Board logo

標題: iPad用whatsapp問題 [打印本頁]

作者: Inno    時間: 2018-2-7 22:44     標題: iPad用whatsapp問題

如果部電話係香港,部iPad帶去外地,兩部嘢唔同國家地區嘅IP address,咁樣重用唔用到WzPad之類的app?有無ching試過可以分享吓
作者: mop    時間: 2018-2-8 08:40

如果淨係講ip address 就應該無關係
你轉左都會用到
但係佢會唔會認唔同地區就唔知... 未有機會試
作者: s84292    時間: 2018-3-4 11:32

如果部電話係香港,部iPad帶去外地,兩部嘢唔同國家地區嘅IP address,咁樣重用唔用到WzPad之類的app?有無c ...
Inno 發表於 2018-2-7 22:44


唔同國家同IP從來都唔係問題

不過如果你返大陸,請準備VPN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2