作者: 唔識電腦人 時間: 2018-4-14 12:20 標題: 突然出白蘋果畫面 部IPAD係咪死左?
我早兩個月買左部官方翻新IPAD AIR2
琴晚用用下, 開YOUTUBE睇條片, 突然冇左畫面
出蘋果個LOGO, 跟住有D好短既紅線, 好似條碼咁樣係個LOGO上面
之後就開唔到機冇曬畫面, 插充電線都冇反應
有冇師兄知係咩問題??
裡面都有少量BB相, (好彩部機買左冇耐唔係成日用)
會唔會有方法救到??
THX
作者: kenlau 時間: 2018-4-14 13:57
要返廠整
作者: 197810 時間: 2018-4-16 07:45
有冇試過home 鍵加power鍵長按幾秒,睇吓有冇反應。
作者: 唔識電腦人 時間: 2018-4-18 10:05
打左上HOTLINE技術支援(好彩部機新, 仲有呢個SERVICE)
home 鍵加power鍵長按幾秒--->試左幾次 都係不停HANG同REBOOT
再用埋ITUNES 又UPDATE又回復
搞左成日先搞掂
作者: pomkon 時間: 2018-4-19 03:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: makdennis 時間: 2018-5-20 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 白川鄉 時間: 2018-5-21 07:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Once 時間: 2018-5-21 18:54
DFU mode 平刷

