作者: yamasia 時間: 2024-6-18 21:15 標題: 乜嘢牌子嘅平替精妙鍵盤表現比較好?
本帖最後由 yamasia 於 2024-6-18 21:19 編輯
請教各位Ching~
ipad原裝鍵盤太貴 買唔落手~
有乜嘢牌子嘅平替鍵盤比較好?
倍思?綠聯?
作者: Hui2047FR 時間: 2024-7-9 15:38
本帖最後由 Hui2047FR 於 2024-7-9 15:40 編輯
喺淘見到嗰牌子「勁閃」,配合部分新型號嘅IPad /air , iPad Pro不用藍芽連接,當然你部機要有相同連接點先得。 呢嗰系列最大問題喺無冇track pad,而家等緊勇士寫報告,樓主喺你啦。
#7有相睇
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
https://ibb.co/bJ5Spdw
作者: yamasia 時間: 2024-7-9 16:21
遲鬼咗啦~
等咗幾日無人回復 我就買左倍思~ 塑膠殼
再睇下你介紹呢款係金屬殼 真係有D流口水~
已經收藏~ 下次有機會會試下呢個牌子(競閃)~
Anyway,多謝Ching嘅回復~
作者: Hui2047FR 時間: 2024-7-9 16:49
謝謝你回覆,我好慘等咗一年多仍用緊外置藍芽keyboard , 唔捨得買原廠或千幾蚊嘅副廠,當時國貨又睇唔上眼,而家隻勁閃雖然無track pad同埋要成四佰蚊,但驚中伏唔出手住。
作者: Hui2047FR 時間: 2024-7-9 16:56
請問你乜價位入手,喺淘見到隻要7佰幾,好貴,
作者: yamasia 時間: 2024-7-9 17:18
本帖最後由 yamasia 於 2024-7-9 17:19 編輯
當時想買又唔知邊隻牌子好 就揀咗呢個比較流通嘅大牌子~
價錢唔算平~ 618購入要¥569~
心諗咁大個牌子 銷量又高 價錢又唔低 估計中招嘅機會會少一D~
So far 用起嚟都無乜投訴 反應算快~ 無遇到過斷線或者卡頓~
就係個塑膠殼質感差一D~ (掉翻轉 優點係輕D?)

