Board logo

標題: 二手 iPad 有冇古惑? [打印本頁]

作者: bobopig    時間: 2022-4-14 20:24     標題: 二手 iPad 有冇古惑?

要睇相,竟然要私下 whatapps 俾電話佢。
唔 post 出黎,咁就賺左個人地電話號碼,定係我多心
俾你你地會點?
iPad mini 5  1000 起標

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Neymar10    時間: 2022-4-14 21:03

apple野買全新好過
作者: 幻~影    時間: 2022-4-15 01:43

要睇相,竟然要私下 whatapps 俾電話佢。
唔 post 出黎,咁就賺左個人地電話號碼,定係我多心  
俾你你 ...
bobopig 發表於 2022-4-14 08:24 PM



    比我唔太夠膽買apple 2手野,除非朋友 放....
作者: EVA001    時間: 2022-4-15 08:23

要睇相,竟然要私下 whatapps 俾電話佢。
唔 post 出黎,咁就賺左個人地電話號碼,定係我多心  
俾你你 ...
bobopig 發表於 2022-4-14 20:24

咁你去apple 買官方翻新機囉
$2699 ipad mini 5 64GB
一定冇伏,仲有一年保
作者: bobopig    時間: 2022-4-15 11:33

比我唔太夠膽買apple 2手野,除非朋友 放....
幻~影 發表於 2022-4-15 01:43

我見佢1000起標炸

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig    時間: 2022-4-15 11:34

咁你去apple 買官方翻新機囉
$2699 ipad mini 5 64GB
一定冇伏,仲有一年保
EVA001 發表於 2022-4-15 08:23

好喎
可以諗諗
1000就抵
大家推推下,推到高左就唔太值

同 iPad mini 5 好似冇果凍問題

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: EVA001    時間: 2022-4-15 20:48

好喎
可以諗諗
1000就抵
大家推推下,推到高左就唔太值

同 iPad mini 5 好似冇果凍問題

via HKEPC IR P ...
bobopig 發表於 2022-4-15 11:34

mini 6 個果凍...

唔講唔覺,講咗都唔覺

而家一定係買mini6 ... 唔會買返mini5...
作者: card_captor    時間: 2022-4-15 23:10

mini 6 果凍我照住 youtube 去 reproduce 都睇唔到.
我對眼..

至於 whatsapp "賺" number 問題, 而家咁多data卡, 點會比真果個number陌生人呀? 如有需要我先會login 1個仲有效但無data無分鐘的電話, 仲要非約實交收的時間完全mute咗部機

而家一定買 iPad Air or Mini6, 淨係個 USB Type C 都值
作者: yuna    時間: 2022-4-16 08:43

mini 5 同 mini 6我都有

講真入咗6之後我部mini 5好耐無用過,至於個果凍問題,你係要打直用同埋睇好X多字既野,同埋好快手咁不停上上下下就好明顯見到,可以自己落鋪試下先

不過我自己mini係用黎打機,基本打橫用完全無感

至於高HZ MON,我眼殘,你比120HZ同60HZ我都唔覺有咩分別(手頭有兩部iPad Pro),但自己接唔接受到60 HZ都係落鋪頭試下先
作者: bobopig    時間: 2022-4-16 09:53

mini 6 果凍我照住 youtube 去 reproduce 都睇唔到.
我對眼..

至於 whatsapp "賺" number 問題, 而 ...
card_captor 發表於 2022-4-15 23:10

要實名制啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: card_captor    時間: 2022-4-16 13:39

本帖最後由 card_captor 於 2022-4-16 13:41 編輯
要實名制啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 16-4-2022 09:53



    實名制係政府, 關對方 (買家 or 賣家) 咩事?
況且只係 whatsapp, 唔用的時候可以鏟apps, 或者抆張電話出來.
不過我通常慳電就較飛行模式
作者: Miipp    時間: 2022-4-16 15:32

mini 5 同 mini 6我都有

講真入咗6之後我部mini 5好耐無用過,至於個果凍問題,你係要打直用同埋睇好X多字 ...
yuna 發表於 2022-4-16 08:43


剛係水果店試完 air 5, 用 safari 捲動網頁時,字體好蒙塗,同埋畫面更新 kick 住 kick 住咁

60Hz 同 120Hz 絕對值得比多 1k+,特別係 IPS LCD 反應時間好慢。我試玩部 air 5 就好似用緊 10 年前部 air2 的感覺

Ip 13 同 13 pro 同樣結果,13 pro 畫面順滑勁多,只要左右手同時操作體驗過,絕對肯比多千幾蚊,只可惜 13 pro 比 13 厚同重手感明顯差左

利申:m1 pro 用家
作者: yuna    時間: 2022-4-16 17:17

回覆 12# Miipp
所以先話要自己試過先真

我自己係FEEL唔到60同120HZ果類人(手機主機係13 PRO、副機係13 mini),手頭也都有12.9 M1 iPad Pro同mini 6,但我真係分唔出,同埋我用最多係mini 6(打機
作者: Miipp    時間: 2022-4-16 18:20

回覆  Miipp
所以先話要自己試過先真

我自己係FEEL唔到60同120HZ果類人(手機主機係13 PRO、 ...
yuna 發表於 2022-4-16 17:17


打機更係 feel 唔到

無見我寫 網頁捲動 咩?

ipad 60/120 Hz 分別,正常人類視力,去水果店,左一部 air5 右一部 pro, 同時開 safari 一齊碌下網頁,100% 明顯分到
作者: yuna    時間: 2022-4-16 22:12

回覆 14# Miipp
我有見到,主要係話一定要自己試,唔係人哋講就信呀

放埋一齊當然分到,但實際用果陣唔會兩部一齊睇嘛,分開咗我真係分唔到
作者: bobopig    時間: 2022-4-17 14:13

實名制係政府, 關對方 (買家 or 賣家) 咩事?
況且只係 whatsapp, 唔用的時候可以鏟apps, 或者抆張電 ...
card_captor 發表於 2022-4-16 13:39



    我唔想為左呢個未必買既野 ( 只係羅張相睇 ). 特登俾錢 (十幾至三十幾 ) 去買張咭再要去上台出示身份證登記呀.
作者: card_captor    時間: 2022-4-17 16:07

回覆  Miipp
所以先話要自己試過先真

我自己係FEEL唔到60同120HZ果類人(手機主機係13 PRO、 ...
yuna 發表於 16-4-2022 17:17

我都係有 12.9 (M1) and mini6
不過 mini 6 for 外出睇嘢,12.9 在家玩無聊 game,好爽
作者: mandy999    時間: 2022-4-27 16:43

如果二手同一手價錢唔差得遠,不過等信用卡promo/鋪特價去買全新
作者: kenken33    時間: 2022-5-1 11:12

本帖最後由 kenken33 於 2022-5-1 11:21 編輯

二手賣野經Whatsapp 睇相好平常,有啲平台放相上去好煩,唔係賣高價野好多人都廢事搞。"賺" number就更無謂,你部分個人資料一早比大公司賣左/流失出去,唔係平時點會咁多廣告電話知你姓乜。
作者: kenken33    時間: 2022-5-1 11:19

用開120 ,ipad 120同60 係分得出既,但只要你唔用120 1日半日就可以適應番。
iphone 同macbook 就分別唔大,因為iphone 用oled本身殘影比ips快用60都冇咁易感覺到,而mac你好少不斷上下捲動。
作者: 我係方丈    時間: 2022-5-1 12:56

點解唔買新?
作者: Rayman925    時間: 2022-5-1 16:30

要睇相,竟然要私下 whatapps 俾電話佢。
唔 post 出黎,咁就賺左個人地電話號碼,定係我多心  
俾你你 ...
bobopig 發表於 2022-4-14 20:24

其實我覺得你唔係咁做開<其實。。拎人whatsapp賺到d咩。。>點會諗人地係咁做?

via HKEPC Reader for Android
作者: jojoingame    時間: 2022-5-3 11:43

就算係公司 拎左你NUMBER要SD推廣Whatsapp比你都要比你點左頭先(果d外圍賭場唔計啦
有你電話號碼又唔會影響到d咩
除非師兄你曾經得罪人啦
(肥花有見到人得罪人然後個number比人瘋狂留去問價 lul





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2