作者: devilwai123 時間: 2019-1-21 21:05 標題: ipad air2 ios...
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2019-1-21 23:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Getchu 時間: 2019-1-21 23:16
行緊十無咩必要就唔好再上
雖然12比11好左好多,但正正常常就唔好搞佢
作者: Miipp 時間: 2019-1-22 09:16
不嬲越升越慢 (否則點叫人換新機), 但為左 APP 更新好多時都局升.
老母部空氣兔操作流暢度明顯比我部 pro10.5 慢 (一樣最新 os)
作者: cpk 時間: 2019-1-22 09:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2019-1-22 10:24
好使好用就無謂up
有app要用焗住up就無計
作者: s84292 時間: 2019-1-22 11:19
IPAD MINI 4 由11.3升12,快左一截
2GB RAM應該都可以正常升
作者: sobad 時間: 2019-1-24 13:29
我部air2 越更新越慢
我會選擇唔更囉
作者: kcthomlau 時間: 2019-1-24 14:00
IOS12係少有例外, 升左無後悔
作者: elai 時間: 2019-1-24 15:42
air2用家路過,上左12後明顕𣈱順(對比起11)
當然升5升上去你自己決定
作者: Cartesius 時間: 2019-1-26 07:09
對比10呢?
作者: cpk 時間: 2019-1-26 11:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: devilwai123 時間: 2019-1-26 13:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LoBo 時間: 2019-1-26 19:44
air1 由IOS10 升IOS12, 好後悔升級,升完感覺頓咗,除非有D APPS必要升級IOS11以上先用到,例如PS MESSAGE 之類唔升就無得用,唔係既話見意你都係唔好升
作者: cpk 時間: 2019-1-26 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2019-1-26 20:25
air1 由IOS10 升IOS12, 好後悔升級,升完感覺頓咗,除非有D APPS必要升級IOS11以上先用到,例如PS MESSAGE 之 ...
LoBo 發表於 2019-1-26 07:44 PM
1gb ram 上12太炆水喇
我air 2 2gb ram 都考慮緊
作者: LoBo 時間: 2019-1-26 21:27
因為AIR1一出我就買當時係好非順既,不斷升級不斷變慢,所以我覺得唔接受得到
作者: Cartesius 時間: 2019-1-27 07:20
這就是apple
焗你升ios -> 變慢 -> 焗你換機
作者: martinboy 時間: 2019-1-29 14:59
我部air2仲留係9.32 好順
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: ki225 時間: 2019-1-29 16:15
停留呢個ios版本, 玩多一排好過
作者: b-29 時間: 2019-2-19 11:09
我不會升的 升上容易。下降就難了。夠用便可以吧!
作者: ayacalip 時間: 2019-3-7 22:53
iPad Mini4 12好順,但我覺得app store scroll 仲係好窒
作者: Miipp 時間: 2019-3-8 08:46
air1 由IOS10 升IOS12, 好後悔升級,升完感覺頓咗,除非有D APPS必要升級IOS11以上先用到,例如PS MESSAGE 之 ...
LoBo 發表於 2019-1-26 19:44
正確
除非某 APP 唔升用唔到, 否則舊 ipad 一定死守舊 OS.
作者: pomkon 時間: 2019-3-8 11:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

