標題: [操作疑難] 部 iPad 死左,有 backup pc, 點樣拿番相,片? [打印本頁]
作者: P14 時間: 2018-9-22 18:19 標題: 部 iPad 死左,有 backup pc, 點樣拿番相,片?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald 時間: 2018-9-22 19:45
整/買過部iPad, 倒番個backup落去.
作者: Once 時間: 2018-9-22 23:12
買個iTunes Backup Extractor software
如果backup 加密左就買過部機倒番出嚟
作者: 佐兵衛 時間: 2018-9-22 23:37
用咩軟件 backup 到pc .
作者: Bridgedale 時間: 2018-9-22 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho.ishc 時間: 2018-9-30 18:18
iMyFone D-Back 試過iphone ok 唔知ipad 得唔得呢
作者: 吹水王 時間: 2018-10-3 21:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292 時間: 2018-10-8 11:34
本帖最後由 s84292 於 2018-10-8 11:41 編輯
iTunes 備份
你可以在 Mac 或 PC 上使用 iTunes 建立裝置備份。同步你的裝置與電腦不等於建立備份。iTunes 備份幾乎包含所有裝置資料和設定。iTunes 備份不包含:
來自 iTunes 和 App Store 的內容,或直接下載到 Apple Books 的 PDF
從 iTunes 同步的內容,如輸入的 MP3 或 CD、影片、書籍和相片
我的相片串流
Face ID 或 Touch ID 設定
Apple Pay 資料及設定
「活動紀錄」、「健康」「鑰匙圈」的資料 (要備份這些內容,需使用 iTunes 中的「加密備份」。)
如果係拍片同影相,你搵朋友借一部IPAD(當然你先備份好佢部機),再還原落去應該係最快最穩
https://www.imyfone.com/ch/iphon ... m-itunes-backup-ch/
或者花D錢買APPS解決

