Board logo

標題: [操作疑難] 有無買左ipad 10.5 既師兄可以求證下 [打印本頁]

作者: ericsanto    時間: 2017-7-3 08:50     標題: 有無買左ipad 10.5 既師兄可以求證下

其實10.5果部係咪都可以用到Apple果支筆畫畫?
先幾日去Apple Store 試玩,最大果部iPad pro 開App 畫畫無問題,但試部ipad 10.5 用同一個App就畫唔到,初頭以為支筆無電再試第部都一樣。係咪果部機問題?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: hkwtongme    時間: 2017-7-3 11:18

本帖最後由 hkwtongme 於 2017-7-3 11:23 編輯

我兩部都有,完全可以用,完全無分別。
同埋如果支筆無電,你試第部都係無用,應該換支有電嘅筆再試,同埋check chekc 同支筆pair咗未。
利申,我通常用蘋果自己嘅note或者Procreater,paper 之類有多筆觸嘅app,完全可以用哂支筆嘅功能。
作者: Iver1999    時間: 2017-7-3 12:45

叫得iPad pro 10.5 點會用唔到apple pencil
你用緊枝筆畫緊個時,再試第二部機無反應既話,應該係第二部未開藍芽配對枝筆
作者: killercheung    時間: 2017-7-3 23:33

你睇下部機有冇開藍芽,另外枝筆你插個差電位去部 ipad lightning port 度就會自動 叫你 pair~
作者: bobopig    時間: 2017-7-4 00:08

其實10.5果部係咪都可以用到Apple果支筆畫畫?
先幾日去Apple Store 試玩,最大果部iPad pro 開App 畫畫無 ...
ericsanto 發表於 2017-7-3 08:50

你試另一部機,亙相 syn 左未?

而家唔係普通筆,一野畫落去就得。
要 active,要對應

via HKEPC Reader for Android
作者: ericsanto    時間: 2017-7-4 07:26

本帖最後由 ericsanto 於 2017-7-4 07:27 編輯
你試另一部機,亙相 syn 左未?

而家唔係普通筆,一野畫落去就得。
要 active,要對應

via HKEPC Reade ...
bobopig 發表於 2017-7-4 00:08


   
係另一Set 10.5,已經有支筆係度,應該sync 左掛,無用過真係唔識,但試兩部10.5都用唔到但又有支筆係度做Demo,所以上哩問下10.5用家了解下。

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: ericsanto    時間: 2017-7-4 07:29

我兩部都有,完全可以用,完全無分別。
同埋如果支筆無電,你試第部都係無用,應該換支有電嘅筆再試,同埋c ...
hkwtongme 發表於 2017-7-3 11:18


   
用到就得啦,可能真係無電或無著BT

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2