作者: ken654 時間: 2023-1-15 14:32 標題: 如果屋企只係上下網睇下youtube....係咪買部ipad駁大mon用最抵?
本帖最後由 ken654 於 2023-1-15 14:37 編輯
而家iPadOS有stage manager方便多工....部ipad又可以拆出黎四圍走.....一機兩用..
係咪買個Type C擴展器就可以將部ipad駁mon/keyboard/mouse/speaker?
作者: 保時捷 時間: 2023-1-15 15:00
stage manager 完全唔係電腦果件事
佢只不過係 slide over 嘅任搬 x4 版本
而且你用緊宜個功能果一刻,無一個程式可以用到下面 dock 果個位置,3:2 即刻變 16:9 咁
建議你去 Apple Store 試下宜個「多工」係咪真係夠你用先
作者: HDMAX 時間: 2023-1-15 18:55
試過ipad 輸出去大芒. 個畫質差到不堪入目.
完全垃圾.
作者: Cartesius 時間: 2023-1-15 19:19
如果主力係喺電視睇
買隻fire tv / google tv 好過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: dipsy 時間: 2023-1-18 11:09
x2
同埋個 ratio 唔夾電視, 有兩大條黑邊
作者: tunster 時間: 2023-1-18 11:12
其實有無人知好多 App 唔可以投影
作者: javacomhk 時間: 2023-1-20 00:40
本帖最後由 javacomhk 於 2023-1-21 03:40 編輯
你要買新嘅 thunderbolt port M1/M2 iPad 先得,有的人駁埋個thunderbolt hub 用garage band做音樂。依家有埋 DaVinci Resolve 可以駁 thunderbolt HD 剪片啦。
配個 WD_BLACK GAME DOCK SSD,就有齊 SSD ethernet display USBC USBA 3.5mm thunderbolt 3 dock
[attach]2356894[/attach]
作者: Miipp 時間: 2023-1-20 22:03
買個Type C擴展器就可以將部ipad駁mon/keyboard/mouse/speaker? =》 比仇人的建議?夠毒
作者: ken654 時間: 2023-1-21 04:07
本帖最後由 ken654 於 2023-1-21 04:31 編輯
你要買新嘅 thunderbolt port M1/M2 iPad 先得,有的人駁埋個thunderbolt hub 用garage band做音樂。依家有 ...
javacomhk 發表於 2023-1-20 00:40
勁正..如果唔打機就一流...
https://www.youtube.com/watch?v=Ayxyd-Ukql4
作者: s84292 時間: 2023-1-24 17:21
本帖最後由 s84292 於 2023-1-24 17:24 編輯
因為以前係鏡像主畫面,如果輸出個mon解像度低 或者內置放大差,畫面就好差
依家ios 16.2後 m1 或以上支持螢幕原生解像度出第二個mon, 就唔會咁嚴重
不過macbook 又好ipad又好,
你外置螢幕如果唔係apple 原裝個文字渲染就好一般,會濛(因為第三方mon冇原廠子像素渲染功能)
除非你買得夠高解像度
作者: GIS 時間: 2023-1-24 19:35
係好 煩 下
基本 IPAD 好多人 都想 可以 直接出 大 MON 用
但係到今日 都仲係要等
未試過 M 系IPAD 用 STAGEMANAGER
不過另一個問題 係 MOUSE
BT 既 MOUSE 梗係有D LAG 既 感覺 或者用落同一隻 MOUSE 唔夠係 WIN 到用咁爽

