Board logo

標題: 心大心小....... ipad pro 11'' 定 12.9'' [打印本頁]

作者: y2k2005    時間: 2021-7-4 12:26     標題: 心大心小....... ipad pro 11'' 定 12.9''

本帖最後由 y2k2005 於 2021-7-4 12:27 編輯

選擇困難症啊~~~~~

11吋好輕

12.9吋好大部,但同2019年ipad一樣重
而且樓下有師兄提到12.9吋有問題
不過11吋拍埋12.9吋到,11吋好似變左ipad mini咁

師兄可以幫手推推坑?
作者: imber    時間: 2021-7-4 12:36

睇用途
手揸住多/會帶出街=11吋
屋企坐定定放枱面用=12吋
12.9吋綠邊,同埋今代重d,長期手揸好攰
作者: tragamer    時間: 2021-7-4 12:38

1T有16G ram?
作者: oliverkof    時間: 2021-7-4 14:14

我要畫畫,一定12.9"
同埋mini LED 睇HDR片超爽!
作者: Miipp    時間: 2021-7-4 15:01

我要畫畫,一定12.9"
同埋mini LED 睇HDR片超爽!
oliverkof 發表於 2021-7-4 14:14


mini LED 背光來架 ja, 唔係 mini LED panel, 唔係 mini LED pixels

用過 OLED TV 睇 HDR 先知乜叫真爽

我部 ipad m1 最多用來睇 youtube 資訊唔使畫質的野, 美劇/電影都係留返 OLED 上 play
作者: kkl72    時間: 2021-7-4 22:55

回覆 1# y2k2005


    我之前都有相同問題,但最終買左11吋5G版,因12.9真糸太大部,好難帶出街用,現在開心使用中,mon靚又輕又快!
作者: Miipp    時間: 2021-7-4 23:19

回覆  y2k2005


    我之前都有相同問題,但最終買左11吋5G版,因12.9真糸太大部,好難帶出街用,現在開 ...
kkl72 發表於 2021-7-4 22:55


對極, 應該以 application 來揀機

唔好為個 mini LED 背光做錯決定
作者: kkl72    時間: 2021-7-5 01:49

本帖最後由 kkl72 於 2021-7-5 01:54 編輯
對極, 應該以 application 來揀機

唔好為個 mini LED 背光做錯決定
Miipp 發表於 2021-7-4 23:19


仲要佢個mini led都唔糸吹得咁靚,就算兩部放埋一齊對比都冇絕對優勢
作者: money仔    時間: 2021-7-5 10:38

得12.9 mini led 我返來第二日刮花咗
作者: 56734    時間: 2021-7-5 23:47

選擇困難症啊~~~~~

11吋好輕

12.9吋好大部,但同2019年ipad一樣重
而且樓下有師兄提到12.9吋有問題
不過1 ...
y2k2005 發表於 2021-7-4 12:26

之前都有依個問題…去左Apple 試實機 12.9 拎上手重同埋太大拎出街唔方便..最後都係買左11    睇你點用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: HenryHH    時間: 2021-7-7 03:04

我都買左512 11" , 仲買左smart keyboard + Pencil

之後都係嫌重, 出街唔帶keyboard
作者: 山水之間    時間: 2021-7-7 07:10

12.9真的只適合放在桌上用
作者: bobopig    時間: 2021-7-7 13:26

選擇困難症啊~~~~~

11吋好輕

12.9吋好大部,但同2019年ipad一樣重
而且樓下有師兄提到12.9吋有問題
不過1 ...
y2k2005 發表於 2021-7-4 12:26



    最重要係. 你財力夠唔夠.
同埋你主力係出街用定屋企用.......如果出街, 你介唔介意咩大袋同幾斤重.
解決到呢兩個問題. 已經可以有答案.
作者: bobopig    時間: 2021-7-7 13:28

回覆  y2k2005


    我之前都有相同問題,但最終買左11吋5G版,因12.9真糸太大部,好難帶出街用,現在開 ...
kkl72 發表於 2021-7-4 22:55


想問下5豬版, IPAD 個頻普, 有冇話夾邊個台最好?
同埋5G. 有冇儲值卡或者用番4G儲值卡, 會唔會冇咁好?
作者: hihihi123hk    時間: 2021-7-7 15:30

11吋太細 搞到好少用   超後悔

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: kkl72    時間: 2021-7-7 21:34

想問下5豬版, IPAD 個頻普, 有冇話夾邊個台最好?
同埋5G. 有冇儲值卡或者用番4G儲值卡, 會唔會冇咁好? ...
bobopig 發表於 2021-7-7 13:28



    5G我一直用中移夠快又穩定。
作者: XexeX    時間: 2021-7-8 11:52

一定係11,部12.9連Keyboard同MBP13差唔多香,當Tablet又大得濟拎上手好快累。
不過今代11仲未係mini LED,再等。
作者: Miipp    時間: 2021-7-8 13:49

一定係11,部12.9連Keyboard同MBP13差唔多香,當Tablet又大得濟拎上手好快累。
不過今代11仲未係mini LED, ...
XexeX 發表於 2021-7-8 11:52


11 唔係 mini-led 背光我先換 (2020->2021), 如果用左 mini-led 分區背光我就唔換啦
作者: XexeX    時間: 2021-7-8 14:12

回覆 18# Miipp

我會用iPad睇片,所以要LED,最好同iPhone一樣係OLED。
作者: Miipp    時間: 2021-7-8 15:20

回覆  Miipp

我會用iPad睇片,所以要LED,最好同iPhone一樣係OLED。
XexeX 發表於 2021-7-8 14:12


世上難有咁多靚 HDR 片, 有大作靚畫質我會用大 4k OLED TV 去播 high bit rate 的 4k UHD-BD

用 ipad 仔垃圾級 1500:1 IPS panel + mini-LED backlight 的迷你 mon 兼 low resolution (2k) 兼非 16:9 比例導致上下黑 bar 條再扣減畫面面積來播完全係糟塌緊 d 正片

無論係咪 mini-led backlight, 以 ips ipad 來播靚片完全係 joke. 我部 m1 ipad 只會用來睇 youtube 資訊類唔講畫質的 video
作者: Miipp    時間: 2021-7-8 15:23

回覆  Miipp

我會用iPad睇片,所以要LED,最好同iPhone一樣係OLED。
XexeX 發表於 2021-7-8 14:12


再提一提 12.9" 只係用 mini-led 背光, 個 panel 都係 IPS LCD, 粒粒 pixel 都係漏光勁的 IPS LCD pixel, 世上無 mini-led panel, 無 mini-led pixel
作者: XexeX    時間: 2021-7-8 15:31

回覆 21# Miipp

講咗等OLED。
作者: Miipp    時間: 2021-7-8 15:34

回覆  Miipp

講咗等OLED。
XexeX 發表於 2021-7-8 15:31




作者: bbq558    時間: 2021-7-8 17:03

老婆要求買左12.9 , 睇NETFLIX 勁爽, 不過真係要放響度用, 唔係手會破, 會出街用真係唔建議咁大部, 出街我會用番部MINI
作者: awdcft    時間: 2021-9-2 23:13

12.9太大不如用macbook
作者: DimCook    時間: 2021-9-6 10:54

12.9太大不如用macbook
awdcft 發表於 2021-9-2 23:13

我都係咁諗XD
作者: sam009    時間: 2021-9-7 07:48

我幫細仔都係買ipad pro 11, 因12.9帶返學真係太大太重.
作者: b-29    時間: 2021-9-7 20:53

中意咪两部都買埋  心安理得  大觉訓  
作者: shin8643    時間: 2021-9-7 20:55

由 11 吋轉 12.9 吋,各有各好, 12.9 multitask 比較優勝,11 就贏輕便。
作者: 病態賭徒    時間: 2021-9-8 17:53

12 no regret
作者: comp_soc    時間: 2021-9-8 21:21

我兩部都有,真係各有各好,12.9 夠大睇野上網夠爽,11 就真係夠輕便,拿出街無難度。
作者: money仔    時間: 2021-9-8 22:27

回覆 1# y2k2005


    mini led 12.9
作者: HenryHH    時間: 2021-9-10 12:32

我買左11吋連PEN+KB , 帶返工都嫌佢有D重﹐要拆左個KB出黎

12.9的話我諗好難攞出街用
作者: birdycarryme    時間: 2021-9-11 00:20

買11啦 唔洗念....
作者: bclass    時間: 2021-9-12 00:49

未用過 12.9 一定用試用 12.9, 有人用完係唔會返轉頭用 11, 亦有人用返 11, 所以要自己先知
作者: Miipp    時間: 2021-9-12 11:50

買11啦 唔洗念....
birdycarryme 發表於 2021-9-11 00:20


唔使諗的更係 2 部買晒啦

想大畫面時用大機,出街或疴屎時用細機
作者: gordonwtc    時間: 2021-9-12 17:37

唔使諗的更係 2 部買晒啦

想大畫面時用大機,出街或疴屎時用細機 ...
Miipp 發表於 2021-9-12 11:50

Ipad mini

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2021-9-12 17:42

Ipad mini  

via HKEPC Reader for Android
gordonwtc 發表於 2021-9-12 17:37


mini 無 m1

做果粉唔可以唔丁 m1
作者: cyry    時間: 2021-9-19 13:58

12.9 在家用, 睇片睇雜誌一流。
出街用就iPad mini  
作者: simon_mme    時間: 2021-9-20 08:58

12.9 出街用真係搞笑
作者: simon_mme    時間: 2021-9-20 09:00

11吋太細 搞到好少用   超後悔

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
hihihi123hk 發表於 2021-7-7 15:30



    mini 囉,要細就細到盡,要顯示大不如直接上Mon / TV。
作者: comp_soc    時間: 2021-9-20 12:08

學我咁, 大細機買晒佢 (細機11又好, mini又好) , 大的就一定12.9,  咁你會覺得人生少左好多煩惱....
作者: InterSonic    時間: 2021-9-20 15:57

用mini 吧
我有 13.3" MBP 同 27" iMac 做正經野

如果比我簡pro就去盡12.9 因為pro 定位唔大唔細 又重重地 單手用唔到
最後都係變成一部室內的平版
作者: simon_mme    時間: 2021-9-20 16:20

學我咁, 大細機買晒佢 (細機11又好, mini又好) , 大的就一定12.9,  咁你會覺得人生少左好多煩惱.... ...
comp_soc 發表於 2021-9-20 12:08



    正路多數一大一細,但整整下我8成時間用細pad,要大、睇片就轉晒睇電腦Mon or 電視 ,因為手持要輕所以用晒細機。
作者: hihihi123hk    時間: 2021-9-20 22:50

mini 囉,要細就細到盡,要顯示大不如直接上Mon / TV。
simon_mme 發表於 2021-9-20 09:00

最近開始唔用 magic keyboard ,發現 11 吋係幾好用

之前 Mini 仲係要用 Apple Pencil 1, 今代 Mini 終須齊功能,連 touch id 都有

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: simon_mme    時間: 2021-9-21 08:54

最近開始唔用 magic keyboard ,發現 11 吋係幾好用

之前 Mini 仲係要用 Apple Pencil 1, 今代 Mini 終 ...
hihihi123hk 發表於 2021-9-20 22:50



    今代係有入手既理由,之前一路都係一般硬件更新。
作者: bobopig    時間: 2021-9-27 13:54

唔使諗的更係 2 部買晒啦

想大畫面時用大機,出街或疴屎時用細機 ...
Miipp 發表於 2021-9-12 11:50



    見到翻新第二代. 好似幾抵.

翻新產品 11 吋 iPad Pro Wi-Fi 256GB - 銀色 (第 2 代)
HK$5,599
作者: bobopig    時間: 2021-9-27 13:55

12.9 在家用, 睇片睇雜誌一流。
出街用就iPad mini
cyry 發表於 2021-9-19 13:58



    如果可以當埋芒用. 可以駁 SWITCH 或 PS4, 都埋流動芒. 我諗梗加多人買.
作者: chue    時間: 2021-9-28 01:18

如果可以當埋芒用. 可以駁 SWITCH 或 PS4, 都埋流動芒. 我諗梗加多人買. ...
bobopig 發表於 2021-9-27 13:55



    有冇人試過?當然我係指 MAC 機,好似話 IPAD 可以當 MAC 副 MON 用
作者: hi20    時間: 2021-9-30 10:54

回覆 48# bobopig


    PS4 remote play?
作者: bobopig    時間: 2021-9-30 13:37

回覆  bobopig


    PS4 remote play?
hi20 發表於 2021-9-30 10:54

no,我指真係直駁 ps4,hdmi in
有外置 input,唔止 ps4,5 ,switch, xbox,碟機,vcd 機都駁到。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2