Board logo

標題: iPad 6th 值得維修嗎? [打印本頁]

作者: gunsix    時間: 2021-6-12 23:50     標題: iPad 6th 值得維修嗎?

阿仔用嚟睇 YouTube 同埋學 Scratch, 今日唔知佢點跌, 跌到個 screen 裂晒, 如果出去 SSP 整, 貴嗎? 還是買過部算? 求意見, thx

自問技術唔夠, 淘個 screen 落嚟自己整呢招行唔通...
作者: cc1357    時間: 2021-6-15 00:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gunsix    時間: 2021-6-15 09:53

要睇下爛到咩程序   不過建議換過新
cc1357 發表於 2021-6-15 12:43 AM


Thanks, 相中未搣玻璃貼, 搣咗都差唔多...

[attach]2268186[/attach]
作者: a9668823    時間: 2021-6-15 09:56

Thanks, 相中未搣玻璃貼, 搣咗都差唔多...
gunsix 發表於 2021-6-15 09:53


搣咗再講
作者: gunsix    時間: 2021-6-15 10:04

搣咗再講
a9668823 發表於 2021-6-15 09:56 AM


咪就係差唔多囉, 呢張搣咗了

[attach]2268187[/attach]
作者: a9668823    時間: 2021-6-15 10:43

咪就係差唔多囉, 呢張搣咗了
gunsix 發表於 2021-6-15 10:04


建議換過新
如果接受到貼張新玻璃貼用住先
見網上報價:
爆玻璃        壞液晶        電池更換
$500        $700        $700
作者: gunsix    時間: 2021-6-15 11:05

建議換過新
如果接受到貼張新玻璃貼用住先
見網上報價:
爆玻璃        壞液晶        電池更換
$500        $700        $700 ...
a9668823 發表於 2021-6-15 10:43 AM


Thanks 如果就咁貼張玻璃貼上去, 係咪掃走啲玻璃粹就可以?

我依家用個密實袋裝住, 開著顯示正常, 按落去又有反應... 如果壞液晶情況係點?
作者: lkclkc2003    時間: 2021-6-16 03:15

Thanks 如果就咁貼張玻璃貼上去, 係咪掃走啲玻璃粹就可以?

我依家用個密實袋裝住, 開著顯示正常, 按落去 ...
gunsix 發表於 2021-6-15 11:05

液晶無事
淨係面玻璃
作者: 保時捷    時間: 2021-6-16 21:44

最平價嘅純 iPad 係觸控玻璃同液晶面板分開嘅,自己可以好輕鬆就換到
但自己換有好大機會會入塵,同埋塊觸控玻璃貼唔實有少少離嘅感覺
作者: gunsix    時間: 2021-6-17 13:02

Thank you

淘緊塊玻璃貼, 但頭先試下掃走啲碎, 發現個 Home 制都鬆埋, 睇怕果幾百蚊走唔甩了
作者: tom0079    時間: 2021-6-22 14:26

我都試過爆表面塊玻離,
我自己就淘過黎試換,我都係超新手,衰左兩次(衰自己白痴),第3次先work
淘寶貨靈敏度會差左,同好似比較反光,質素都差左
不過換既過程都用左好多時間.
Home 制都鬆埋(用到就ok)
我既建議貼張玻離貼上去,睇下仲用唔用到先.
作者: yoyo348    時間: 2021-6-22 16:57

sell it $500
作者: gunsix    時間: 2021-6-22 17:49

Thanks, 由於畀小朋友用, 擔心玻璃碎, 最後畀幾百換咗了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2