Board logo

標題: [操作疑難] 請問ipad有無multiuser 或guest mode 之類東西? [打印本頁]

作者: deltax    時間: 2018-7-23 11:13     標題: 請問ipad有無multiuser 或guest mode 之類東西?

即唔同人用有自己的自己用開的app係介面
thankyou





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2