Board logo

標題: 有無Mini4 用家升左iOS11正式版? [打印本頁]

作者: ayacalip    時間: 2017-9-20 13:53     標題: 有無Mini4 用家升左iOS11正式版?

如題⋯有無ching升左?

之前我升過去GM,覺得明顯地窒,所以前幾日落返10.3.3

想知道正式版效能有無改善⋯thanks!
作者: money仔    時間: 2017-9-20 14:00

回覆 1# ayacalip


    GM 同 正式 同一個版號 iPad Pro 10.5升完hang機
作者: a39g99    時間: 2017-9-20 16:17

我無聊升左部Air2來玩,今晚會降返10.3

可以講你知,A8X真係都超吃力
每次五隻手指收Apps返桌面或者係桌面開Apps都明顯地卡
四指上推開多工反應緩慢,差唔多兩秒先彈個多工頁面
(琴晚一有得升就升左,之後就訓
已經擺低左六七個鐘比佢優化,但整體真係只可以用慢,疾來形容)

直接係Apps入邊用Dock切換程式就ok順(特效感覺順)
nPlayer airplay(最新版本)直頭要試幾次先成功串流到
有畫面無聲,無限圈圈,飛唔到時間(一飛就定格)

IOS11真係完全預新一代A10,A11行
Air2同我部Pro2係完全兩個世界

Air2行10係正常可以接受,但11係完全feel到個種力不從心
真係Kill apps重新入,係超慢,由點icon特效就已經係疾往咁開
Ram方面,IOS11比IOS10一定更食ram,無2GB都唔好升
10開YouTube,ComicGlass,nPlayer,apple remote,safari(兩個分頁)
基本上係唔洗reload
但11我開返上面既程式切返youtube經常性reload
作者: charcsc2000    時間: 2017-9-20 17:42

我無聊升左部Air2來玩,今晚會降返10.3

可以講你知,A8X真係都超吃力
每次五隻手指收Apps返桌面或者係桌面 ...
a39g99 發表於 2017-9-20 16:17


唔係喎...
我覺得似未優化好....
作者: charcsc2000    時間: 2017-9-20 17:43

如題⋯有無ching升左?

之前我升過去GM,覺得明顯地窒,所以前幾日落返10.3.3

想知道正式版效能有無改善 ...
ayacalip 發表於 2017-9-20 13:53


最好不要升...我部MINI4都LAG LAG地...
作者: ken2005man    時間: 2017-9-20 17:45

lag lag地 我ipad 2017
作者: a.fish    時間: 2017-9-20 17:50

我吾會咁心急UP,睇定D先
作者: NOSTALE    時間: 2017-9-20 17:56

up左

up完reset左一次

都係有D lag

坐等iOS 11.0.1更新
作者: kaity    時間: 2017-9-20 18:17

我部1PAD PRO 12.9一升都係疾 所有觸控反應都慢過10.3.3好多
睇下APPLE今晚或聽晚會唔會整返個緊急更新
作者: NOSTALE    時間: 2017-9-20 18:24

我部1PAD PRO 12.9一升都係疾 所有觸控反應都慢過10.3.3好多
睇下APPLE今晚或聽晚會唔會整返個緊急更新 ...
kaity 發表於 2017-9-20 18:17



    最快都要一星期後先會再有更新
作者: NOSTALE    時間: 2017-9-20 18:24

我估月底有iOS 11.0.1 (fix bugs)





iPhone X 出之前 會有iOS 11.1
作者: Wanderer    時間: 2017-9-20 18:46

我部mini4升左,冇咩特別感覺,反正有左10.5之後覺得咩機都窒
作者: ayacalip    時間: 2017-9-20 19:03

我無聊升左部Air2來玩,今晚會降返10.3

可以講你知,A8X真係都超吃力
每次五隻手指收Apps返桌面或者係桌面 ...
a39g99 發表於 2017-9-20 16:17



    thx...

咁睇黎都係bad news...

Air2 都起碼係A8X,快過Mini4少少 (iOS10)
連你都話Air2升iOS11慢,咁睇黎mini4升級iOS11會係災難

決定唔up住了

希望未來日子水果會為Mini4優化啦... 如果順返,咁我先考慮升iOS11
作者: smt311    時間: 2017-9-20 19:33

身痕iPad mini 4 升左做iOS 11, 玩multitask, 過場位會少lag
但屏細, 實際multi screen 唔太好用,太細
作者: ayacalip    時間: 2017-9-20 20:38

本帖最後由 ayacalip 於 2017-9-20 20:41 編輯
唔係喎...
我覺得似未優化好....
charcsc2000 發表於 2017-9-20 17:42



    我點都唔敢升住...

不過我又同意,就係我GM發現唔係全部地方都卡
佢卡係好明顯係某D部份係超卡(例如五指收App返桌面、Shift App...etc..)
但在Dock底下用手指drag 上出Widget果度反而係超順....

所以我估應該似乎係未優化好,期望水果會出fix
作者: kaity    時間: 2017-9-20 22:17

唔知係唔係心理作用過左半日好似順返小小
作者: a39g99    時間: 2017-9-21 00:41

我點都唔敢升住...

不過我又同意,就係我GM發現唔係全部地方都卡
佢卡係好明顯係某D部份係超卡(例 ...
ayacalip 發表於 2017-9-20 20:38


今晚花左成粒鐘還原曬兩部機。
iPad Pro本來無唸往降,但係google search 果陣
禁實想開new tab/split view慢左好多,超唔慣...
11個設計係禁實(短)係複製Link,要禁再耐少少先係以前個選單
(禁實要再等成2秒直頭火都來)

iPad air2降級完好似重生左一樣。。。
雖然稱唔上快,但起碼順先
11五指返桌面再快點apps,成個流程疾到傻

師兄你GM版試到卡既情況,正式版可以話係完整保留
等蘋果所謂修復隨時要等11.1(而且可能只係由疾變慢...)
Air2由10上11,拍得往當年iPad3 ios6上7
升完基本可以換機
用開四五指手勢既人一定疾到想換機都似
(但係dock切apps就無事)
作者: ken2005man    時間: 2017-9-21 00:44

今晚花左成粒鐘還原曬兩部機。
iPad Pro本來無唸往降,但係google search 果陣
禁實想開new tab/split v ...
a39g99 發表於 2017-9-21 00:41
我部ipad都沒update...ios 11 好多負皮
作者: wilson88799    時間: 2017-9-21 00:48

今晚花左成粒鐘還原曬兩部機。
iPad Pro本來無唸往降,但係google search 果陣
禁實想開new tab/split v ...
a39g99 發表於 2017-9-21 00:41



    而加仲可唔可以還原?
作者: a39g99    時間: 2017-9-21 01:46

本帖最後由 a39g99 於 2017-9-21 01:48 編輯
而加仲可唔可以還原?
wilson88799 發表於 2017-9-21 00:48


只要味關認證就可以降級
(基本上出小型更新之前就一定會關)

所以個人認為唔信邪可以升上去試下

今次特效基本上除左A10或以上係無壓力,其他都出現明顯災情
(A9都只係幅度較小)
iPad Air1 (A7)
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=563&t=5266088
隨便係mobile01/lihkg/高登 一禁11相關就通街都係話疾

始終今次10上11個升幅都幾大
至少個人認為個升幅度遠高於8、9、10,11係拖慢得最明顯
Air2 10係可以接受程度,就算係慢都係順
但11真係疾到好誇張,基本上特效都係疾往出
作者: 普羅    時間: 2017-9-21 09:02

得多一兩個細version 先升,頭版9成都係伏
作者: ayacalip    時間: 2017-9-21 14:10

只要味關認證就可以降級
(基本上出小型更新之前就一定會關)

所以個人認為唔信邪可以升上去試下

...
a39g99 發表於 2017-9-21 01:46


我用SE,iOS11 算順的
只係Mini4 不能接受
作者: a39g99    時間: 2017-9-21 16:23

本帖最後由 a39g99 於 2017-9-21 16:26 編輯
我用SE,iOS11 算順的
只係Mini4 不能接受
ayacalip 發表於 2017-9-21 14:10


今次11主要係iPad個系統大改

SE個1136 x 640 mon 2GB ram行A9根本有排玩啦
個解像度低咁多,邊有得同iPad比呀

再講iPad mini4先得A8...
兩部機個分差咁遠,Multi core足足差左成千分
(se效能上來講仲勁過6s)
https://browser.geekbench.com/ios-benchmarks

如果SE都疾,我唸i8同X都唔方好得去邊
作者: wai_san    時間: 2017-9-21 16:59

SE OK既話 ipad 2017粒A9唔知掂唔掂
作者: wilson88799    時間: 2017-9-21 20:17

只要味關認證就可以降級
(基本上出小型更新之前就一定會關)

所以個人認為唔信邪可以升上去試下

...
a39g99 發表於 2017-9-21 01:46


我就係air 2 上左11 成日用幾隻手指推上去都反應唔到 拿拿淋落番10 好彩冇問題
作者: ayacalip    時間: 2017-9-21 20:18

今次11主要係iPad個系統大改

SE個1136 x 640 mon 2GB ram行A9根本有排玩啦
個解像度低咁多,邊有得同iPa ...
a39g99 發表於 2017-9-21 16:23



咁iPad 升11有無之前ching講的color tone問題?
作者: ken2005man    時間: 2017-9-21 20:35

SE OK既話 ipad 2017粒A9唔知掂唔掂
wai_san 發表於 2017-9-21 16:59

我沒升,怕伏
作者: simon2012a    時間: 2017-9-23 12:01

IPAD MINI 4 WIFI版升左IOS 11,速度比之前一樣冇變,但切換畫面較LAG,
電量比IOS 10多左少少,暫時唯有寄望下一個firmware修正問題
作者: Wanderer    時間: 2017-9-23 21:28

用左兩日冇乜問題,睇網頁好似仲順左,係某D操控transition effect比較窒,估計係優化問題。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2