Board logo

標題: 想問支一代Apple pencil 有冇同樣質素嘅平價替代品? [打印本頁]

作者: cap    時間: 2019-9-29 07:49     標題: 想問支一代Apple pencil 有冇同樣質素嘅平價替代品?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2019-9-29 08:15



價錢反眏質素
有d副廠筆二三百
但一定去唔到apple pencil 100% 功力
作者: cap    時間: 2019-9-29 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2019-9-29 09:35

咁算數,寫嘢畫嘢對我唔係必需,唔想買下買下越擺得多錢落部機度
cap 發表於 2019-9-29 09:22 AM


可以搵下有無地方試D平筆
睇下接唔接受到個質素

再唔係二手收
用幾年二手放
差價當比錢租筆
反正一代應該有排玩

不過講真
支筆都係過癮>實用
作者: ginogino    時間: 2019-9-30 09:35

淘左支Switcheasy 2代, 徐左無壓感,同Apple pencil 無太大分別
作者: cap    時間: 2019-9-30 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cct241292    時間: 2019-9-30 11:05

Logitech Crayon
有傾斜,沒壓力。
寫字得,畫畫要點實力。
二手250一手548.
作者: 亞基拉    時間: 2019-9-30 16:38

用副廠(電容筆)冇palm rejection要吊住隻手

玩得蘋果就預咗貴......
作者: 200801    時間: 2019-9-30 19:45

我有買埋支筆, 其實唔多用得著
作者: cap    時間: 2019-10-1 08:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: talltallchau    時間: 2019-10-1 17:50

回復 10 #cap

+1

via HKEPC Reader for Android
作者: 小小米    時間: 2019-10-3 15:30

我有買埋支筆, 其實唔多用得著
200801 發表於 2019-9-30 19:45



    我想收....
作者: talltallchau    時間: 2019-10-3 18:13

回復 12 #小小米

(我是學生)有支筆真係好唔同,冇支筆你根本上take 唔到notes,相對如果你唔洗take notes 建議唔洗買

via HKEPC Reader for Android
作者: cap    時間: 2019-10-3 18:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: talltallchau    時間: 2019-10-3 18:43

回復 14 #cap

但係全新原價788
但建議你搵定好既繪圖app,因為ipad 果個備忘錄基本上得一支鉛筆,highlight pen,顏色筆

via HKEPC Reader for Android
作者: cap    時間: 2019-10-3 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigbangman    時間: 2019-10-3 21:06

回復 16 #cap

其實100真係寧願買全新,你到唔知人地有冇跌過之類,同埋開包裝果下遠出100蚊水平

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2