Board logo

標題: [遊戲] 有沒有人玩過 cityexplora? [打印本頁]

作者: fairguy    時間: 2012-6-1 15:42     標題: 有沒有人玩過 cityexplora?

都吾知真定假的. app 會有野送
作者: fairguy    時間: 2012-6-8 17:43

真有人拿到禮物 http://www.facebook.com/photo.ph ... ;type=1&theater
作者: fairguy    時間: 2012-7-1 08:11

看cityexplora的www.facebook.com/cityexplora送出了很多禮物!
作者: 殘雲    時間: 2012-7-1 09:55

廣告味濃
作者: melody00232    時間: 2012-7-3 13:31

佢總會同你講真係有人中。
作者: charcsc2000    時間: 2012-7-6 11:40

呢個同tvb fun一樣..成日話投票有野送, 有幾多人真係中..
作者: mycrack    時間: 2012-7-17 13:00

我都有朋友玩左個幾星期拎左個藍牙Speaker

http://www.facebook.com/media/se ... 11758573&type=1

見到佢中~我都想玩~宜家好多人揀緊PSP 同S3 ~等下有乜新野先
作者: bigandy04    時間: 2012-7-17 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mycrack    時間: 2012-7-18 10:15

睇佢facebook講話每日會加50hits~ 到300hits會封頂!!
之前invite 人有10hits~ 最近轉左invite 最多人有禮物送
我睇經濟一週都有講過這個apps~ 最緊要有hits~!! btw~
有d人博 2萬分既s3~有d又博幾千分~幾過引hahahaha





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2