Board logo

標題: Ipad Pro 2024 有得賣啦。 [打印本頁]

作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-7 22:52     標題: Ipad Pro 2024 有得賣啦。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-7 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mickey1234    時間: 2024-5-7 23:07

本帖最後由 mickey1234 於 2024-5-7 23:12 編輯

用緊ipad pro 11 m1,用嚟睇下網頁 utube ipad pro 13又太貴

本想入ipad air 13,但個mon無 120hz,可以等多年
作者: Miipp    時間: 2024-5-7 23:39

用緊ipad pro 11 m1,用嚟睇下網頁 utube ipad pro 13又太貴

本想入ipad air 13,但個mon無 120hz,可以等 ...
mickey1234 發表於 2024-5-7 23:07


air 幾代來講都係湯客機, 對比 2024 air m2, 我寧願用舊幾代用 A12X 的 pro 2018

利申: 用過或用緊 A12x/A12z/m1/m2
作者: money仔    時間: 2024-5-7 23:43

iPad Pro 5G 2TB納米mon
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 00:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 00:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 237135201    時間: 2024-5-8 00:35

用左12.9好耐,13根本唔多吸引越用就會覺得細,M4+ipados做得啲咩呢,整薄不如整好啲散熱同電量好過啦本身都夠晒薄,又會air同pro同一尺吋,真係唔係咁吸引到我換機
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 01:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mobplay1    時間: 2024-5-8 02:22

用緊ipad pro 11 m1,用嚟睇下網頁 utube ipad pro 13又太貴

本想入ipad air 13,但個mon無 120hz,可以等 ...
mickey1234 發表於 2024-5-7 23:07


haha.
thats why i go for last generation around year ago, and add apple care.
i foreseen the price will be much up, but don't expect it will be released that late.
作者: 亞基拉    時間: 2024-5-8 05:22

本帖最後由 亞基拉 於 2024-5-8 05:26 編輯

多謝官網有比較,11” m1 vs m4 完全吾覺有咩特別

最乞人憎就係用吾返pencil gen2
作者: 亞基拉    時間: 2024-5-8 05:30

用左12.9好耐,13根本唔多吸引越用就會覺得細,M4+ipados做得啲咩呢,整薄不如整好啲散熱同電量好過啦本身 ...
237135201 發表於 2024-5-8 00:35


睇片話m4快咗50%效能好咗仲以為會>10個鐘
作者: tere    時間: 2024-5-8 06:18

M1 Pro 閒置左成年
無咩用,最後都賣左
枝筆無用過

睇片都用Android平版
作者: Sinair    時間: 2024-5-8 07:35

回覆 4# Miipp

AIR上代性價比係好高 絕對有市場 PRO上代拉唔開大差距 普通用戶無必要上PRO AIR夠晒

今代 M2同M4比 AI年代M3都嫌慢 仲用M2依D過晒氣嘅SOC 定位降左級又唔減價 當AIR用家弱智一樣

AIR 11" 窮人扮有錢/傻仔先買
AIR 13" 要睇下喇叭同PRO差幾多 不過M2都係唔值錢 唔貪IOS真係用ANDROID好過
作者: Miipp    時間: 2024-5-8 08:06

多謝官網有比較,11” m1 vs m4 完全吾覺有咩特別

最乞人憎就係用吾返pencil gen2 ...
亞基拉 發表於 2024-5-8 05:22


我由 a12x 到 m2 用四代 pro, 如果唔打機 d 效能提升係魚貓餘

就算長老部 pro 10.5 a10x 間中同佢 set 野都無明顯覺得過時
作者: seaangel    時間: 2024-5-8 08:18

如果m4 可以gen 到圖都可以考慮下
作者: hang1982    時間: 2024-5-8 09:12

有無人知今次係咪4比3比例?
作者: hellfighter    時間: 2024-5-8 09:34

有無人知今次係咪4比3比例?
hang1982 發表於 2024-5-8 09:12



iPad Pro 13 M4
2752 x 2064

iPad Air 13
2732 x 2048

iPad Pro 12.9 Gen6
2732 x 2048

仲係4:3
作者: card_captor    時間: 2024-5-8 09:53

Apple Pencil 2 唔 support 新出的 iPad..
作者: PSP    時間: 2024-5-8 10:00

埋單都要19000幾。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: harakuma    時間: 2024-5-8 10:26

買磨沙面要注意下, 到時又唔知可否貼D乜乜膜
作者: harakuma    時間: 2024-5-8 10:35

本帖最後由 harakuma 於 2024-5-8 02:36 編輯
Apple Pencil 2 唔 support 新出的 iPad..
card_captor 發表於 2024-5-8 01:53



都係M2晶片, 新筆: 11/13AIR可以, 6代PRO唔得, 咩玩法?
一朝天子一朝臣呀?
作者: sammyp    時間: 2024-5-8 10:38

想知電訊商會唔會賣新版ipad, 因為考慮trade in AND 平板換.......
作者: ja6901    時間: 2024-5-8 10:41

回覆 16# Sinair


    今代air都算減左少少價,因為佢由64gb變左128gb
作者: s84292    時間: 2024-5-8 10:47

本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 02:51 編輯
如果m4 可以gen 到圖都可以考慮下
seaangel 發表於 2024-5-8 00:18


可以,我平時都有拎M1MAX GEN,個APPS有IPHONE 同IPAD 版

但問題係M1MAX 我有32GB RAM,而IPAD PRO要升到1TB先有16GB RAM

256GB得個8GB,GEN得512X512的SD1.5
作者: s84292    時間: 2024-5-8 10:49

本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 02:50 編輯
都係M2晶片, 新筆: 11/13AIR可以, 6代PRO唔得, 咩玩法?
一朝天子一朝臣呀?
harakuma 發表於 2024-5-8 02:35


呢個應該唔關晶片事,佢應該改左藍芽版本,要新藍芽CHIP先支持

唔知有冇縮短個input delay
作者: money仔    時間: 2024-5-8 10:54

Tim cook又偷咗一支咪一Cam走再加價
作者: money仔    時間: 2024-5-8 11:13

回覆 28# s84292


    都係5.3
作者: Sinair    時間: 2024-5-8 11:18

回覆 26# ja6901

SOC由差一代變差兩代 比多64GB你當無數

PRO版=兩塊OLED 等睇出事
作者: money仔    時間: 2024-5-8 11:39

回覆 31# Sinair


    等M4熱到降頻
作者: s84292    時間: 2024-5-8 12:07

本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 04:09 編輯
回覆  s84292


    都係5.3
money仔 發表於 2024-5-8 03:13


都係5.3,但你唔知廠商自訂部分有冇加野

同airpod pro 2 usb-c 同舊版都係同藍芽版本,但前者多左個5GHz支持

講時講,新版IPAD PRO有冇支持無損airpod pro 2
作者: money仔    時間: 2024-5-8 12:12

iPad Pro 256&512 CPU 係9核心
iPad Pro 1TB&2TB CPU 係10核心
Tim Cook 呢件物體真係
作者: money仔    時間: 2024-5-8 12:13

本帖最後由 money仔 於 2024-5-8 04:14 編輯

回覆 33# s84292



作者: money仔    時間: 2024-5-8 12:16

回覆 10# 237135201


    啱,都降頻!
作者: s84292    時間: 2024-5-8 12:20

本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 04:24 編輯
iPad Pro 256&512 CPU 係9核心
iPad Pro 1TB&2TB CPU 係10核心
Tim Cook 呢件物體真係 ...
money仔 發表於 2024-5-8 04:12


當年買2018PRO,64GB只係少2GB RAM,仲係完整4大核
依家買貴左,大核少一個,RAM少一半咁多

你話3大6細係咪唔夠?8GB RAM係咪唔夠?夠,我一定夠
我2018 PRO 4GB RAM A12X 玩左6年都仲好快,但條氣唔順

AI 同GPU core 幾快性能都冇用,比8GB RAM我跑條毛圖,玩咩3A 大作
iphone 15 pm 8gb ram 玩生化危機都唔夠RAM彈game了

谷人上1TB,256GB 升1TB加成5千真係離譜
作者: Pennylau    時間: 2024-5-8 12:35

air 幾代來講都係湯客機, 對比 2024 air m2, 我寧願用舊幾代用 A12X 的 pro 2018

利申: 用過或 ...
Miipp 發表於 2024-5-7 23:39

其實我都係用緊ipad pro 2018, 除左個mon 4邊開始變黃,其他仲係好夠用。
如果我買ipad air 2024, 唔知支筆(第二代)仲用唔用到?
作者: ayacalip    時間: 2024-5-8 13:00

本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 13:13 編輯
iPad Pro 256&512 CPU 係9核心
iPad Pro 1TB&2TB CPU 係10核心
Tim Cook 呢件物體真係 ...
money仔 發表於 2024-5-8 12:12


唔緊要,生果擁有大把信徒,無論佢銷售手法點賤都好,總會大把教徒乖乖甘願奉獻,你又吹佢地唔漲
呢度論壇都有啦
作者: ayacalip    時間: 2024-5-8 13:07

本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 13:17 編輯
回覆  Sinair


    等M4熱到降頻
money仔 發表於 2024-5-8 11:39


所以話,都唔知追黎做乜...熱一定會降頻
同埋好心佢fix左耗電問題先再講啦

我對iPad Pro新代完全零興趣,11寸都係重,一早放左,
我寧願要Air or Mini,都係for睇片多,同工作/開會用Goodnotes 寫 notes
聲效我要求唔高,但protability先係最重要。

同埋,無論iPP硬件點勁都好,欠缺同macOS相若的作業系統,性能就等於廢左iPad一半武功,因為好多工作你會發現好唔順手
以前喺香港office 見有幾位同事竟然用iPad Pro+Keyboard黎取代laptop做文書處理(即係Word,Page果D,同埋edit PDF),效率真係慢到得啖笑,你話改幾隻字就話方便,如果大執Document,你話係咪得啖笑
作者: s84292    時間: 2024-5-8 13:46

其實我都係用緊ipad pro 2018, 除左個mon 4邊開始變黃,其他仲係好夠用。
如果我買ipad air 2024, 唔知支 ...
Pennylau 發表於 2024-5-8 04:35


唔得,一定要買最新兩代筆
作者: Pennylau    時間: 2024-5-8 13:47

唔得,一定要買最新兩代筆
s84292 發表於 2024-5-8 13:46

唉,咁唯有唔買支筆。
作者: s84292    時間: 2024-5-8 13:47

本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 05:48 編輯
所以話,都唔知追黎做乜...熱一定會降頻
同埋好心佢fix左耗電問題先再講啦

我對iPad Pro新代完全零興趣 ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 05:07


咁又唔一定,今代IPAD PRO APPLE終於肯加超大塊石墨散熱上去,應該有明顯改善

我推算至少最大TDP可以再高7-10W
作者: money仔    時間: 2024-5-8 14:03

回覆 43# s84292


    唔帶套,裸跑?
作者: Miipp    時間: 2024-5-8 14:33

所以話,都唔知追黎做乜...熱一定會降頻
同埋好心佢fix左耗電問題先再講啦

我對iPad Pro新代完全零興趣,11寸都係重,一早放左,
我寧願要Air or Mini,都係for睇片多, ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 13:07


ching 你覺得 Pro 11 太重無興趣, 但點解反而寧願要更重更厚身的 Air 呢?
唔明.........

Pro 11 M4: 444 克 (0.98 磅)
Air 11 M2: 462 克 (1.02 磅)
  
[attach]2422354[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-5-8 14:42

其實我都係用緊ipad pro 2018, 除左個mon 4邊開始變黃,其他仲係好夠用。
如果我買ipad air 2024, 唔知支 ...
Pennylau 發表於 2024-5-8 12:35


用 pro downgrade 去 air?

Air 個 60Hz LCD mon 推動畫面時綴住綴住咁
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 14:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 14:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ayacalip    時間: 2024-5-8 14:58

本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 15:02 編輯
ching 你覺得 Pro 11 太重無興趣, 但點解反而寧願要更重更厚身的 Air 呢?  
唔明.........

Pro  ...
Miipp 發表於 2024-5-8 14:33


Pro最新代係咪薄左輕左?
   
btw,好想睇下有無邊個智商到甘心情願比2萬6千智商稅買部頂級13" 2TB 納米 iPad Pro返來
筆錢夠買到部MBP 或砌到部強desktop了

同埋舊筆好似減價都無?
作者: Miipp    時間: 2024-5-8 15:05

又唔可以咁講
有些人真係唔仲意 60

同埋個 120,唔係全對應
好似冇開放出黎,唔係 apple 自家野,都係變 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-8 14:57


120Hz 最有用係推移畫面

除非你部 ipad 係唔會用來睇資訊﹑唔睇網頁﹑純打機啦, 否則用 60Hz 機真係同自己過唔去
作者: harakuma    時間: 2024-5-8 15:05

半個月前無等到個新AIR6, 直接係旋拍買咗部水貨新機AIR5+PEN2, 4.5K有找, 呢個選擇真係唔差,係差在無懸浮, 結果係,新機真係吸引力唔大
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 15:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ayacalip    時間: 2024-5-8 15:09

有個fd係2018 Pro,話仲可以再戰多幾年
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 15:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 保時捷    時間: 2024-5-8 15:17

回覆 52# 湯豬六十
根本就係加價
喂 iPad 9 本身賣 2599 嫁喎
你宜家加 USD20,HKD 變左貴 200
作者: 亞基拉    時間: 2024-5-8 15:32

Pro最新代係咪薄左輕左?
   
btw,好想睇下有無邊個智商到甘心情願比2萬6千智商稅買部頂級13" 2TB 納米 ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 14:58



11” M1 vs M4 薄咗0.6mm 輕咗22g
作者: s84292    時間: 2024-5-8 15:46

回覆  s84292


    唔帶套,裸跑?
money仔 發表於 2024-5-8 06:03


我自己部IPAD PRO 6年都係裸跑
公司個部有帶套,但其實好多影片都有測試,個套影響好細
本身部機散熱好,D熱都會經個套散返出去
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 15:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 15:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2024-5-8 15:51

用 pro downgrade 去 air?

Air 個 60Hz LCD mon 推動畫面時綴住綴住咁 ...
Miipp 發表於 2024-5-8 06:42



睇慣左120HZ,返唔到去60HZ的
ipad air 同普通Iphone如果有120hz,好多人都唔洗買PRO

屋企電腦有時WINDOWS 更新完彈錯左60HZ,
剩係郁隻MOUSE 就即刻覺得好難受,
冇開HDR 我未必第一眼發現,60HZ 同120HZ就一眼見到
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 15:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 237135201    時間: 2024-5-8 15:55

Pro最新代係咪薄左輕左?
   
btw,好想睇下有無邊個智商到甘心情願比2萬6千智商稅買部頂級13" 2TB 納米 ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 14:58



    就係博人貪新鮮M4 ai浪 ,佢依啲係為左賺最多,冇係用家角度睇,任佢幾快都好扯行時發出熱量又會影響粒電,行唔夠幾耐仲慢過平時,就以食雞為例玩一舖已經勁熱,一過熱就lag到爆,越整越薄根本多餘。佢pro應該要出門口就14,16吋就差唔多,我日日都用12,睇下投資睇下新聞睇下片寫下野咁,越用就越覺得唔夠大芒,自從買左MBP16之後少用左,一次過開好多野都唔覺得亂,係冇得篤,佢而加咁air同pro根本重覆。現金多成咁但依幾年出啲野好雞肋,即係明明有需要買,等到佢出新野時好似搵老襯咁。
作者: s84292    時間: 2024-5-8 15:57

本帖最後由 s84292 於 2024-5-8 08:00 編輯
網頁會睇,呢個係最大機會用

但問題你是否習慣用 safari (支援 120 )。
chrome 我唔知得唔得。
但我都 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-8 07:49


CHROME 同safari IOS預設都係60HZ渲染
但介面、拉上拉下個畫面滾動個下都係120HZ
作者: 237135201    時間: 2024-5-8 15:59


睇慣左120HZ,返唔到去60HZ的
ipad air 同普通Iphone如果有120hz,好多人都唔洗買PRO

屋企電腦有時WIN ...
s84292 發表於 2024-5-8 15:51



    有啲人話肉眼根本分唔到,最近睇多數youtube用x2速,習慣左後間中較返正常速度會以為較左慢鏡,啲人講野勁慢。
作者: money仔    時間: 2024-5-8 16:06

係,等緊人哋測完用後報告買都未遲
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 16:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: googleli    時間: 2024-5-8 16:11

M4 iPad Pro 13" 已訂, 佛誕Apple Shop取機
作者: googleli    時間: 2024-5-8 16:11

見到介紹就開心死

M2 直跳 M4
感覺呢代幾強,效能過剩。
好似 pro 1代咁

除左零件壞,做普通,粒 cpu 到 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-7 23:03


其實OLED用玻璃靚過Nano面
作者: 044003    時間: 2024-5-8 16:16

舊版pro/air/ipad 9有冇清貨價?
作者: harakuma    時間: 2024-5-8 16:20

回覆 59# 湯豬六十


唔係好似, 係真係
作者: Pennylau    時間: 2024-5-8 16:29

用 pro downgrade 去 air?

Air 個 60Hz LCD mon 推動畫面時綴住綴住咁 ...
Miipp 發表於 2024-5-8 14:42

我都唔知係downgrade 定 upgrade~ CPU係勁左,ram唔知有冇多到,Mon同喇叭可能差左。
作者: Pennylau    時間: 2024-5-8 16:30

去扮買。佢有邊支筆得,會賣邊支俾你。


ipad 就唔同



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
湯豬六十 發表於 2024-5-8 14:51

就係睇左好似唔得
作者: money仔    時間: 2024-5-8 16:44

回覆 67# googleli


    1TB
作者: ayacalip    時間: 2024-5-8 17:02

本帖最後由 ayacalip 於 2024-5-8 17:13 編輯
就係博人貪新鮮M4 ai浪 ,佢依啲係為左賺最多,冇係用家角度睇,任佢幾快都好扯行時發出熱量又會影 ...
237135201 發表於 2024-5-8 15:55


我無心批評Apple,我自己都係用家
但真係唔該d人比d「真智商」買野好唔好?
2萬6一部生產力效率咁低既2TB iPad Pro?
比你M5,M6...M10又點,比你20core又點?spec勁到曉飛又點?
你iPad Pro 一日無macOS操作(你蘋果肯下放10% macOS 性能體驗都好丫)
一日都只會當係一部普通打機+睇片的iOS machine黎...
另外官方好似口口聲聲話iPad執相/剪片方便左?我唔覺,同MBP比操作差好遠
真係搵食就乖乖地買返laptop啦。
(手繪就除外啦,iPP illustration 感覺係OK唔錯既,但我個人都係鍾意傳統Wacam繪圖板+Laptop)

其實現今開始好多用家都買話蘋果而家野根本就係智商税
當你有錢就是任性,係都要比多多錢甘心奉獻比人地Tim仔,人地Tim仔背後gap gap笑賺左你幾多錢了
作者: Sinair    時間: 2024-5-8 17:12

回覆 32# money仔

佢識玩就直接限USAGE 唔FULL LOAD 功耗 效能 應該吊打M2
作者: Miipp    時間: 2024-5-8 17:34

ipad 10 64g 減到 2799

反而是否 打擊 入門級平板(包括 Android )
好多版友話家中串流,唔駛咁大容量 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-8 15:07


ipad 入門版重係用 gap gap mon, 非全貼合
兼且色域只得 sRGB

點打擊入門 android 平板?
作者: Quiorra    時間: 2024-5-8 18:57

我無心批評Apple,我自己都係用家
但真係唔該d人比d「真智商」買野好唔好?
2萬6一部生產力效率咁低既2TB ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 17:02


我都曾經好想買部ipad 去旅行方便用+輕鬆執相...
但... 佢個lightroom 連直接read card reader 執相都唔得, 仲要import 哂入去ipad 先執到.....果下就已經放棄, 想輕鬆搞下, 結果仲要慢慢睇左邊張OK 再import 再執完export
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 237135201    時間: 2024-5-8 20:26

我無心批評Apple,我自己都係用家
但真係唔該d人比d「真智商」買野好唔好?
2萬6一部生產力效率咁低既2TB ...
ayacalip 發表於 2024-5-8 17:02



    無X錯,pro應該要有macOS啦,其實好多人都有MacBook+iPad,兩樣野唔衝突唔知佢驚乜,連打機都冇game,依條友淨係識賺到盡,淨係精妙鍵盤都2700,我買Zenbook Duo唔好,抵歐盟罰佢。
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-8 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Getchu    時間: 2024-5-8 23:50

iPad Pro 256&512 CPU 係9核心
iPad Pro 1TB&2TB CPU 係10核心
Tim Cook 呢件物體真係 ...
money仔 發表於 2024-5-8 12:12


差五千,正路ram都應該係16GB ram
9核心應該只係8GB ram
不過iPad OS就算吧啦…

其實今次升級有感,但作為12.9寸 M1用家
個OS完全限制左,你話CPU快左50%,GPU快左4倍
(我當佢解決左發熱問題…)
恩,升級有感,但M1都發揮唔到,等部機到期先再算…
今次想挑戰可唔可以用返四五年先換iPad,對上次用最耐就係A12x

追左太多年,已經比唔到理由說服自己
今年話就話模擬器比上架
但都完全無機會用到GPU性能…

你話可以做到mac os咁樣,模擬運作下x86軟件/遊戲都仲有用
我當買部效能最強既放大版steam deck掌機
(不過iPad mini pro 8寸應該仲受歡迎)

但iPad OS我真係唸到個理由比自己升級,1TB 16GB ram都好啦
你開十個八個safari tab,轉去睇下youtube/nplayer切返過去咪又係reload

iPad2>iPad3>iPad Air>iPad Air2
iPad3行A5X,第一次行retina屏,仲由512MB第一次上到1GB!
去到Air輕左,到Air2終於由1GB ram加到2GB ram
到12.9寸面世,行4GB ram(玩左三代),去到M1先終於加到8GB ram

好老實講,體驗真係無咩大改進…以前可以靠JB扯部機性能
至12.9寸數起已經無人JB,效能就愈來愈多餘…

我知來緊AI應該可以大量淘汰舊機
始終你無NPU部分,AI性能唔達標,無得玩係正常
但係等AI普及,都起碼兩年起標

下年新U AI性能又翻兩翻,第一部AI機唔見得耐用
新版本新AI功能一代隨時效能唔夠又比人鎖功能
通常2代3代先會長命 NPU一代同二代,性能講緊可能係差三倍四倍都仲得
(老實講我對系統追加AI功能無咩大期待…
windows都好,NPU遠唔及4090效能,系統方便揾檔案之類既功能
個人真係完全唔需要)

睇埋IOS18交咩出來先算,如果只係safari追加AI整合文章重點之類
咁就用到壞先算…你話18整到iPad可以當mac用
M4 iPad有機會發揮效能自然就狗沖…

唔係都係留返彈藥等M4 mac studio之類
如果pro/max/ultra GPU效能都可以翻四倍
咁就大把野可以玩點都應該爽過部iPad
作者: Miipp    時間: 2024-5-9 00:13

好過大6個 d ?

gap 芒,都未必個個介意。
一分錢一分貨。
有 d 人有得用就得。

馬會好多啊伯用平版賭馬 ...
湯豬六十 發表於 2024-5-8 19:58


水果最歡迎呢 d [不平價]買渣機的股息怨大頭

想當年我拎 3888 買的 ipad 3 係用最頂級 A5X, mon 係最新最勁的 retina

而家有咁多水魚, 唔湯真係對唔住股民
作者: XABI    時間: 2024-5-9 01:12

iPad 一向賣最多係最平果款,之前幾年學校買機
Pro最差,一黎性價比低
大部分都用唔到佢所謂既性能同功能
大陸同台灣有句說話形容pro
買前生產力,買後愛奇藝
作者: googleli    時間: 2024-5-9 01:52

本帖最後由 googleli 於 2024-5-9 02:01 編輯

講咁多做乜鬼, 我純粹部舊機(2018 12.9")用左好耐想換,
話知佢M4定M100,  要換o岩時間就買.

而且iPad Pro當年買都過皮啦
仲活響廿年前? 嫌貴咪買部Galaxy Tab囉
等於我用緊部減價貨4090 Laptop, Black Friday二萬幾蚊,
睇住人地同樣價錢買Macbook Pro, 近乎所有3A作都打唔到而且工作性能仲差幾皮,
AI直頭唔使諗,   咪又係覺得係智商稅
作者: chiaki1314    時間: 2024-5-9 02:43

差五千,正路ram都應該係16GB ram
9核心應該只係8GB ram
不過iPad OS就算吧啦…

其實今次升級有感,但作 ...
Getchu 發表於 2024-5-8 23:50

師兄講得岩 根本就唔係硬件問題
用左咁多年蘋果 最值錢係個os
硬件都只係配親落去個ios
一日ipad os 唔似mac os
一日都係冇用 好多野限制左

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: pqrdownloader    時間: 2024-5-9 09:46

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Pennylau    時間: 2024-5-9 11:43

我都曾經好想買部ipad 去旅行方便用+輕鬆執相...
但... 佢個lightroom 連直接read card reader 執相都唔 ...
Quiorra 發表於 2024-5-8 18:57

係啊,所以好雞肋。除非D相上曬adobe cloud就方便,但呢個係另一回事
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-9 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WHITERICE    時間: 2024-5-9 16:50

本帖最後由 WHITERICE 於 2024-5-9 16:52 編輯

https://www.eprice.com.hk/pad/talk/4469/69140/1

iPad Air (2024) 香港賣價
        11 吋        13 吋
WiFi 版 128GB        $4599        $6299
5G 版 128GB        $5799        $7499
WiFi 版 256GB        $5399        $7099
5G 版 256GB        $6599        $8299
WiFi 版 512GB        $6999        $8699
5G 版 512GB        $8199        $9899
WiFi 版 1TB        $8599        $10299
5G 版 1TB        $9799        $11499
iPad Pro (2024) 香港賣價
        11 吋        13 吋
WiFi 版 256GB        $7999        $10499
5G 版 256GB        $9599        $12099
WiFi 版 512GB        $9599        $12099
5G 版 512GB        $11199        $13699
WiFi 版 1TB        $12799        $15299
5G 版 1TB        $14399        $16899
WiFi 版 2TB        $15999        $18499
5G 版 2TB        $17599        $20099

再加埋支$999筆.

如果一個學生想用黎上堂, 最低消費都要 4599+999
作者: WHITERICE    時間: 2024-5-9 16:51

我睇見大陸啲平板賣緊3千幾都覺得貴. 諗住618會減幾多. 見番ipad 個價突然又覺得大陸平板好抵買.
作者: card_captor    時間: 2024-5-9 17:13

本帖最後由 card_captor 於 2024-5-9 17:15 編輯

回覆 89# WHITERICE


    如果係大專學生 or 教育職員
iPad Air 11" WiFi 版 128GB $4199
今年如果有 back to school 有可能送筆,最理想緊係送 $999 的 Apple Pencil Pro
如果唔係,送 $6百蚊果支 USB-C筆都 ok

如果唔等 BTS買機,最低消費 $4199 + $539
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-9 17:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-9 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pqrdownloader    時間: 2024-5-9 17:54

歪風後門,名聞天下
作者: 戀人未滿    時間: 2024-5-9 17:58

回覆 91# card_captor
back to school應該冇咁快送apple pencil pro, 過多幾年先送
佢送apple pencil都係最2023既事, 明明枝筆出左咁耐,
作者: card_captor    時間: 2024-5-9 18:37

回覆  card_captor
back to school應該冇咁快送apple pencil pro, 過多幾年先送
佢送apple pencil都係最20 ...
戀人未滿 發表於 9-5-2024 17:58

都未公布有冇BTS,我都係估估下。
如果佢直接減多幾百仲好

或者直接BTS無呢新機份
作者: kadon    時間: 2024-5-9 19:01

最後訂咗相對最平版IPAD PRO 256GB 13吋
作者: 戀人未滿    時間: 2024-5-9 19:16

回覆 96# card_captor
應該會有呢部新ipad pro, 但bts既優惠同上年一樣
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-10 04:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 湯豬六十    時間: 2024-5-10 04:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2