作者: suturing 時間: 2020-4-4 18:19 標題: 請問仲有冇師兄知道邊度仲有ipad 2018 9.7吋版賣?
只係因為仲有個套係度唔想浪費,所以先想買返呢部
via HKEPC Reader for Android
作者: 戀人未滿 時間: 2020-4-4 19:39
本末倒置?
作者: sing1203 時間: 2020-4-4 20:19
第一次聽 為套買機,個套應該唔值咩錢姐
作者: pomkon 時間: 2020-4-4 22:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aichun 時間: 2020-4-5 08:27
妹仔大過主人婆
作者: k20031102 時間: 2020-4-5 12:57
最唔值錢就係個套,冇必要為左個套買舊機
作者: wonghk1127 時間: 2020-4-5 13:06
收部2手應該易d
作者: Miipp 時間: 2020-4-5 16:41
原裝單層 smartcover 三舊之類,我用過超正,能理解樓煮考慮
作者: love98tai 時間: 2020-4-19 19:06
?? 平就再買個第3方套。買新iPad吧
via HKEPC Reader for Android

