Board logo

標題: 有冇mini 2 用家升左IOS 11?感覺如何? [打印本頁]

作者: mkboy76    時間: 2017-9-20 09:08     標題: 有冇mini 2 用家升左IOS 11?感覺如何?

係IOS 10 唔算太慢, 已經好過IOS 9 好多, 但又驚IOS 11 有伏要提早換機....

IOS 11 有冇咩功能係好值得升級?
作者: y2k2005    時間: 2017-9-20 14:07

係IOS 10 唔算太慢, 已經好過IOS 9 好多, 但又驚IOS 11 有伏要提早換機....

IOS 11 有冇咩功能係好值得升 ...
mkboy76 發表於 2017-9-20 09:08


昨晚升左,D野出出入入個下,以及部份動畫特效會lag / load一下,又唔係用唔到既
好多人話upgrade會reindex,要等一段時間過冷河
但我驚為左唔肯定既結果,轉過頭apple block左10.3.3就大鑊,於是今朝降返10.3.3
作者: 初級會員    時間: 2017-9-20 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: luckyjoe    時間: 2017-9-20 19:38

甘我都等下先

via HKEPC Reader for Android
作者: educationer    時間: 2017-9-20 20:02

10 果陣都lag 到喊 11不敢想像
作者: 梁炳    時間: 2017-9-21 00:56

升左,lag到喊
我都係貪新鮮, 因為平時只係用來睇youtube, netflix,無乜所謂
如果你部機用得好密,就真係會用得唔順,建議隔多幾個version先up,或者唔up
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2017-9-21 23:18

我部mini 2仲有緊8.4.1, 好唔好升10?
作者: skywolf08    時間: 2017-9-22 17:56

如打機須要,10可以。(因為required)
但11咪搞

via HKEPC Reader for Android
作者: ben24682004    時間: 2017-9-25 14:51

用緊10.3.3都已經唔係下下順,覺得升11一定lag到爆,所以冇升到。除非想有藉口換機

via HKEPC Reader for Android
作者: msy116    時間: 2017-9-26 16:21

ios9  lag 到想掉左去
ios 10.3.3 順到好像新一樣
ios 11 lag 到想掉左去,但好靚唔捨得downgrade ios10





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2