Board logo

標題: iPad Pro 11 定 12.9? [打印本頁]

作者: botsang    時間: 2019-3-23 03:32     標題: iPad Pro 11 定 12.9?

本來想買 11
主要係去開會時唔想拎住 laptop
反正開會時多數只係用嚟記低啲野,方便日後 check 返;用筆好過用 keyboard

但又好似見唔少人棄 11 改用 12.9 (但小弟唔知佢地既原因)
其實使用上,11 是否有乜唔好?
請教一下各位
作者: Once    時間: 2019-3-23 03:53

因為1T 版12.9 有6G RAM,其餘12.9 同11 係4G
作者: nat510    時間: 2019-3-23 05:12

家用, 畫畫,睇片: 12.9
出街, 打機: 11
作者: pomkon    時間: 2019-3-23 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2019-3-23 13:26

12.9。 !!!!!

how big is your bag?
pomkon 發表於 2019-3-23 12:38

係地鐵見人坐係度用過。好震撼

via HKEPC Reader for Android
作者: pomkon    時間: 2019-3-23 13:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2019-3-23 18:57

本帖最後由 s84292 於 2019-3-23 18:58 編輯
本來想買 11
主要係去開會時唔想拎住 laptop
反正開會時多數只係用嚟記低啲野,方便日後 check 返;用筆好 ...
botsang 發表於 2019-3-23 03:32


11 個比例改左,仲有好多APPS有黑邊

不過我都係用11, 12.9太大,
同11吋個比例改到類A4,睇PDF 岩岩好
作者: pomkon    時間: 2019-3-23 20:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: money仔    時間: 2019-3-23 21:12

我部12.9成日出街用
作者: candice    時間: 2019-3-23 21:36

12.9 ok ar
作者: shin8643    時間: 2019-3-23 23:17

我係由12.9轉返11吋,因為每日都帶出街用,12.9較大同重,所以11吋剛剛好。
作者: kenken33    時間: 2019-3-23 23:43

只係開會唔會係街同搭車用就12.9,搭車時要拿12.9出來用好困難下。
作者: Arisa    時間: 2019-3-23 23:59

12.9吋 睇document同A4 actual size 差唔多。
配magic keyboard當laptop用,keyboard同iPad 12.9機身寬度剛好一模一樣,fit到漏油
作者: pomkon    時間: 2019-3-24 02:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: candice    時間: 2019-3-24 06:26

我係由12.9轉返11吋,因為每日都帶出街用,12.9較大同重,所以11吋剛剛好。
shin8643 發表於 2019-3-23 23:17

thx share
作者: redcarcar    時間: 2019-3-24 11:56

開會成公司都聽到答答答答答,都味話唔老監

via HKEPC Reader for Android
作者: s84292    時間: 2019-3-24 14:05

開會成公司都聽到答答答答答,都味話唔老監

via HKEPC Reader for Android
redcarcar 發表於 2019-3-24 11:56


咩答答答?

觸控同鎖機聲都可以自己關左佢
作者: pomkon    時間: 2019-3-24 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2019-3-24 20:36

回覆  s84292


    手指指甲 去督螢幕
pomkon 發表於 2019-3-24 16:01


指甲吉螢幕...會無反應

指肉禁MON,除非你開會玩音遊,太大力啦
作者: redcarcar    時間: 2019-3-25 16:59

咩答答答?

觸控同鎖機聲都可以自己關左佢
s84292 發表於 2019-3-24 14:05



    支pencil





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2