Board logo

標題: 我發覺ipad mini加左keyboard好重 [打印本頁]

作者: mingming123    時間: 2019-9-15 14:05     標題: 我發覺ipad mini加左keyboard好重

都係唔用, 用得舒服d

via HKEPC Reader for Android
作者: hk133    時間: 2019-9-15 14:52

有啲細細塊嘅藍牙keyboard好輕喎
作者: carl.20150508    時間: 2019-9-17 11:21

咩牌子keyboard?
作者: mingming123    時間: 2019-9-17 22:26

回覆 3# carl.20150508


    淘寶,冇印牌子係上面





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2