作者: kof2002 時間: 2020-9-17 22:21 標題: iPad Pro 10.5 升 iPad Air 4
算升級嗎? 唔打機, 主要睇YouTube Netflix 上網
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-17 22:31
我都係用緊iPad Pro 10.5,但冇諗住換,因為唔覺慢
用途用上網,睇youtube之類,唔打機
分別睇官網有寫,唔建議你換機
https://www.apple.com/hk/ipad/co ... vice3=ipad-pro-10-5
作者: 月妖 時間: 2020-9-17 22:49
用緊第6代IPAD, 見到IPAD AIR 都好想買, 不過比較完又唔知點解要換, 原本部IPAD 又唔係慢, 唔會換
作者: hang1982 時間: 2020-9-17 22:50
本帖最後由 hang1982 於 2020-9-17 22:53 編輯
回覆 1# kof2002
120HZ downgrade to 60HZ
四揚聲器系統downgrade to 雙揚聲器
感覺難受
作者: jahenckel 時間: 2020-9-18 00:34
Air 4 螢幕大了, 機身色吸引, 令人感覺想換,但是要注意的是10.5 pro 仍然是一部很好的iPad,除非做photo editing or video rendering. 如果你淨係用來看YouTube及Netflix的話 10.5 pro 速度運算仍然很夠用, 又有 pro motion, stereo 仍然很好聲, 但是因為己是二幾代的 pro , 二手價不高, 不如 keep 住用, 我都仲有一部比左家人用, 除非你不介意 budget, 又真的很喜歡幼框冇 touch ID 就冇計
作者: k20031102 時間: 2020-9-18 09:48
原本打算換,但睇埋價錢後,因比多少少就買到ipad pro
我都係等埋下一代ipad pro先決定,但估好大機會加價,如果真係用mini led成本會增加
作者: bobopig 時間: 2020-9-18 10:01
免費換都要考慮下. 而家仲有俾幾千?
你仲要話用黎睇片. 你覺得 2個 SPEAKER 會好聲過 4 個 SPEAKER ?
作者: Ki 時間: 2020-9-18 10:06
Speaker 由4轉2,Pro Motion由120Hz跌到60Hz,仲要俾錢換新機,咁都算升級

作者: k20031102 時間: 2020-9-18 10:56
本帖最後由 k20031102 於 2020-9-18 10:58 編輯
又唔可以話完全無升級, 起碼CPU、屏幕呎吋有提升
A14點都羸A10X,實際體驗上點都有D取捨
作者: feifei22 時間: 2020-9-18 14:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yukashing 時間: 2020-9-18 15:02
120hz變60hz,贏咗速度,輸咗體驗。仲要加錢。
除非你對cpu性能好大需求,否則我就唔會換啦。
作者: Miipp 時間: 2020-9-18 15:27
講中重點, 件事跟本唔係升級.
除非係跑分宅, 鐘意日日跑分來 hi
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-18 16:17
回覆 10# feifei22
我用itools睇, 係充左285次, 壽命84%,
中途因白斑換過一次機, 使用至今, 2年5個月
實際用落, 電量夠用, 都電量都去得幾快,
其實一個原因係我個mon較得幾光,
我淨係家用, 所以不成問題
作者: wing1234 時間: 2020-9-18 17:00
iPad 打機睇片係打橫部機
估唔到2020 年仲有連立體聲都出唔倒,speaker 走埋一邊既機。
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-18 17:08
回覆 14# wing1234
立體聲同雙喇叭係唔同野,
我估部AIR4喇叭係,
打直用左右聲道上下一齊出,
打橫用先分開出
作者: wing1234 時間: 2020-9-18 17:56
上下一齊出咪即係單聲道囉,得左邊喇叭

左右聲道都係左邊出,即係單聲道啦
作者: feifei22 時間: 2020-9-18 18:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2020-9-18 20:39
四喇叭睇片爽過雙喇叭好多
個人覺得換係downgrade
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-18 20:50
回覆 16# wing1234
雙喇叭係指個硬件,
立體聲係指個音頻,相對立體聲既係單聲道,
概念不清,冇得討論
作者: thumbsup 時間: 2020-9-18 20:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald 時間: 2020-9-18 21:45
Air 4唔係4喇叭咩?
作者: ronald 時間: 2020-9-18 21:45
Pencil 2
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-18 21:59
唔得
作者: k20031102 時間: 2020-9-18 23:03
本帖最後由 k20031102 於 2020-9-18 23:07 編輯
唔好比佢4個窿呃左,得雙喇叭,但睇過大陸人做既初步評測
我覺得分別不大
作者: thumbsup 時間: 2020-9-18 23:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cooquio 時間: 2020-9-19 00:12
有type c 都算係upgrade嘅
via HKEPC Reader for Android
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-19 00:35
回覆 17# feifei22
我試下
作者: donttellu 時間: 2020-9-19 19:58
上官網比較過,如果用緊10.5就唔好換air 4
視聽規格仲係10.5勁d
air4只係cpu勁d,不過老實講,10.5仲係好順,體驗冇分別
作者: donttellu 時間: 2020-9-19 20:01
回覆 12# Miipp
用了年幾因白斑換機,過了一年差唔多位置又開始有小小復發
你有冇復發?
作者: Miipp 時間: 2020-9-19 21:29
我個時成日放背囊三文治咁夾住唔使幾個月就有白斑.
換左部返修機後就比左老母用, 佢只會放枱頭, 日日都用唔短時間, 已經年幾完全正常
pro 10.5 係近幾代進步最大的一款
[attach]2218981[/attach]
作者: monica.chiu 時間: 2020-9-19 23:18
我都係用iPad pro 10.5,唔打機只上網睇片,都仲超順,暫時唔換等下一代iPad pro
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-20 02:50
本帖最後由 戀人未滿 於 2020-9-20 03:21 編輯
回覆 17# feifei22
試左,310分鐘
用緊ios14,光度大約7成,主要睇串流
試到1%再比數字你
至1%,341分鐘
作者: 進滕光 時間: 2020-9-20 09:10
X 2 !
作者: Cartesius 時間: 2020-9-20 10:14
呢個世代唔剪片/打機/其他heavy load的
基本上pro 1(甚至air 2)打後嘅機都順
除非heavy load (剪片/打機/其他)
否則想換機好多時身痕都係最大主因
作者: wing1234 時間: 2020-9-20 16:42
單邊點出立體聲
好基本既立體聲概念
home pod :可支援立體聲喇叭組合
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-20 17:21
回覆 35# wing1234
Stereo與mono最大的差別,在於Stereo有兩個聲道(Channel),Mono只有一個聲道。什麼意思呢?好,現在想像一下我們在演唱會現場,舞台的右邊站著一位歌手,舞台的左邊則站著一位吉他手,如果我們收音時用Stereo系統收音,觀眾在回放(Playback)時,就可以很清楚的確認歌手和吉他手兩者不同的位置,也就是說,歌手的聲音將會從你右邊的喇叭跑出來,而吉他手的聲音則會從你左邊的喇叭跑出來。
而如果我們收音是用Mono系統收音呢?則兩者的聲音會被混合起來成為單一聲道,當我們在回放時,左邊的喇叭與右邊喇叭將會播出一樣的聲音。簡單來說,mono 訊號並未包含時間差、音壓差、相位差等資訊,因此無法展現指向性,觀眾無法透過喇叭或是耳機得知聲音的方位。
https://dcfilms.tv/blog/%E7%8F%B ... %E5%91%A2%EF%BC%9F/
作者: feifei22 時間: 2020-9-21 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon_mme 時間: 2020-9-22 09:21
回覆 1# kof2002
用慣pro 個120Hz Mon 同靚喇叭返唔到轉頭,哩D野 粒U 快都補嘗唔到
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: simon_mme 時間: 2020-9-22 09:22
視聽難受
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: simon_mme 時間: 2020-9-22 09:24
部10.5起碼玩多兩年先會諗換
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: simon_mme 時間: 2020-9-22 09:26
我間中打機都仲好順,係太大部難羅咁解。Mini5 先係我部遊戲機。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: linggo 時間: 2020-9-22 16:03
我用緊 air1 想轉 air4....
以家有部份game 會彈...
作者: free6836 時間: 2020-9-30 14:53
本帖最後由 free6836 於 2020-9-30 15:01 編輯
我都係10.5 pro , 如果轉 air 4 基本上得cpu 升級....其他都係降級
升級 : cpu
降級 :
1) 4G ram > 3G ram
2) 4喇叭變立體聲 (唔知單定雙喇叭)
3) 120hz mon > 60hz mon
要轉就轉返pro~~
作者: Miipp 時間: 2020-9-30 16:13
唔好亂講水果壞話,我無耐前係 mini thread 話無真左右立體聲,先比班粉圍攻完
作者: bigbangman 時間: 2020-9-30 19:58
邊框粗度有冇分別
作者: Lando 時間: 2020-10-1 08:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing1234 時間: 2020-10-1 08:29
本帖最後由 wing1234 於 2020-10-1 08:33 編輯
其實可以買iPad Pro. 真立體聲

單邊聲都接受只可以話要求太低
作者: Miipp 時間: 2020-10-1 08:46
佢地係細機愛好者,但接受唔到無真左右升體聲

總之要話 mini 係完美的
作者: bigbangman 時間: 2020-10-1 13:07
回覆 46# Lando
好似冇分別 iPad Pro 11inch mon but 9.74inch x 7.02 inch
iPad Air 10.9inch mon but 9.74inch x 7inch
作者: Jojok 時間: 2020-10-1 15:20
10.5 enough..
作者: bigbangman 時間: 2020-10-1 18:32
回復 50 #Jojok
支筆係重點I think
其實我覺得應該攞ipad air4 同3 比
差唔多價錢 俾多咁多野(立體聲,apple pencil 2, liquid mon 靚d,type c port...etc)你
以往呢d野都係6000 7000 既ipad pro 先有得享受
via HKEPC Reader for Android
作者: frmcfa 時間: 2020-10-1 21:55
120 hz screen is much more smooth.
作者: kenken33 時間: 2020-10-7 00:12
本帖最後由 kenken33 於 2020-10-7 00:16 編輯
有120 hz 玩唔大食遊戲睇網頁感覺上一定係A10X比A14順。
除非你用來工作會用盡粒U效能,否則娛樂使用就係降級

