作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-7 22:52 標題: Ipad Pro 2024 有得賣啦。
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-7 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mickey1234 時間: 2024-5-7 23:07
本帖最後由 mickey1234 於 2024-5-7 23:12 編輯
用緊ipad pro 11 m1,用嚟睇下網頁 utube ipad pro 13又太貴
本想入ipad air 13,但個mon無 120hz,可以等多年
作者: Miipp 時間: 2024-5-7 23:39
用緊ipad pro 11 m1,用嚟睇下網頁 utube ipad pro 13又太貴
本想入ipad air 13,但個mon無 120hz,可以等 ...
mickey1234 發表於 2024-5-7 23:07
air 幾代來講都係湯客機, 對比 2024 air m2, 我寧願用舊幾代用 A12X 的 pro 2018
利申: 用過或用緊 A12x/A12z/m1/m2
作者: money仔 時間: 2024-5-7 23:43
iPad Pro 5G 2TB納米mon
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 00:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 00:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 00:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 00:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 237135201 時間: 2024-5-8 00:35
用左12.9好耐,13根本唔多吸引越用就會覺得細,M4+ipados做得啲咩呢,整薄不如整好啲散熱同電量好過啦本身都夠晒薄,又會air同pro同一尺吋,真係唔係咁吸引到我換機
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 01:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mobplay1 時間: 2024-5-8 02:22
用緊ipad pro 11 m1,用嚟睇下網頁 utube ipad pro 13又太貴
本想入ipad air 13,但個mon無 120hz,可以等 ...
mickey1234 發表於 2024-5-7 23:07
haha.
thats why i go for last generation around year ago, and add apple care.
i foreseen the price will be much up, but don't expect it will be released that late.
作者: 亞基拉 時間: 2024-5-8 05:22
本帖最後由 亞基拉 於 2024-5-8 05:26 編輯
多謝官網有比較,11” m1 vs m4 完全吾覺有咩特別
最乞人憎就係用吾返pencil gen2
作者: 亞基拉 時間: 2024-5-8 05:30
睇片話m4快咗50%效能好咗仲以為會>10個鐘

作者: tere 時間: 2024-5-8 06:18
M1 Pro 閒置左成年
無咩用,最後都賣左
枝筆無用過
睇片都用Android平版
作者: Sinair 時間: 2024-5-8 07:35
回覆 4# Miipp
AIR上代性價比係好高 絕對有市場 PRO上代拉唔開大差距 普通用戶無必要上PRO AIR夠晒
今代 M2同M4比 AI年代M3都嫌慢 仲用M2依D過晒氣嘅SOC 定位降左級又唔減價 當AIR用家弱智一樣
AIR 11" 窮人扮有錢/傻仔先買
AIR 13" 要睇下喇叭同PRO差幾多 不過M2都係唔值錢 唔貪IOS真係用ANDROID好過
作者: Miipp 時間: 2024-5-8 08:06
我由 a12x 到 m2 用四代 pro, 如果唔打機 d 效能提升係魚貓餘
就算長老部 pro 10.5 a10x 間中同佢 set 野都無明顯覺得過時
作者: seaangel 時間: 2024-5-8 08:18
如果m4 可以gen 到圖都可以考慮下

作者: hang1982 時間: 2024-5-8 09:12
有無人知今次係咪4比3比例?
作者: hellfighter 時間: 2024-5-8 09:34
iPad Pro 13 M4
2752 x 2064
iPad Air 13
2732 x 2048
iPad Pro 12.9 Gen6
2732 x 2048
仲係4:3
作者: card_captor 時間: 2024-5-8 09:53
Apple Pencil 2 唔 support 新出的 iPad..
作者: PSP 時間: 2024-5-8 10:00
埋單都要19000幾。
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: harakuma 時間: 2024-5-8 10:26
買磨沙面要注意下, 到時又唔知可否貼D乜乜膜
作者: harakuma 時間: 2024-5-8 10:35
本帖最後由 harakuma 於 2024-5-8 02:36 編輯
都係M2晶片, 新筆: 11/13AIR可以, 6代PRO唔得, 咩玩法?
一朝天子一朝臣呀?
作者: sammyp 時間: 2024-5-8 10:38
想知電訊商會唔會賣新版ipad, 因為考慮trade in AND 平板換.......
作者: ja6901 時間: 2024-5-8 10:41
回覆 16# Sinair
今代air都算減左少少價,因為佢由64gb變左128gb
作者: s84292 時間: 2024-5-8 10:47
本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 02:51 編輯
可以,我平時都有拎M1MAX GEN,個APPS有IPHONE 同IPAD 版
但問題係M1MAX 我有32GB RAM,而IPAD PRO要升到1TB先有16GB RAM
256GB得個8GB,GEN得512X512的SD1.5
作者: s84292 時間: 2024-5-8 10:49
本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 02:50 編輯
呢個應該唔關晶片事,佢應該改左藍芽版本,要新藍芽CHIP先支持
唔知有冇縮短個input delay
作者: money仔 時間: 2024-5-8 10:54
Tim cook又偷咗一支咪一Cam走再加價
作者: money仔 時間: 2024-5-8 11:13
回覆 28# s84292
都係5.3
作者: Sinair 時間: 2024-5-8 11:18
回覆 26# ja6901
SOC由差一代變差兩代 比多64GB你當無數
PRO版=兩塊OLED 等睇出事
作者: money仔 時間: 2024-5-8 11:39
回覆 31# Sinair
等M4熱到降頻
作者: s84292 時間: 2024-5-8 12:07
本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 04:09 編輯
都係5.3,但你唔知廠商自訂部分有冇加野
同airpod pro 2 usb-c 同舊版都係同藍芽版本,但前者多左個5GHz支持
講時講,新版IPAD PRO有冇支持無損airpod pro 2
作者: money仔 時間: 2024-5-8 12:12
iPad Pro 256&512 CPU 係9核心
iPad Pro 1TB&2TB CPU 係10核心
Tim Cook 呢件物體真係

作者: money仔 時間: 2024-5-8 12:13
本帖最後由 money仔 於 2024-5-8 04:14 編輯
回覆 33# s84292

作者: money仔 時間: 2024-5-8 12:16
回覆 10# 237135201
啱,都降頻!

作者: s84292 時間: 2024-5-8 12:20
本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 04:24 編輯
當年買2018PRO,64GB只係少2GB RAM,仲係完整4大核
依家買貴左,大核少一個,RAM少一半咁多

你話3大6細係咪唔夠?8GB RAM係咪唔夠?夠,我一定夠
我2018 PRO 4GB RAM A12X 玩左6年都仲好快,但條氣唔順
AI 同GPU core 幾快性能都冇用,比8GB RAM我跑條毛圖,玩咩3A 大作
iphone 15 pm 8gb ram 玩生化危機都唔夠RAM彈game了
谷人上1TB,256GB 升1TB加成5千真係離譜
作者: Pennylau 時間: 2024-5-8 12:35
其實我都係用緊ipad pro 2018, 除左個mon 4邊開始變黃,其他仲係好夠用。
如果我買ipad air 2024, 唔知支筆(第二代)仲用唔用到?
作者: ayacalip 時間: 2024-5-8 13:00
本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 13:13 編輯
唔緊要,生果擁有大把信徒,無論佢銷售手法點賤都好,總會大把教徒乖乖甘願奉獻,你又吹佢地唔漲
呢度論壇都有啦
作者: ayacalip 時間: 2024-5-8 13:07
本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 13:17 編輯
所以話,都唔知追黎做乜...熱一定會降頻
同埋好心佢fix左耗電問題先再講啦
我對iPad Pro新代完全零興趣,11寸都係重,一早放左,
我寧願要Air or Mini,都係for睇片多,同工作/開會用Goodnotes 寫 notes
聲效我要求唔高,但protability先係最重要。
同埋,無論iPP硬件點勁都好,欠缺同macOS相若的作業系統,性能就等於廢左iPad一半武功,因為好多工作你會發現好唔順手
以前喺香港office 見有幾位同事竟然用iPad Pro+Keyboard黎取代laptop做文書處理(即係Word,Page果D,同埋edit PDF),效率真係慢到得啖笑,你話改幾隻字就話方便,如果大執Document,你話係咪得啖笑
作者: s84292 時間: 2024-5-8 13:46
唔得,一定要買最新兩代筆
作者: Pennylau 時間: 2024-5-8 13:47
唉,咁唯有唔買支筆。
作者: s84292 時間: 2024-5-8 13:47
本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 05:48 編輯
咁又唔一定,今代IPAD PRO APPLE終於肯加超大塊石墨散熱上去,應該有明顯改善
我推算至少最大TDP可以再高7-10W
作者: money仔 時間: 2024-5-8 14:03
回覆 43# s84292
唔帶套,裸跑?
作者: Miipp 時間: 2024-5-8 14:33
所以話,都唔知追黎做乜...熱一定會降頻
同埋好心佢fix左耗電問題先再講啦
我對iPad Pro新代完全零興趣,11寸都係重,一早放左,
我寧願要Air or Mini,都係for睇片多, ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 13:07
ching 你覺得 Pro 11 太重無興趣, 但點解反而寧願要更重更厚身的 Air 呢?
唔明.........
Pro 11 M4: 444 克 (0.98 磅)
Air 11 M2: 462 克 (1.02 磅)
[attach]2422354[/attach]
作者: Miipp 時間: 2024-5-8 14:42
用 pro downgrade 去 air?

Air 個 60Hz LCD mon 推動畫面時綴住綴住咁

作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 14:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 14:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ayacalip 時間: 2024-5-8 14:58
本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 15:02 編輯
Pro最新代係咪薄左輕左?
btw,好想睇下有無邊個智商到甘心情願比2萬6千智商稅買部頂級13" 2TB 納米 iPad Pro返來
筆錢夠買到部MBP 或砌到部強desktop了
同埋舊筆好似減價都無?
作者: Miipp 時間: 2024-5-8 15:05
120Hz 最有用係推移畫面
除非你部 ipad 係唔會用來睇資訊﹑唔睇網頁﹑純打機啦, 否則用 60Hz 機真係同自己過唔去
作者: harakuma 時間: 2024-5-8 15:05
半個月前無等到個新AIR6, 直接係旋拍買咗部水貨新機AIR5+PEN2, 4.5K有找, 呢個選擇真係唔差,係差在無懸浮, 結果係,新機真係吸引力唔大
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 15:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ayacalip 時間: 2024-5-8 15:09
有個fd係2018 Pro,話仲可以再戰多幾年
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 15:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 保時捷 時間: 2024-5-8 15:17
回覆 52# 湯豬六十
根本就係加價
喂 iPad 9 本身賣 2599 嫁喎
你宜家加 USD20,HKD 變左貴 200
作者: 亞基拉 時間: 2024-5-8 15:32
11” M1 vs M4 薄咗0.6mm 輕咗22g
作者: s84292 時間: 2024-5-8 15:46
我自己部IPAD PRO 6年都係裸跑
公司個部有帶套,但其實好多影片都有測試,個套影響好細
本身部機散熱好,D熱都會經個套散返出去
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 15:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292 時間: 2024-5-8 15:51
係
睇慣左120HZ,返唔到去60HZ的
ipad air 同普通Iphone如果有120hz,好多人都唔洗買PRO
屋企電腦有時WINDOWS 更新完彈錯左60HZ,
剩係郁隻MOUSE 就即刻覺得好難受,
冇開HDR 我未必第一眼發現,60HZ 同120HZ就一眼見到
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 15:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 237135201 時間: 2024-5-8 15:55
就係博人貪新鮮M4 ai浪 ,佢依啲係為左賺最多,冇係用家角度睇,任佢幾快都好扯行時發出熱量又會影響粒電,行唔夠幾耐仲慢過平時,就以食雞為例玩一舖已經勁熱,一過熱就lag到爆,越整越薄根本多餘。佢pro應該要出門口就14,16吋就差唔多,我日日都用12,睇下投資睇下新聞睇下片寫下野咁,越用就越覺得唔夠大芒,自從買左MBP16之後少用左,一次過開好多野都唔覺得亂,係冇得篤,佢而加咁air同pro根本重覆。現金多成咁但依幾年出啲野好雞肋,即係明明有需要買,等到佢出新野時好似搵老襯咁。
作者: s84292 時間: 2024-5-8 15:57
本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 08:00 編輯
CHROME 同safari IOS預設都係60HZ渲染
但介面、拉上拉下個畫面滾動個下都係120HZ
作者: 237135201 時間: 2024-5-8 15:59
有啲人話肉眼根本分唔到,最近睇多數youtube用x2速,習慣左後間中較返正常速度會以為較左慢鏡,啲人講野勁慢。
作者: money仔 時間: 2024-5-8 16:06
係,等緊人哋測完用後報告買都未遲
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 16:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: googleli 時間: 2024-5-8 16:11
M4 iPad Pro 13" 已訂, 佛誕Apple Shop取機
作者: googleli 時間: 2024-5-8 16:11
其實OLED用玻璃靚過Nano面
作者: 044003 時間: 2024-5-8 16:16
舊版pro/air/ipad 9有冇清貨價?
作者: harakuma 時間: 2024-5-8 16:20
回覆 59# 湯豬六十
唔係好似, 係真係
作者: Pennylau 時間: 2024-5-8 16:29
我都唔知係downgrade 定 upgrade~ CPU係勁左,ram唔知有冇多到,Mon同喇叭可能差左。
作者: Pennylau 時間: 2024-5-8 16:30
就係睇左好似唔得
作者: money仔 時間: 2024-5-8 16:44
回覆 67# googleli
1TB
作者: ayacalip 時間: 2024-5-8 17:02
本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 17:13 編輯
我無心批評Apple,我自己都係用家
但真係唔該d人比d「真智商」買野好唔好?
2萬6一部生產力效率咁低既2TB iPad Pro?
比你M5,M6...M10又點,比你20core又點?spec勁到曉飛又點?
你iPad Pro 一日無macOS操作(你蘋果肯下放10% macOS 性能體驗都好丫)
一日都只會當係一部普通打機+睇片的iOS machine黎...
另外官方好似口口聲聲話iPad執相/剪片方便左?我唔覺,同MBP比操作差好遠
真係搵食就乖乖地買返laptop啦。
(手繪就除外啦,iPP illustration 感覺係OK唔錯既,但我個人都係鍾意傳統Wacam繪圖板+Laptop)
其實現今開始好多用家都買話蘋果而家野根本就係智商税
當你有錢就是任性,係都要比多多錢甘心奉獻比人地Tim仔,人地Tim仔背後gap gap笑賺左你幾多錢了

作者: Sinair 時間: 2024-5-8 17:12
回覆 32# money仔
佢識玩就直接限USAGE 唔FULL LOAD 功耗 效能 應該吊打M2
作者: Miipp 時間: 2024-5-8 17:34
ipad 入門版重係用 gap gap mon, 非全貼合
兼且色域只得 sRGB
點打擊入門 android 平板?
作者: Quiorra 時間: 2024-5-8 18:57
我都曾經好想買部ipad 去旅行方便用+輕鬆執相...
但... 佢個lightroom 連直接read card reader 執相都唔得, 仲要import 哂入去ipad 先執到.....果下就已經放棄, 想輕鬆搞下, 結果仲要慢慢睇左邊張OK 再import 再執完export
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 19:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 237135201 時間: 2024-5-8 20:26
無X錯,pro應該要有macOS啦,其實好多人都有MacBook+iPad,兩樣野唔衝突唔知佢驚乜,連打機都冇game,依條友淨係識賺到盡,淨係精妙鍵盤都2700,我買Zenbook Duo唔好,抵歐盟罰佢。
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-8 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Getchu 時間: 2024-5-8 23:50
差五千,正路ram都應該係16GB ram
9核心應該只係8GB ram
不過iPad OS就算吧啦…
其實今次升級有感,但作為12.9寸 M1用家
個OS完全限制左,你話CPU快左50%,GPU快左4倍
(我當佢解決左發熱問題…)
恩,升級有感,但M1都發揮唔到,等部機到期先再算…
今次想挑戰可唔可以用返四五年先換iPad,對上次用最耐就係A12x
追左太多年,已經比唔到理由說服自己
今年話就話模擬器比上架
但都完全無機會用到GPU性能…
你話可以做到mac os咁樣,模擬運作下x86軟件/遊戲都仲有用
我當買部效能最強既放大版steam deck掌機
(不過iPad mini pro 8寸應該仲受歡迎
)但iPad OS我真係唸到個理由比自己升級,1TB 16GB ram都好啦
你開十個八個safari tab,轉去睇下youtube/nplayer切返過去咪又係reload
iPad2>iPad3>iPad Air>iPad Air2
iPad3行A5X,第一次行retina屏,仲由512MB第一次上到1GB!
去到Air輕左,到Air2終於由1GB ram加到2GB ram
到12.9寸面世,行4GB ram(玩左三代),去到M1先終於加到8GB ram
好老實講,體驗真係無咩大改進…以前可以靠JB扯部機性能
至12.9寸數起已經無人JB,效能就愈來愈多餘…
我知來緊AI應該可以大量淘汰舊機
始終你無NPU部分,AI性能唔達標,無得玩係正常
但係等AI普及,都起碼兩年起標
下年新U AI性能又翻兩翻,第一部AI機唔見得耐用
新版本新AI功能一代隨時效能唔夠又比人鎖功能
通常2代3代先會長命
(老實講我對系統追加AI功能無咩大期待…
windows都好,NPU遠唔及4090效能,系統方便揾檔案之類既功能
個人真係完全唔需要)
睇埋IOS18交咩出來先算,如果只係safari追加AI整合文章重點之類
咁就用到壞先算…你話18整到iPad可以當mac用
M4 iPad有機會發揮效能自然就狗沖…
唔係都係留返彈藥等M4 mac studio之類
如果pro/max/ultra GPU效能都可以翻四倍
咁就大把野可以玩
作者: Miipp 時間: 2024-5-9 00:13
水果最歡迎呢 d [不平價]買渣機的股息怨大頭
想當年我拎 3888 買的 ipad 3 係用最頂級 A5X, mon 係最新最勁的 retina
而家有咁多水魚, 唔湯真係對唔住股民
作者: XABI 時間: 2024-5-9 01:12
iPad 一向賣最多係最平果款,之前幾年學校買機
Pro最差,一黎性價比低
大部分都用唔到佢所謂既性能同功能
大陸同台灣有句說話形容pro
買前生產力,買後愛奇藝
作者: googleli 時間: 2024-5-9 01:52
本帖最後由 googleli 於 2024-5-9 02:01 編輯
講咁多做乜鬼, 我純粹部舊機(2018 12.9")用左好耐想換,
話知佢M4定M100, 要換o岩時間就買.
而且iPad Pro當年買都過皮啦
仲活響廿年前? 嫌貴咪買部Galaxy Tab囉
等於我用緊部減價貨4090 Laptop, Black Friday二萬幾蚊,
睇住人地同樣價錢買Macbook Pro, 近乎所有3A作都打唔到而且工作性能仲差幾皮,
AI直頭唔使諗, 咪又係覺得係智商稅
作者: chiaki1314 時間: 2024-5-9 02:43
師兄講得岩 根本就唔係硬件問題
用左咁多年蘋果 最值錢係個os
硬件都只係配親落去個ios
一日ipad os 唔似mac os
一日都係冇用 好多野限制左
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: pqrdownloader 時間: 2024-5-9 09:46
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Pennylau 時間: 2024-5-9 11:43
我都曾經好想買部ipad 去旅行方便用+輕鬆執相...
但... 佢個lightroom 連直接read card reader 執相都唔 ...
Quiorra 發表於 2024-5-8 18:57
係啊,所以好雞肋。除非D相上曬adobe cloud就方便,但呢個係另一回事
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-9 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WHITERICE 時間: 2024-5-9 16:50
本帖最後由 WHITERICE 於 2024-5-9 16:52 編輯
https://www.eprice.com.hk/pad/talk/4469/69140/1
iPad Air (2024) 香港賣價
11 吋 13 吋
WiFi 版 128GB $4599 $6299
5G 版 128GB $5799 $7499
WiFi 版 256GB $5399 $7099
5G 版 256GB $6599 $8299
WiFi 版 512GB $6999 $8699
5G 版 512GB $8199 $9899
WiFi 版 1TB $8599 $10299
5G 版 1TB $9799 $11499
iPad Pro (2024) 香港賣價
11 吋 13 吋
WiFi 版 256GB $7999 $10499
5G 版 256GB $9599 $12099
WiFi 版 512GB $9599 $12099
5G 版 512GB $11199 $13699
WiFi 版 1TB $12799 $15299
5G 版 1TB $14399 $16899
WiFi 版 2TB $15999 $18499
5G 版 2TB $17599 $20099
再加埋支$999筆.
如果一個學生想用黎上堂, 最低消費都要 4599+999
作者: WHITERICE 時間: 2024-5-9 16:51
我睇見大陸啲平板賣緊3千幾都覺得貴. 諗住618會減幾多. 見番ipad 個價突然又覺得大陸平板好抵買.
作者: card_captor 時間: 2024-5-9 17:13
本帖最後由 card_captor 於 2024-5-9 17:15 編輯
回覆 89# WHITERICE
如果係大專學生 or 教育職員
iPad Air 11" WiFi 版 128GB $4199
今年如果有 back to school 有可能送筆,最理想緊係送 $999 的 Apple Pencil Pro
如果唔係,送 $6百蚊果支 USB-C筆都 ok
如果唔等 BTS買機,最低消費 $4199 + $539
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-9 17:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-9 17:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pqrdownloader 時間: 2024-5-9 17:54
歪風後門,名聞天下
作者: 戀人未滿 時間: 2024-5-9 17:58
回覆 91# card_captor
back to school應該冇咁快送apple pencil pro, 過多幾年先送
佢送apple pencil都係最2023既事, 明明枝筆出左咁耐,
作者: card_captor 時間: 2024-5-9 18:37
回覆 card_captor
back to school應該冇咁快送apple pencil pro, 過多幾年先送
佢送apple pencil都係最20 ...
戀人未滿 發表於 9-5-2024 17:58
都未公布有冇BTS,我都係估估下。
如果佢直接減多幾百仲好
或者直接BTS無呢新機份
作者: kadon 時間: 2024-5-9 19:01
最後訂咗相對最平版IPAD PRO 256GB 13吋
作者: 戀人未滿 時間: 2024-5-9 19:16
回覆 96# card_captor
應該會有呢部新ipad pro, 但bts既優惠同上年一樣
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-10 04:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十 時間: 2024-5-10 04:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

