Board logo

標題: 突然出白蘋果畫面 部IPAD係咪死左? [打印本頁]

作者: 唔識電腦人    時間: 2018-4-14 12:20     標題: 突然出白蘋果畫面 部IPAD係咪死左?

我早兩個月買左部官方翻新IPAD AIR2
琴晚用用下, 開YOUTUBE睇條片, 突然冇左畫面
出蘋果個LOGO, 跟住有D好短既紅線, 好似條碼咁樣係個LOGO上面
之後就開唔到機冇曬畫面, 插充電線都冇反應

有冇師兄知係咩問題??

裡面都有少量BB相, (好彩部機買左冇耐唔係成日用)
會唔會有方法救到??


THX
作者: kenlau    時間: 2018-4-14 13:57

要返廠整
作者: 197810    時間: 2018-4-16 07:45

有冇試過home 鍵加power鍵長按幾秒,睇吓有冇反應。
作者: 唔識電腦人    時間: 2018-4-18 10:05

有冇試過home 鍵加power鍵長按幾秒,睇吓有冇反應。
197810 發表於 2018-4-16 07:45

打左上HOTLINE技術支援(好彩部機新, 仲有呢個SERVICE)
home 鍵加power鍵長按幾秒--->試左幾次 都係不停HANG同REBOOT
再用埋ITUNES 又UPDATE又回復
搞左成日先搞掂
作者: pomkon    時間: 2018-4-19 03:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: makdennis    時間: 2018-5-20 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 白川鄉    時間: 2018-5-21 07:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Once    時間: 2018-5-21 18:54

DFU mode 平刷





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2