Board logo

標題: 如果屋企只係上下網睇下youtube....係咪買部ipad駁大mon用最抵? [打印本頁]

作者: ken654    時間: 2023-1-15 14:32     標題: 如果屋企只係上下網睇下youtube....係咪買部ipad駁大mon用最抵?

本帖最後由 ken654 於 2023-1-15 14:37 編輯

而家iPadOS有stage manager方便多工....部ipad又可以拆出黎四圍走.....一機兩用..
係咪買個Type C擴展器就可以將部ipad駁mon/keyboard/mouse/speaker?
作者: 保時捷    時間: 2023-1-15 15:00

stage manager 完全唔係電腦果件事
佢只不過係 slide over 嘅任搬 x4 版本
而且你用緊宜個功能果一刻,無一個程式可以用到下面 dock 果個位置,3:2 即刻變 16:9 咁

建議你去 Apple Store 試下宜個「多工」係咪真係夠你用先
作者: HDMAX    時間: 2023-1-15 18:55

試過ipad 輸出去大芒. 個畫質差到不堪入目.
完全垃圾.
作者: Cartesius    時間: 2023-1-15 19:19

如果主力係喺電視睇
買隻fire tv / google tv 好過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: dipsy    時間: 2023-1-18 11:09

試過ipad 輸出去大芒. 個畫質差到不堪入目.
完全垃圾.
HDMAX 發表於 2023-1-15 18:55


x2
同埋個 ratio 唔夾電視, 有兩大條黑邊
作者: tunster    時間: 2023-1-18 11:12

其實有無人知好多 App 唔可以投影
作者: javacomhk    時間: 2023-1-20 00:40

本帖最後由 javacomhk 於 2023-1-21 03:40 編輯

你要買新嘅 thunderbolt port M1/M2 iPad 先得,有的人駁埋個thunderbolt hub 用garage band做音樂。依家有埋 DaVinci Resolve 可以駁 thunderbolt HD 剪片啦。

配個 WD_BLACK GAME DOCK SSD,就有齊 SSD ethernet display USBC USBA 3.5mm thunderbolt 3 dock

[attach]2356894[/attach]
作者: Miipp    時間: 2023-1-20 22:03

買個Type C擴展器就可以將部ipad駁mon/keyboard/mouse/speaker?  =》 比仇人的建議?夠毒
作者: ken654    時間: 2023-1-21 04:07

本帖最後由 ken654 於 2023-1-21 04:31 編輯
你要買新嘅 thunderbolt port M1/M2 iPad 先得,有的人駁埋個thunderbolt hub 用garage band做音樂。依家有 ...
javacomhk 發表於 2023-1-20 00:40




勁正..如果唔打機就一流...
https://www.youtube.com/watch?v=Ayxyd-Ukql4
作者: s84292    時間: 2023-1-24 17:21

本帖最後由 s84292 於 2023-1-24 17:24 編輯
試過ipad 輸出去大芒. 個畫質差到不堪入目.
完全垃圾.
HDMAX 發表於 2023-1-15 18:55


因為以前係鏡像主畫面,如果輸出個mon解像度低 或者內置放大差,畫面就好差

依家ios 16.2後 m1 或以上支持螢幕原生解像度出第二個mon, 就唔會咁嚴重

不過macbook 又好ipad又好,
你外置螢幕如果唔係apple 原裝個文字渲染就好一般,會濛(因為第三方mon冇原廠子像素渲染功能)
除非你買得夠高解像度
作者: GIS    時間: 2023-1-24 19:35

因為以前係鏡像主畫面,如果輸出個mon解像度低 或者內置放大差,畫面就好差

依家ios 16.2後 m1 或以上支持 ...
s84292 發表於 2023-1-24 17:21


係好 煩 下
基本 IPAD 好多人 都想 可以 直接出 大 MON 用
但係到今日 都仲係要等
未試過 M 系IPAD 用 STAGEMANAGER
不過另一個問題 係 MOUSE  
BT 既 MOUSE 梗係有D LAG 既 感覺  或者用落同一隻 MOUSE 唔夠係 WIN 到用咁爽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2