Board logo

標題: ipad lte版可以收sms驗証碼嗎? [打印本頁]

作者: 膠記牛奶    時間: 2024-1-31 22:09     標題: ipad lte版可以收sms驗証碼嗎?

ipad lte版可以收sms驗証碼嗎?
作者: iPAQ    時間: 2024-2-1 02:55

ipad lte版可以收sms驗証碼嗎?
膠記牛奶 發表於 2024-1-31 22:09


唔可以,LTE/5G iPad 啲電話相關功能都閹晒,Apple 怕你哋買嚟當 iPhone 用......
作者: ericauky    時間: 2024-2-1 15:32

唔可以,LTE/5G iPad 啲電話相關功能都閹晒,Apple 怕你哋買嚟當 iPhone 用...... ...
iPAQ 發表於 2024-2-1 02:55



   
apple 真係離晒譜,買 lte ipad,插入去收唔到sms 啟動張咭,上次搞到我勁煩,要搵部手機去整
作者: x205    時間: 2024-2-6 23:26

apple 真係離晒譜,買 lte ipad,插入去收唔到sms 啟動張咭,上次搞到我勁煩,要搵部手機去整 ...
ericauky 發表於 2024-2-1 15:32



    下...
我仲諗住MINI7買插卡版
如果我要間中睇到SMS咪要係咁拎走換入電話?
定係WIFI蛋好D?
作者: usei    時間: 2024-2-9 15:54

用平的 Android 手機 share 比 ipad 用
唔洗 LTE 都得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2