作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 14:05 標題: Aeon分店~iPad Pro 11 M1 ~
來~集思廣益~
如居住附近地方~有aeon店~
可否幫忙睇睇有冇現貨~
iPad Pro 11 M1~
感激萬分~
剛剛已去西九碧海藍天~冇現貨~
作者: kens4 時間: 2021-6-24 14:07
集咩思?廣咩益?
作者: hongkongiron 時間: 2021-6-24 14:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanchankw 時間: 2021-6-24 14:16
要現貨ge,你可以喺apple online store睇到你心水個config喺apple門市有冇貨/邊到有貨,吾一定喺Aeon Store買,定喺Aeon Store有優惠做緊?
via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom 時間: 2021-6-24 14:22
等埋消費劵先買
作者: VEGA 時間: 2021-6-24 16:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2021-6-24 16:33
要現貨ge,你可以喺apple online store睇到你心水個config喺apple門市有冇貨/邊到有貨,吾一定喺Aeon Store ...
alanchankw 發表於 2021-6-24 14:16
商場可能有回贈.
APPLE 冇.
作者: hkdvdrom 時間: 2021-6-24 16:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:04
集思廣益
成语用法
作谓语、定语、状语;指博采有益的意见
示例
便凡闻有奇奢异能之士,都想请来,也是集思广益的意思。 ★清·刘鹗《老残游记》第三回[1]
指博采有益的意见~
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:06
對~冇銀用~
一次俾7千幾出黎~
小弟會生活艱苦~
作者: VEGA 時間: 2021-6-24 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VEGA 時間: 2021-6-24 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2021-6-24 17:09
唔等學生優惠? 平幾百, 仲送耳機
作者: pk20190721 時間: 2021-6-24 17:09
乜唔係搵湯姑娘幫手咩?
作者: ang 時間: 2021-6-24 17:10
人家話冇貨,咁你有冇問可唔可以幫你訂貨呀?
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:11
職員話返左一次貨
賣哂就冇再返~
我問職員~係咪全線都冇貨
職員話係~
但係佢講左句~如果剛剛返貨冇一兩日~
電腦可能未必更新得切~
所以就上黎問下~
睇下大家附近aeon鋪有冇現貨~
作者: VEGA 時間: 2021-6-24 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:19
湯姑娘太忙了~沒有空理會我
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:22
同學~
訂貨既話~
要等既日子對我黎講~實在太痛苦了~
絕對唔係等一兩個星期就可以有貨
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:25
Aeon又係十九黎~
只能係Aeon鋪買野先有免息分期(有錯請指教)
作者: ang 時間: 2021-6-24 17:25
同學~
你起呢一兩個星期搵倒 plan B 嗎?
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:33
全線都有iPad air 4
我覺得有新買新~iPad Pro 11 m1點秤~都值得買d
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 17:33
作者: bobopig 時間: 2021-6-24 17:42
你買廉價版啦. 抵喎. 最低容量.
CPU 同 IOS 都快過你.
同埋30/6 前. 個 APPLE TV+ 仲係送一年. 之後用三個月.
作者: HKF91 時間: 2021-6-24 17:45
本帖最後由 HKF91 於 2021-6-24 17:53 編輯
一定要PRO? 除非你劃圖?劃圖你又要買筆?果陣我買.....PRO同MINI撰.... 我最後都係買左MINI.....起碼拎出街方便D....(家陣變左擺係到打機.....老實說其實買唔買都可以...最後真係拎出街次數唔多...XD)
不過家陣部M11 個價都同MINI差唔多(SIM版).....SIM版256都係8K 真係好難叫人諗MINI既SIM版 ....如果家陣買我應該都會買M11
作者: mo9394 時間: 2021-6-24 18:02
本帖最後由 mo9394 於 2021-6-24 18:06 編輯
真心唔明非工作/讀書需要, 做乜要買ipad pro
我用緊ipad air 都唔覺好有必要, 係有時睇文件方便左, 但唔係必要, 特別係樓主工作唔似係要睇好多文件的人
工作唔係要整VIDEO 的話, IPAD 入門版都好夠用.
M1 的確好快. 但一件工具快左, 唔會對你生活質素有改善. 慳番幾千去食下好野仲有改善
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 18:27
純打機~
唔會買筆
應該唔會買keyboard~(應該~之後要買~之後先算)
M1 移動網絡~7千幾~
舊一代 6千幾~
橫掂都係要買
緊係比多一千買新既~
除非有見到二手區賣四千頭~
咁就可能買返舊一代二手~
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 18:37
人就係要有物質上既需求(我個人)
工作先會有動力~(我個人)
如果照你咁講~
咁冇乜人需要買旗艦手機~
好多人都唔打機~淨係上facebook~ig~youtube~whatsapp~wechat
以上要做既野~邊部一千蚊樓下既電話係做唔到?~
好多都可以操作好順~
咁其實好多人買入門機就可以~
點解要買中高階~點解要旗艦手機
相信原因都唔需要多講
作者: kens4 時間: 2021-6-24 19:35
回覆 11# VEGA
學成語?! 學好繁體字先再講啦!!
作者: Miipp 時間: 2021-6-24 21:15
最最最大差異 120Hz mon
如果打機更加揀 pro, 打機不是工作/讀書吧?
就算上代舊 pro, gpu 都秒 air4.
未計 ram 多引申的退役年期延後
ching 覺得唔需要, 只不過你用唔上 d feature 啫
作者: Mathk 時間: 2021-6-24 21:26
如果唔可以一次過俾7000買iPad建議唔好買,除非你做 developer。
作者: bobopig 時間: 2021-6-24 22:14
或者買翻新,平 d
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 23:26
明顯係Google完直接copy出黎~
有冇需要為左你再張簡體字突登轉做繁體字
作者: kens4 時間: 2021-6-24 23:31
回覆 33# 忠仔
你講得岩呀!! 有咩需要為左你睇有冇現貨!!!
集咩思?廣咩益?
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 23:40
我既情況係只要有aeon現貨
就可以用aeon信用卡24個月全免息分期~
每期都係三百幾~
咁樣點解仲要一次過俾七千幾蚊出黎
交醫保 儲蓄保就話一次過交一年保費俾會平d~
如果一次俾七千幾~係有著數~
例如apple送我3年內爆mon免費換兩次~
又或者拎返去蘋果維修~費用全免~
我就會捨得一次過俾哂七千幾~
作者: 忠仔 時間: 2021-6-24 23:53
如果8月4前~
aeon仲係冇現貨~
希望我可以等埋果兩千蚊先再買~
一次過五千幾勉強俾得起~
而家盡量約束自己7月1唔狗衝上apple store一炮買~
買諗完~就真係成個7月~日日食腸粉~
作者: Mathk 時間: 2021-6-25 00:15
個問題唔係有無著數,而係有無實力,即係銀兩。
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 00:18
即係咁~
我講出黎係希望有師兄行過路過見到單一聲
我唔係叫師兄突登去睇有冇現貨~
請你搞清楚~我唔係要求或者命令要人去做一件事
有樣野叫做順水人情~可以選擇幫定唔幫~
如果有師兄幫~我咪當自己好運
冇人幫咪算~就係咁簡單
早幾日上次開post~
都有師兄影幾張相話我知西九可能有~
雖然今日出西九aeon冇現貨~
但係我都會唔該返人先~
我又冇追住你問~
你唔留言~咪自然等於唔幫囉~
又冇人迫你答~迫你做
其實又洗乜突登留言話唔想幫人呢?
正如你係街邊見到人賣旗~
你唔想買或者唔想幫人~咪直行直過囉
你會唔會特登行埋去起話比人知~我唔會買旗~?
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 00:40
睇你定義係咩人身上
我同你相比~咪師兄你比較有實力有銀兩囉
你劉華比~咪劉華比你實力有銀兩~
人比人 ~比死人~
作者: Mathk 時間: 2021-6-25 00:50
本帖最後由 Mathk 於 2021-6-25 00:51 編輯
你發我老脾都無用,我都試過月搵幾千要買幾千蚊嘢搵食。又唔係我俾錢。
作者: uwantwant 時間: 2021-6-25 01:04
m1 仲勁過intel i9, 純娛樂係用唔過
作者: kens4 時間: 2021-6-25 01:06
回覆 40# Mathk
來~集思廣益~ , 快啲幫佢睇下附近AEON有冇貨仲好啦!!
作者: mo9394 時間: 2021-6-25 01:49
本帖最後由 mo9394 於 2021-6-25 01:53 編輯
借錢買黎玩就無謂
打機都係打番嗰D 最hit game, 始終唔似pc game, 唔會為最高階機種優化, 寫GAME 嗰D 反而會為最多人用的機種設計, 好少GAME 中階機係玩唔到. 買左都唔係咁多game 用得盡.
另外, 咁大部pad 唔適合打機. 要正常咁操作又要配手制之類, 怪怪地.
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 01:52
所以我並唔覺得要買既野~
並非一定要與人工對等~
大家係哩方面係有共識
只要買完想要既野~之後生活唔需要同其他人借錢度日
我覺得係冇問題~
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 02:33
IPad Pro 1tb 2tb有 16gb ram版本~
真係好想知有咩game可以用盡~
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 02:39
五~六年之後既game都仲玩到~唔好咩?
作者: mo9394 時間: 2021-6-25 09:28
本帖最後由 mo9394 於 2021-6-25 09:36 編輯
最大問題係咁大部機, 除非你成日有位坐定定有張枱放個PAD, 唔係平時真係好少機會會用
我有ipad air, ipad mini, 有副機用副號黎打機. 頭幾個月可能會想裝多d 野去大pad, 過左半年一年, 真係唔係首選, 大pad 只係用黎留番平時睇document 用多, 打機最多掛D 日日login 一下嗰D 打十零分鐘嗰D, 一日唔會抽到幾多時間坐低玩部pad. 平日搭車抽少少時間打, 拎部副機出黎打算.
計性價比, 今期佢當然係比ipad air 抵玩. 但係用黎打機作為主要用途, 大pad 的可用性低. 即係你帶多個 mon 出街打switch 咁. 三千零ipad 入門, okay. 七八千用黎打機, 我唔覺有乜pad game 值得投資咁多.
作者: seaangel 時間: 2021-6-25 09:32
m1 版ipad 11" 版用家路過,好重唔想拎出街
不過睇薄本好過s6 lite太多
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 10:31
咁大部~我諗我都擺係屋企打機~
至於再好玩d既Game~哩樣就要等人研發~
七千幾~用到4年以上既話~我又唔覺得太貴喎
可以選擇買wifi版~六千幾可入手~
六千幾咪同買部電話差唔多~
作者: card_captor 時間: 2021-6-25 10:37
所以我個人好討厭 "免息分期"/ 財仔廣告/ 還min pay..
早幾年有個財仔廣告, 叫人借$去追星. 我好反感. 反到想打爆部電視
*買樓除外
樓主的情況, 最"安全"係供月餅盒
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 10:40
點解aeon冇現貨~晶片真係咁短缺咩
師兄~m1 iPad是否用得真的很爽之前上youtube睇片~ios15好似唔多掂~
而家優化好未?
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 10:43
回覆 47# mo9394
有ipad air, 又有ipad mini
不簡單呀~
作者: 忠仔 時間: 2021-6-25 10:46
最安全係應該唔好買~
用d錢黎食落肚~
作者: mo9394 時間: 2021-6-25 10:48
唔係諗定左有乜game 玩先去買?
作者: mo9394 時間: 2021-6-25 10:51
本帖最後由 mo9394 於 2021-6-25 11:05 編輯
工作用同日常用, 根本係兩樣野. 另外education 有優惠先買.
ipad air 都唔係追新. 買左一段時間. ipad 番工多數都會用, 買到個方便. 部mini 就俾個仔用多, 番到屋企先用下, 好少拎出街. 但如果真係出街打機應該會買多部 ipad mini 好過 (但疫情好深閏, 無乜野都係番屋企乾乾淨淨輕鬆D).
在街用ipad size 打機, 同拎部notebook 出街打機差唔多, 都幾毒. 你話坐定定cafe 好耐, 慢慢磨都還可以. 每日搭車/食飯都咁拎部pad 打就好怪.
擁有好多部pad, 或者比實際需要快好幾倍的pad, 但用途有限的話, 係唔會對生活有好有幫助. notebook 都好多game 打, 好多大作, 用手機唔會玩到. 點解你唔買notebook 而買pad.
物質生活追求, "集郵"式儲好多好勁的工具, 係有一段時間開心的.
問題係, 你要娛樂, 而買一件唔係娛樂的工具, 買得貴左 LOR.
旗艦機, 有人真係用, 有人為左俾人睇用緊最新機.
但大PAD 拎出街打機, 想俾人睇定真係自己享受, 想俾人睇, 人地未必會覺得你買左靚野, 可能覺得有個毒男在街放毒 (睇下你打乜game).
作者: killercheung 時間: 2021-6-25 10:53
連自己去四圍搵都肯唔花時間要上網開 post 問咁懶,就明點解樓主要分 24期買
利申我都會分期買野,不過我有手有腳識自己做 research 同出街搵
作者: ych2 時間: 2021-6-25 11:38
點解唔打上cs問?我果時想買機都係打上cmhk問邊間分店有現貨~
作者: kens4 時間: 2021-6-25 12:43
回覆 56# killercheung
你咁講就唔岩了
來~集思廣益~ , 快啲幫佢睇下附近AEON有冇貨仲好啦!!
作者: card_captor 時間: 2021-6-25 12:49
本帖最後由 card_captor 於 2021-6-25 18:13 編輯
買玩具係人之常情,我都訂咗部 iPad 12.9 (M1) 等送貨。
但首要條件係一筆過俾$之後,對之後的生活完全零影響,至少唔使捱方包。
作者: killercheung 時間: 2021-6-25 14:12
回覆 58# kens4
SORRY 我錯,應該同佢比埋錢再車埋佢去佢屋企
作者: Miipp 時間: 2021-6-25 15:14
支持樓煮出部 m1 pro
6k 鬆, 隨時旗艦手機都買唔到, 使乜糾結
再放大 d 講, 一部 m1 pro 只係 1/4 格階磚錢
作者: yoyo348 時間: 2021-6-25 15:53
mac air from 6999 HKD
作者: Miipp 時間: 2021-6-25 16:57
laptop 就 no good, 拍部小生實用
作者: Mathk 時間: 2021-6-25 22:31
無咩好討厭,事實上歷史數據顯示即使係同一國家,容許合法放數嘅州份嘅錢債相關犯罪率係遠遠低過唔容許嘅。
作者: Mathk 時間: 2021-6-25 22:33
一樣還一樣,呢啲情況上網問可以慳到車錢,亦都可能有好心人幫佢。不過買唔起唔好買,呢句係良心話。
作者: bobopig 時間: 2021-7-7 18:16
其實你有冇朋友讀緊大學個D, 搵佢地幫你買, 平二三百. 抵消番去分期.
作者: kenken33 時間: 2021-7-7 21:02
樓主用消費卷補千零蚊咪得,唔駛再左計右計。
作者: mouseman 時間: 2021-7-12 17:41
You may buy m1 iPad Pro 11 in Fortress, they also had installments, university student discount, etc.
作者: 1271349946 時間: 2021-8-3 17:12
問下都唔得? 你唔知或者唔想回佢可以無視佢.
作者: gordonwtc 時間: 2021-8-3 18:07
You may buy m1 iPad Pro 11 in Fortress, they also had installments, university student discount, etc ...
mouseman 發表於 2021-7-12 17:41
請問學生有airpods送嗎
via HKEPC Reader for Android
作者: killercheung 時間: 2021-8-4 10:53
回覆 69# 1271349946
回下都唔得? 你唔想睇睇我回可以無視我.

作者: gab 時間: 2021-8-7 17:28
變左膠post xd

