標題: iPad用whatsapp問題 [打印本頁]
作者: Inno 時間: 2018-2-7 22:44 標題: iPad用whatsapp問題
如果部電話係香港,部iPad帶去外地,兩部嘢唔同國家地區嘅IP address,咁樣重用唔用到WzPad之類的app?有無ching試過可以分享吓
作者: mop 時間: 2018-2-8 08:40
如果淨係講ip address 就應該無關係
你轉左都會用到
但係佢會唔會認唔同地區就唔知... 未有機會試
作者: s84292 時間: 2018-3-4 11:32
唔同國家同IP從來都唔係問題
不過如果你返大陸,請準備VPN

