聽日就封你既,幾時封係無人知
你可以去apple communities ..其他forum 睇人地既 ...
tamchris 發表於 2012-7-15 19:43

避稅的後果
作者: 神奇小冰冰    時間: 2012-7-16 19:03

佢要封你都唔係你今日改,聽日就封你既,幾時封係無人知
你可以去apple communities ..其他forum 睇人地既 ...
tamchris 發表於 2012-7-15 19:43



    我都改過收稅洲轉免稅洲,地址我上網搵人地既真實地址

不過我係轉免稅地址後5日唔消費..唔知網上邊度睇番黎....
作者: ccs0008409    時間: 2012-7-20 21:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2