作者: WHITERICE 時間: 2021-9-18 03:23 標題: 點解見咁多窮人都堅持買IOS 黎玩?
本帖最後由 evil_clone 於 2021-10-1 16:37 編輯
2021 年前六個月,消費者在Apple App Store 應用程序上的支出估計為415 億美元
其實班窮人捨唔捨得比錢買app 用? 有錢就買方便哩個我明, 見班窮人拿住部mini 4 都話好順好順. 見佢嘜app 都唔比錢買, 我用兩吓已覺得lap到頂唔順用番電話好過. 眼見哩班人玩apple 大都對電腦認知係無嘜, 人講嘜佢講嘜. 用開啲嘜就唔識變.
用android 我一蚊都唔駛比, 廣告都唔駛睇一個, IOS 得唔得?
我上一部已經係mini 5 , 都兩年, 太耐無掂IOS, 唔知宜家有無大改變. 定仲係個個仲係等JB.
作者: l0001 時間: 2021-9-18 03:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: card_captor 時間: 2021-9-18 08:50
我用Apple 12定13年,除咗有一排課金玩轉珠,咁多年只買過2個 apps.
1. nPlayer
2. Goodnotes
但點解話多廣告?
最多廣告嘅係 Youtube,我唯有用Android 的 vanced 睇
作者: hihihi123hk 時間: 2021-9-18 09:23
「用android 我一蚊都唔駛比, 廣告都唔駛睇一個, 」
不如你放過 Android 嘅開發商啦
仲要開口埋口話其他人窮…via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: alanh999 時間: 2021-9-18 11:42
回覆 1# WHITERICE
“ 用android 我一蚊都唔駛比, 廣告都唔駛睇一個” > are you dreaming or this is your first day with Android?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: chenbros 時間: 2021-9-18 12:31
ching 如果用過小米系手機就知有幾多廣告
作者: card_captor 時間: 2021-9-18 12:40
我有部香港行貨小米Mix2,A2,Note 9 pro
又有部大陸版紅米K20pro
都無廣告
作者: Miipp 時間: 2021-9-18 13:41
樓煮來自北大灣區?非窮人先買得起 apps?
作者: doppelganger 時間: 2021-9-18 14:04
認真,冇一個apps係直得裝,你話有多閒錢買來玩下就冇得計
作者: bclass 時間: 2021-9-18 21:22
本帖最後由 bclass 於 2021-9-22 22:45 編輯
買 apps 同有冇錢未必有直接關係
某程度只係代表你尊唔尊重 知識產權
有錢人佢唔尊重知識產權 就$8都唔會比,會想盡辦法唔比錢,當然android會易辦到
作者: XML 時間: 2021-9-18 23:56
原來有錢人係呢種諗法
真係大開眼界

作者: timpad 時間: 2021-9-19 00:27
same as iphone?
作者: ericang 時間: 2021-9-25 00:56
如果講盗用軟件,android 的確係方便好多,所以好多專業軟件同埋大作非課金遊戲都冇 android 版。 因為開發商好清楚分享一個 Apk 檔係幾咁容易,咁慢慢其實型成一個惡性循環。
如果你享受同自誇用 android 一毫子都唔使比,咁請你高抬貴手,放過 iPad OS,留返呢一片樂土比有心嘅 apps developers 同有需要嘅用家啦。
作者: lead9upper 時間: 2021-9-25 12:18
咁你需要用先買 人哋唔需要用咪唔洗買囉

