Board logo

標題: IPAD 個 APPLE TV 有冇人用緊? [打印本頁]

作者: chue    時間: 2021-9-26 13:59     標題: IPAD 個 APPLE TV 有冇人用緊?

值唔值得比錢訂?
作者: bobopig    時間: 2021-9-27 07:23

值唔值得比錢訂?
chue 發表於 2021-9-26 13:59

就機唔係送三個月?
如果從未用過,唔係可以7日試用?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: gunsix    時間: 2021-9-27 13:20

之前買 iPhone 11 時送, 睇過, 冇野啱睇, unsubscribe 了
作者: chue    時間: 2021-9-28 01:27

有得試睇3個月又唔錯,不過亦如樓上講最大問題係冇咩啱港人口味,因為冇本地原創廣東話睇
作者: hellfighter    時間: 2021-9-28 11:52

唔只係口味問題,而係佢既片源根本少到無人有。
作者: chue    時間: 2021-10-1 16:47

咁暫時唔講住,遲D先理,今日試免費台中發覺用 SAFARI 開網頁睇 77台係唔錯,可惜 76台冇開放比人睇,少左生意
作者: chue    時間: 2021-10-1 17:06

D色仲令過我收電視訊號





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2