作者: ayacalip 時間: 2017-9-20 13:53 標題: 有無Mini4 用家升左iOS11正式版?
如題⋯有無ching升左?
之前我升過去GM,覺得明顯地窒,所以前幾日落返10.3.3
想知道正式版效能有無改善⋯thanks!
作者: money仔 時間: 2017-9-20 14:00
回覆 1# ayacalip
GM 同 正式 同一個版號 iPad Pro 10.5升完hang機
作者: a39g99 時間: 2017-9-20 16:17
我無聊升左部Air2來玩,今晚會降返10.3
可以講你知,A8X真係都超吃力
每次五隻手指收Apps返桌面或者係桌面開Apps都明顯地卡
四指上推開多工反應緩慢,差唔多兩秒先彈個多工頁面
(琴晚一有得升就升左,之後就訓
已經擺低左六七個鐘比佢優化,但整體真係只可以用慢,疾來形容)
直接係Apps入邊用Dock切換程式就ok順(特效感覺順)
nPlayer airplay(最新版本)直頭要試幾次先成功串流到
有畫面無聲,無限圈圈,飛唔到時間(一飛就定格)
IOS11真係完全預新一代A10,A11行
Air2同我部Pro2係完全兩個世界
Air2行10係正常可以接受,但11係完全feel到個種力不從心
真係Kill apps重新入,係超慢,由點icon特效就已經係疾往咁開
Ram方面,IOS11比IOS10一定更食ram,無2GB都唔好升
10開YouTube,ComicGlass,nPlayer,apple remote,safari(兩個分頁)
基本上係唔洗reload
但11我開返上面既程式切返youtube經常性reload
作者: charcsc2000 時間: 2017-9-20 17:42
唔係喎...
我覺得似未優化好....
作者: charcsc2000 時間: 2017-9-20 17:43
最好不要升...我部MINI4都LAG LAG地...
作者: ken2005man 時間: 2017-9-20 17:45
lag lag地 我ipad 2017
作者: a.fish 時間: 2017-9-20 17:50
我吾會咁心急UP,睇定D先
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-20 17:56
up左
up完reset左一次
都係有D lag
坐等iOS 11.0.1更新
作者: kaity 時間: 2017-9-20 18:17
我部1PAD PRO 12.9一升都係疾 所有觸控反應都慢過10.3.3好多
睇下APPLE今晚或聽晚會唔會整返個緊急更新
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-20 18:24
最快都要一星期後先會再有更新
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-20 18:24
我估月底有iOS 11.0.1 (fix bugs)
iPhone X 出之前 會有iOS 11.1
作者: Wanderer 時間: 2017-9-20 18:46
我部mini4升左,冇咩特別感覺,反正有左10.5之後覺得咩機都窒

作者: ayacalip 時間: 2017-9-20 19:03
thx...
咁睇黎都係bad news...
Air2 都起碼係A8X,快過Mini4少少 (iOS10)
連你都話Air2升iOS11慢,咁睇黎mini4升級iOS11會係災難
決定唔up住了
希望未來日子水果會為Mini4優化啦... 如果順返,咁我先考慮升iOS11
作者: smt311 時間: 2017-9-20 19:33
身痕iPad mini 4 升左做iOS 11, 玩multitask, 過場位會少lag
但屏細, 實際multi screen 唔太好用,太細
作者: ayacalip 時間: 2017-9-20 20:38
本帖最後由 ayacalip 於 2017-9-20 20:41 編輯
我點都唔敢升住...
不過我又同意,就係我GM發現唔係全部地方都卡
佢卡係好明顯係某D部份係超卡(例如五指收App返桌面、Shift App...etc..)
但在Dock底下用手指drag 上出Widget果度反而係超順....
所以我估應該似乎係未優化好,期望水果會出fix
作者: kaity 時間: 2017-9-20 22:17
唔知係唔係心理作用過左半日好似順返小小
作者: a39g99 時間: 2017-9-21 00:41
今晚花左成粒鐘還原曬兩部機。
iPad Pro本來無唸往降,但係google search 果陣
禁實想開new tab/split view慢左好多,超唔慣...
11個設計係禁實(短)係複製Link,要禁再耐少少先係以前個選單
(禁實要再等成2秒直頭火都來)
iPad air2降級完好似重生左一樣。。。
雖然稱唔上快,但起碼順先
11五指返桌面再快點apps,成個流程疾到傻
師兄你GM版試到卡既情況,正式版可以話係完整保留
等蘋果所謂修復隨時要等11.1(而且可能只係由疾變慢...)
Air2由10上11,拍得往當年iPad3 ios6上7
升完基本可以換機
用開四五指手勢既人一定疾到想換機都似
(但係dock切apps就無事)
作者: ken2005man 時間: 2017-9-21 00:44
我部ipad都沒update...ios 11 好多負皮
作者: wilson88799 時間: 2017-9-21 00:48
而加仲可唔可以還原?
作者: a39g99 時間: 2017-9-21 01:46
本帖最後由 a39g99 於 2017-9-21 01:48 編輯
只要味關認證就可以降級
(基本上出小型更新之前就一定會關)
所以個人認為
今次特效基本上除左A10或以上係無壓力,其他都出現明顯災情
(A9都只係幅度較小)
iPad Air1 (A7)
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=563&t=5266088
隨便係mobile01/lihkg/高登 一禁11相關就通街都係話疾
始終今次10上11個升幅都幾大
至少個人認為個升幅度遠高於8、9、10,11係拖慢得最明顯
Air2 10係可以接受程度,就算係慢都係順
但11真係疾到好誇張,基本上特效都係疾往出
作者: 普羅 時間: 2017-9-21 09:02
得多一兩個細version 先升,頭版9成都係伏
作者: ayacalip 時間: 2017-9-21 14:10
我用SE,iOS11 算順的
只係Mini4 不能接受
作者: a39g99 時間: 2017-9-21 16:23
本帖最後由 a39g99 於 2017-9-21 16:26 編輯
今次11主要係iPad個系統大改
SE個1136 x 640 mon 2GB ram行A9根本有排玩啦
個解像度低咁多,邊有得同iPad比呀
再講iPad mini4先得A8...
兩部機個分差咁遠,Multi core足足差左成千分
(se效能上來講仲勁過6s)
https://browser.geekbench.com/ios-benchmarks
如果SE都疾,我唸i8同X都唔方好得去邊
作者: wai_san 時間: 2017-9-21 16:59
SE OK既話 ipad 2017粒A9唔知掂唔掂
作者: wilson88799 時間: 2017-9-21 20:17
我就係air 2 上左11 成日用幾隻手指推上去都反應唔到 拿拿淋落番10 好彩冇問題
作者: ayacalip 時間: 2017-9-21 20:18
咁iPad 升11有無之前ching講的color tone問題?
作者: ken2005man 時間: 2017-9-21 20:35
我沒升,怕伏
作者: simon2012a 時間: 2017-9-23 12:01
IPAD MINI 4 WIFI版升左IOS 11,速度比之前一樣冇變,但切換畫面較LAG,
電量比IOS 10多左少少,暫時唯有寄望下一個firmware修正問題
作者: Wanderer 時間: 2017-9-23 21:28
用左兩日冇乜問題,睇網頁好似仲順左,係某D操控transition effect比較窒,估計係優化問題。

