標題: [操作疑難] 請問ipad有無multiuser 或guest mode 之類東西? [打印本頁]
作者: deltax 時間: 2018-7-23 11:13 標題: 請問ipad有無multiuser 或guest mode 之類東西?
即唔同人用有自己的自己用開的app係介面
thankyou

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |