作者: cap 時間: 2019-9-25 10:23 標題: 你哋嘅 iPad air, mini5, pro 係唔反光嘅靚mon,但會唔會用玻璃貼?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bighead 時間: 2019-9-25 10:40
唔會, 有用cover
作者: hk133 時間: 2019-9-25 21:59
會,費事整花咗塊mon,保護貼花咗/爛咗好易換,mon花咗/爛咗要換會好麻煩。
作者: bbq558 時間: 2019-9-25 22:14
貼一塊質素好D 既基本上都唔會再貼第2張 , 除非爆貼
作者: jht123 時間: 2019-9-25 23:27
ssp 特賣場買左張49蚊玻璃貼
試左質素好掂,好薄個面好滑
via HKEPC Reader for Android
作者: bbnetnet 時間: 2019-9-25 23:54
我有用呢隻,無反光
作者: cap 時間: 2019-9-26 01:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cap 時間: 2019-9-26 02:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2019-9-26 03:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668 時間: 2019-9-26 08:19
Right, I am using it on mini5 since day one (even i have bought the applecare+)
作者: 200801 時間: 2019-9-26 08:40
淘寶幾十蚊 套送埋玻璃貼
非常不錯
作者: hk133 時間: 2019-9-26 14:29
回覆 11# 200801
買保護套送嘅玻璃貼,防指紋塗層通常都冇咁好,我自己就另外再買淘佬比較出名嘅品牌嘅玻璃貼嚟用。
作者: EVIS 時間: 2019-9-26 14:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801 時間: 2019-9-26 17:04
小弟要求唔高, 已經夠玩了
作者: 康士富 時間: 2019-9-26 21:47
唔用玻璃貼既話極吸指紋
睇見都唔開胃
仲要唔夠滑
但係用咗貼就哂咗個靚mon
其實一定要2簡1
就算唔用貼勤力抹個mon
隨時用一陣就要抹一次
真係睇你點睇
作者: unlocksoftbank 時間: 2019-9-27 02:40
用pencil就一定唔好用
作者: marcoli2006 時間: 2019-9-27 04:40
唔會貼,部iPad花咗又點,咪一樣咁用
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: cap 時間: 2019-9-27 08:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 康士富 時間: 2019-9-27 12:39
最簡單分法
Pro唔貼
Mini air貼
我自己係咁
作者: cap 時間: 2019-9-27 14:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801 時間: 2019-9-27 19:15
四百幾!!我就唔加
我反而加錢加大容量
作者: cap 時間: 2019-9-27 19:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

