Board logo

標題: 苹果 M1 iPad Pro 12.9 英寸被曝出绿屏问题 [打印本頁]

作者: WHITERICE    時間: 2021-5-23 08:40     標題: 苹果 M1 iPad Pro 12.9 英寸被曝出绿屏问题

唔知個消息真定假?
吹到個MON咁勁, 賣MON 送IPAD , 宜家啲人爆部部都有綠邊. 有無師兄中招.
最重要apple 肯唔肯換先?
作者: Miipp    時間: 2021-5-23 09:54

https://www.zhihu.com/question/460637864/answer/1899260038

边缘发绿
光晕
黑背景下可视角


Youtube 有專門對比新舊 mon, 跟本唔值得 "升級"

佢提埋一個 shadow 問題,即係離屏感,LCD pixel 離開表面屏幕好遠,呢款我就超級接受唔到,好彩我訂的 11" 無改用 mini-LED backlight

[youtube]F8WzrzHJEvI[/youtube]
作者: money仔    時間: 2021-5-23 11:00

回覆 1# WHITERICE


    我買果一刻已經有,我部係2TB 5G.係蘋果士多一開已經發現!
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2620443
作者: 竹皮    時間: 2021-5-23 17:06

樓主去買部來試下,但唔好去錯成哥店買,成哥店即場開封無得換機
作者: Getchu    時間: 2021-5-23 18:02

我部機都中左,網上話可以退款但無得換貨,再買要等下個月
唯有用往先囉,個個都係咁…好似無人有完美屏
成部機用得好爽,就係邊位陰影(綠邊)唔爽囉
如果下批QC正常當然會去換
搞到第一次唸買唔買apple care,iPad咁耐以來都無試過需要保養
作者: money仔    時間: 2021-5-23 20:00

換唧意思係翻新定換返全新
作者: Eriku    時間: 2021-5-23 22:57

Online Store 既話一定無退錢(99.999%), 只會比換你 (收返再送全新, 如果第二次換就要升級去MANAGER 搞, 要有資料你証明到你個問題)
RETAIL STORE 換同退就睇佢心情(退錢都比較少), 高機會叫你換SERVICE UNIT
作者: money仔    時間: 2021-5-23 23:12

佢似係SGB問題有機會SOFTWERE校正,光暈唧問題係個mini led太光除非你唔用lcd 直接oled
作者: money仔    時間: 2021-5-23 23:14

回覆 5# Getchu


    你退
作者: ipkinsang    時間: 2021-5-24 00:25

我個部都係咁, 唔似係瑕疵問題, 直頭係設計就係咁, 所以我一直都唔覺得有問題, 且看將來會點發展

如果影響銷量, 可能會改動設計, 又或者唔再用呢款MON
作者: money仔    時間: 2021-5-24 00:48

要OLED質素應該Micro LED,佢光雲個問題就係因為亮度高產生.
作者: Miipp    時間: 2021-5-24 01:00

我個部都係咁, 唔似係瑕疵問題, 直頭係設計就係咁, 所以我一直都唔覺得有問題, 且看將來會點發展

如果影響 ...
ipkinsang 發表於 2021-5-24 00:25


正解, 根本就係設計問題, 唔覺得 software update 解決到.

個 mon 改設計及/或換 vendor 除非一早開始左流程, 否則 DV/PV 以及水果內部軟硬件測試最少要半至一年, 唔係咁簡單的事
作者: Miipp    時間: 2021-5-24 01:13

要OLED質素應該Micro LED,佢光雲個問題就係因為亮度高產生.
money仔 發表於 2021-5-24 00:48


一個 zone 有白/淺色 pixels 需要(相對)高亮, 咁呢個 zone 內的 dark pixel 漏光就會勁, 因為呢 zone 的背光 LED 要有一定程度光度; 旁邊 zone 全黑時該 zone 對應背光 LED 全 OFF 無光源無漏光, 結果同是 dark background 兩 zone 有唔同程度漏光 (亮度差異)

要解決問題的確就係要每個 zone 無限地接近 pixel size

micro led 已經吹左 n 年, 都係限於商用巨型 panel
作者: money仔    時間: 2021-5-25 12:18

回覆 2# Miipp


    Pro XDR Display都有同一個問題!
作者: Miipp    時間: 2021-5-25 12:26

回覆  Miipp


    Pro XDR Display都有同一個問題!
money仔 發表於 2021-5-25 12:18


直下式背光有太多先天物理上的殘缺

要平靚正就用返 edge LED 背光,要精品就走背光用 OLED 面板,mini-LED 背光係雞肋
作者: money仔    時間: 2021-5-25 13:42

係mini led解決唔到,但係蘋果玩顏色邊玩左幾年連check廠都唔會有竟然蘋果有白斑到黃邊依家玩綠邊
作者: XML    時間: 2021-5-25 14:43

有無CHECK過係邊間供應商
作者: Miipp    時間: 2021-5-25 15:06

有無CHECK過係邊間供應商
XML 發表於 2021-5-25 14:43


網上一早開晒, ching 有乜新見解?

https://www.ledinside.com.tw/news/20210422-37327.html

晶電是Mini LED晶片供應商;惠特和梭特提供檢測分選代工服務;台表科負責打件,並與蘋果指定的K&S搭配,採用特殊的快速打件製程;PCB背板供應商是鴻海集團旗下與蘋果關係緊密的臻鼎及韓系廠商YP Electronics;背光模組和面板供應商則是韓國HEESUNG Electronics與LGD。



作者: money仔    時間: 2021-5-25 15:56

蘋果要賺盡無計,ipad pro 12.9 行x55定x60 5G chip?thx
作者: l0001    時間: 2021-5-25 18:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garrhk    時間: 2021-5-26 17:43

M1 iPad Pro 12.9 係SmarTone 用唔到5G, 暫時只有lte
作者: money仔    時間: 2021-5-27 14:23

回覆 21# garrhk


    Sure
作者: hyperbola    時間: 2021-5-27 16:50

Max Tech @ youtube
https://youtu.be/Y_wwmtxSkcw

實試display blooming 問題
作者: garrhk    時間: 2021-5-27 17:51

回覆 22# money仔

Yes, tried and confirmed by CS of SmarTone
作者: money仔    時間: 2021-5-27 19:25

我電訊商果度係carrier 46.0正常係SMC HK 46.0你都係寫carrier 46.0?
作者: pc1668    時間: 2021-5-28 15:38

正解, 根本就係設計問題, 唔覺得 software update 解決到.

個 mon 改設計及/或換 vendor 除非一早開始左 ...
Miipp 發表於 2021-5-24 01:00


To me, it's not acceptable .  Luckily I did not go for it.
作者: killercheung    時間: 2021-5-28 17:06

To me, it's not acceptable   .  Luckily I did not go for it.
pc1668 發表於 2021-5-28 15:38


你去左睇實物未呀
我係 apple store 睇,就算開到最光都唔覺
你有幾可會用 ipad 時熄哂燈加較到 backlight 最光? 想快 d 盲?
作者: pc1668    時間: 2021-5-28 17:24

本帖最後由 pc1668 於 2021-5-28 17:26 編輯
你去左睇實物未呀
我係 apple store 睇,就算開到最光都唔覺
你有幾可會用 ipad 時熄哂燈加較到 backligh ...
killercheung 發表於 2021-5-28 17:06


"你去左睇實物未呀"
Not yet.  However, according to 3#, the defect is quite obvious.
作者: oliverkof    時間: 2021-5-28 17:29

綠邊/光晕似乎係mini LED技術先天缺憾!
情況無報導甘誇張!
比我選 "LED" or "Mini LED + XDR", 當然係"Mini LED + XDR"。
利申:已買 iPad Pro 12.9" 2021 (開心使用中)。
作者: money仔    時間: 2021-5-28 18:39

回覆 29# oliverkof


    mini led永遠大過粒piex唔想光暈好似行OLED
作者: killercheung    時間: 2021-5-28 19:01

"你去左睇實物未呀"
Not yet.  However, according to , the defect is quite obvious.
pc1668 發表於 2021-5-28 17:24


冇相冇片我話部部ipad pro 開出來爆炸都得啦
作者: money仔    時間: 2021-5-28 20:19

回覆 21# garrhk


    打去apple 啲人好錄音式講野
作者: pc1668    時間: 2021-5-28 22:11

本帖最後由 pc1668 於 2021-5-28 23:18 編輯
冇相冇片我話部部ipad pro 開出來爆炸都得啦
killercheung 發表於 2021-5-28 19:01


Then you should ask the one from #3, not me
作者: killercheung    時間: 2021-5-29 00:23

Then you should ask the one from #3, not me
pc1668 發表於 2021-5-28 22:11

Not yet.  However, according to 3#, the defect is quite obvious.


你自己都冇見過點樣"quite obvious"? 仲要賴人地講

作者: garrhk    時間: 2021-5-29 01:50

回覆 25# money仔


Yes, just Carrier 46.0 not SMC HK 46.0
作者: oliverkof    時間: 2021-5-29 09:16

https://youtu.be/r2P8x-Shv98

覺得比較客觀,同我嘅真實使用感覺差唔多!
作者: pc1668    時間: 2021-5-29 09:28

本帖最後由 pc1668 於 2021-5-29 10:15 編輯
你自己都冇見過點樣"quite obvious"? 仲要賴人地講
killercheung 發表於 2021-5-29 00:23


"自己都冇見過" ... it's not (always) necessary.  After reading multiple sourcing (2#, 3# and other forum(s)), that's good enough, the symptom is OBVIOUS.  And thanks for those who provided relevant info.  This is my opinion ... I repeat !!  So, please do not ask me again (and that's my last reply).
作者: Miipp    時間: 2021-5-29 10:35

覺得比較客觀,同我嘅真實使用感覺差唔多!
oliverkof 發表於 2021-5-29 09:16


睇到呢度我已經睇唔落去, 拍片個人太廢

https://youtu.be/r2P8x-Shv98?t=331

佢亦擺明係打手, 成日玩語言偽術, 乜乜 "close to" oled.

OLED 強項係小區塊內有光有暗的複雜 details, 唔係純光或純暗區塊. 睇下呢度講解.

https://youtu.be/F8WzrzHJEvI?t=341

另一樣野就係部 12.9" 係買來睇 HDR 戲 (如果有 OLED 大 TV 唔用), 否則 ching 段片中個堆特選 pro-mini-led demo 片的效果日常見唔到個種光亮效果, e.g. 用 apps 時.

我自己睇法係為個堆少少特殊 HDR 片下先有的 "光亮效果" 而揀 12.9" 而帶來咁多 trade-off, 係唔值得.

p.s. 我部 11" 就快到手, 好慶幸 11" 無改用 mini-led backlight. 期望再換下一代 11" 時可以有 OLED panel
作者: money仔    時間: 2021-5-29 12:17

睇HDR 1500真係好爽,太光電池又一個問題
作者: louisfly    時間: 2021-5-29 12:47

果粉認為冇問題就冇問題啦, 之前10.5 白斑咪又係咁用!
作者: money仔    時間: 2021-5-29 15:43

apple應該係省成本搞到咁一個mon啲件都份6間廠真係痴
作者: kean23    時間: 2021-5-30 05:22

本帖最後由 kean23 於 2021-5-30 05:40 編輯
"自己都冇見過" ... it's not (always) necessary.  After reading multiple sourcing (2#, 3# and other ...
pc1668 發表於 2021-5-29 09:28



    咁兒戲睇都唔睇實物就信到十足. 咁如果有人吹到上天, 係唔係唔睇就咩都照買.  
mon同喇叭一樣, 唔親自睇過試實物, 單憑網上睇片點可以作準.   用隻TN mon 去睇OLED 介紹, 都唔會係OLED 效果. 介紹音響既youtuber都會提醒你係用緊自己既器材聽緊.
   睇佢條片係咁極端影到blooming 咁誇張, 正常都會諗吓佢個相機setting有冇問題.

blooming 呢個就話問題係有, 但亦都好取決於拍片既人用咩機拍.  呢個就有AB 對比, 唔同相機同埋唔同mon既ipad
[youtube]Y_wwmtxSkcw[/youtube]
作者: oliverkof    時間: 2021-5-30 08:09

再介紹所謂果粉打手文先:

https://youtu.be/VpddgVa46Ls
作者: Miipp    時間: 2021-5-30 09:20

咁兒戲睇都唔睇實物就信到十足. 咁如果有人吹到上天, 係唔係唔睇就咩都照買.  
mon同喇叭一樣, 唔親 ...
kean23 發表於 2021-5-30 05:22


我睇過實物, 普通 apps 用唔太覺 d 問題(除左面玻璃厚 dd), 咪又係一個 LCD mon,  個 d "close to OLED" 唔太體驗到, 現場感覺係轉 mini-led 背光好無謂, 除非分秒都用來播 HDR 片要睇個太陽有幾刺目 (睇片我用返 55" OLED TV)
作者: slim0080    時間: 2021-5-30 14:46

每逢新野都有唔同問題, 有問題apple 又比你退,有咩好嘈, 你慘得過買某啲pad 有問題退都無得退
作者: kenken33    時間: 2021-5-30 17:21

[youtube]evZPWARr7tQ[/youtube]
作者: money仔    時間: 2021-5-31 15:34

回覆 35# garrhk


    https://support.apple.com/zh-hk/HT212285#apac
未有支援原因係SMARTONE行頻譜共享要等更新
作者: garrhk    時間: 2021-5-31 17:12

回覆 47# money仔


唯有等更新>_<
作者: money仔    時間: 2021-6-1 23:02

回覆 44# Miipp


    今代個玻璃做工差咗
作者: wingwingwing    時間: 2021-6-1 23:08

光成咁,有光暈乳暈都唔出奇,事實好小事,日頭你唔會睇到。
夜晚如果你都set咁光的話,你會好快盲,咩都睇唔到。
作者: money仔    時間: 2021-6-7 16:46

回覆 48# garrhk


    有SMC HK 46.1更新仲有無問題,我退咗等第二水等綠色邊好難頂
作者: Miipp    時間: 2021-6-7 18:53

回覆  garrhk


    有SMC HK 46.1更新仲有無問題,我退咗等第二水等綠色邊好難頂 ...
money仔 發表於 2021-6-7 16:46


將會出現一部綠邊翻修機
作者: C.K.F.    時間: 2021-6-7 21:32

將會出現一部綠邊翻修機
Miipp 發表於 2021-6-7 18:53



    翻修機售價會唁會平D架?
作者: money仔    時間: 2021-6-11 01:37

回覆 52# Miipp


    我成套換比我一套換一套
作者: Miipp    時間: 2021-6-11 09:04

回覆  Miipp


    我成套換比我一套換一套
money仔 發表於 2021-6-11 01:37


你舊個部 pass 到 QC 的, 咪擺落翻修 pool 囉
作者: money仔    時間: 2021-6-11 21:15






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2