作者: patwong1998 時間: 2010-9-30 16:29 標題: AUTOCAD現身 IOS......
http://itunes.apple.com/app/autocad-ws/id393149734?mt=8


雖然係大公司出
但睇完個PREVIEW, 個APP真係腦殘
第一, 一定要ONLINE睇, 冇NETWORK用唔到
第二, 一定要用佢既WEB SERVER, AUTOCAD WS存放檔案
放哂O的重要野係佢地個WEB到, 咁唔安全既野有邊個會做= =
作者: victor888 時間: 2010-10-1 02:23
我等左這個........好耐
好想有Solidworks係ipad....
作者: eaglehk 時間: 2010-10-2 23:35
想問一下如果我本身有圖係電腦入邊..
點放入IPHONE/線上DATABASE?
作者: ProV1 時間: 2010-10-3 04:01
回復 3# eaglehk
可以upload上 autocadws.com
