Board logo

標題: 等六月出新ipad pro ? [打印本頁]

作者: kof2002    時間: 2018-4-30 00:42     標題: 等六月出新ipad pro ?

定現在就買? 想買10.5 吋.但尾水先買又好似蝕了
作者: 戀人未滿    時間: 2018-4-30 00:57

六月話你知,
其實你都有答案啦
作者: wongja    時間: 2018-4-30 01:47

呢刻就唔爭兩個月喇
作者: pomkon    時間: 2018-4-30 02:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho    時間: 2018-4-30 02:39

Waiting for ipad x too
10.5 size with 12.9 screen
作者: pomkon    時間: 2018-4-30 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kof2002    時間: 2018-5-1 10:07

ipad pro 係只會取代前一代, 而唔會前一代減價?
作者: Kan.Ho    時間: 2018-5-1 15:23

回覆  Kan.Ho


    did u sell your ipad?
pomkon 發表於 2018-4-30 18:04



    No, still here, 唔放了 價太低。
作者: pomkon    時間: 2018-5-1 16:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nat510    時間: 2018-5-1 18:57

等緊ipad pro x  10.5 wifi 128/256G
作者: Kan.Ho    時間: 2018-5-2 11:36

own use??
pomkon 發表於 2018-5-1 16:16

放左係到only
作者: bobopig    時間: 2018-5-2 13:38

定現在就買? 想買10.5 吋.但尾水先買又好似蝕了
kof2002 發表於 2018-4-30 00:42

6月 WWWD 唔知有冇
而且可能一個月後先賣。
而家5月都未有消息或開模樔出黎, 配件都冇。會唔會九月先?

去左翻新區。12.9 同 10.5 都冇晒貨。
得 air2 同 pro 9.7

via HKEPC Reader for Android
作者: takkie    時間: 2018-5-2 17:19

6月應該淨系up 12.9 多
作者: akitohk    時間: 2018-5-2 19:25

如果有既話今次都係買返最細容量算了
到依家部pro 10.5 成日亂裝野仲要唔uninstall apps 先用左51gb
作者: kirafung    時間: 2018-5-2 21:40

想入12.9
作者: pomkon    時間: 2018-5-3 02:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2018-5-3 02:49

本帖最後由 akitohk 於 2018-5-3 02:50 編輯
回覆  akitohk


    10.5 用得盡嗎? 為新而換新?
pomkon 發表於 2018-5-3 02:26


我細妹本身想換ipad 2018 LTE + PENCIL
如果真係出PRO 10.5既後續機型, 我俾我依家個部10.5 256 LTE俾佢
跟住我買新個部乍
作者: pomkon    時間: 2018-5-3 03:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-5-3 08:53

回覆 17# akitohk
又諗住同我一齊換機

不過我未諗掂iPad Pro + Keyboard定係Macbook

兩部都有各自嘅優勢,所以完全唔識揀
作者: nat510    時間: 2018-5-4 00:58

回覆  akitohk
又諗住同我一齊換機

不過我未諗掂iPad Pro + Keyboard定係Macbook
...
chromechan 發表於 2018-5-3 08:53



    要用keyboard 緊係Macbook
作者: chromechan    時間: 2018-5-4 00:59

回覆 20# nat510

Macbook無得拆開keyboard,變touch
作者: pomkon    時間: 2018-5-4 06:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2018-5-4 08:31

本帖最後由 akitohk 於 2018-5-4 08:34 編輯

回覆 19# chromechan

換啦換啦
macbook 就算出新我應該唔換了, 2016個部仲都好夠用, 個applecare都仲有年半先完

(<<<話應該買晒兩樣, ipad平時獨立用, 用mac時插usb, ipad變ext. mon 或配pencil做mac既繪圖板)
作者: billy0301    時間: 2018-5-4 08:58

唔知ipad 12。9帶出街好唔好用
pomkon 發表於 4-5-2018 06:24


型先啱,今日先見有人係地鐵用部14/15吋嘅三叔PAD打機
作者: chromechan    時間: 2018-5-4 09:11

回覆 23# akitohk

多謝

Macbook今代用8代U,效能應該有明顯增長,係唔知有咩突破吸引到我買啫
   
但iPad感覺上可以再強唔少,淨係個120Hz嘅流暢度就已經可以玩幾年
作者: kirafung    時間: 2018-5-4 10:21

回覆  akitohk

多謝

Macbook今代用8代U,效能應該有明顯增長,係唔知有咩突破吸引到我買啫 ...
chromechan 發表於 2018-5-4 09:11



    120Hz 真係最吸引我理由, 佢出A11X 12.9" 即衝
作者: reanult360    時間: 2018-5-5 23:49

120Hz 真係最吸引我理由, 佢出A11X 12.9" 即衝
kirafung 發表於 2018-5-4 10:21



    yes, no need face id.  home button is good enough
作者: royak47    時間: 2018-5-5 23:52

應該又出到好貴
作者: Miipp    時間: 2018-5-6 00:19

已經有料流出咩? 10.5"?
作者: makdennis    時間: 2018-5-20 12:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2