作者: bobopig 時間: 2017-5-14 11:50 標題: 今次應該有真新 IPAD 10.5 啦掛, WWDC 2017
三月出左 2017版........之後傳四月出.....
再之前話今年有三部. CPU 遲左, 2部唔出住...
咁出左 2017 廉價版當中....
咁六月 WWDC 2017
https://developer.apple.com/wwdc/
咁有新 IOS 應該有新硬件啦
唔通留番九月個時2部 IPAD 一齊講?
但仲有另外1單, 又係保護套公司外洩.....
http://www.eprice.com.hk/pad/talk/4469/68414/1/[/url]
一年一度的 WWDC 開發者大會將會在 6 月 5 日舉行,今年春季發佈會忽然失蹤,網民和 Apple Fans 於是將目光聚焦在 WWDC,期望會有新產品發表。關於 WWDC 會發表的新產品傳聞不絕,包括 iPhone 8、iPhone SE 和 Siri 智能揚聲器,最新傳聞則為新版 iPad Pro。

咁如果 10.5 係 6月公佈, 咁12.90 係9月公佈.
一年三部分佈三個唔同時段咁咪幾好.....
但係 10.5 大過 10寸. MICRO 既 OFFICE 就要收錢........咁咪蝕番出黎....
作者: Arisa 時間: 2017-5-14 15:02
幼邊框... 其實我希望佢維持9.7吋,機身縮細D,好過維持機身大小,但加大screen到10.5吋囉。
機身細d,携帶或手持都方便d,screen 9.7加大至10.5我唔覺得會好用左
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-14 17:49
$4688 有 4GB RAM = OK
可能用黎取代9.7" iPad Pro
作者: bobopig 時間: 2017-5-15 13:44
4g ram.應該唔會
留俾12.90
via HKEPC Reader for Android
作者: nkwhahaha 時間: 2017-5-15 20:22
睇下10.7係咪真係pro, 係ge話我就可以安心買新ipad了
如果減埋價仲抵, 但有排等~
作者: wing356 時間: 2017-5-15 20:26
我想佢出mini多d
作者: bobopig 時間: 2017-5-16 20:04
應該炒得起一一段時間啦,如果新設計
via HKEPC Reader for Android
作者: skywolf08 時間: 2017-5-17 13:23
本帖最後由 skywolf08 於 2017-5-17 14:22 編輯
我估現在的8寸mini4己取代當年的mini2.
作者: skywolf08 時間: 2017-5-17 13:23
本帖最後由 skywolf08 於 2017-5-17 14:23 編輯
(Rumor) Ipad mini series will discontinue
Actually re-brand:
Ipad pro: 12.9-10.5 inch
ipad: 9.7 to 7.9 inch
作者: a886 時間: 2017-5-17 15:50
回覆 6# wing356
無記錯10.5"係用16:9 SIZE 係同 7.9"差唔多上下大細
作者: wing1234 時間: 2017-5-18 12:45
本帖最後由 wing1234 於 2017-5-18 12:48 編輯
呢部機頂死自己部9.7 pro
一定唔係完美.????
product line 又開始大亂
好睇佢10.5 pro 唔pro ????
呢一部係pro 的話,又一天價登場吧????
128 wifi 6000以上
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: a886 時間: 2017-5-18 15:32
回覆 11# wing1234
10.5 前頂死9.7,後殺7.9
最重要無視SJ 出4:3既原因
作者: skywolf08 時間: 2017-5-18 15:47
E加未知。因為"傳"。
都係睇6月先算
作者: akitohk 時間: 2017-5-18 16:31
如果16:9 我PAST
16:9 即係迫人打直用, 打橫會手累到喊
仲有iOS app又要唔知幾耐先針對返個ratio同解像度做優化
p.s. 個時ipad pro 12.9 我第三個月先買都遇過成十個app一開就閃退

作者: andychu1995 時間: 2017-5-19 01:48
又可以炒返一段時間,10.5都算特別機款
作者: madebyp90 時間: 2017-5-19 02:15
估計$2588 ipad a9
$4588 32G 10.5
$6088 32gb 12.9
4588如果2g ram only
又一自己打死自己作品
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-19 21:06
回覆 16# madebyp90
$4688 最起碼要 A10X + 4GB RAM,
就算A9X + 4GB RAM都要諗諗,
呢加部iPad 2017實在太平
作者: wing1234 時間: 2017-5-20 20:57
回覆 madebyp90
$4688 最起碼要 A10X + 4GB RAM,
就算A9X + 4GB RAM都要諗諗,
呢加部iPad 2017實在太平 ...
戀人未滿 發表於 2017-5-19 21:06
要用就要買,唔好諗咁多了,新出都唔買,等到2019????
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-20 21:00
回覆 18# wing1234
呢部1GB RAM都夠,除左開apps慢之外
升2GB RAM升別唔大
作者: wing1234 時間: 2017-5-22 00:05
回覆 19# 戀人未滿
如果1G升2G 分別唔大,2G 升4G 分別係0
ios 10 計。
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-22 00:19
本帖最後由 戀人未滿 於 2017-5-22 01:45 編輯
回覆 20# wing1234
點會呢.
1GB 升 2GB < 2GB 升 4GB,
但1GB 升 4GB 會比上述兩者更大,
同埋, 我會考慮埋將來升級iOS所導致變慢既因素
利申 : 用緊 iPad Mini 2 @ iOS 10.3.2
作者: wing1234 時間: 2017-5-23 19:25
回覆 wing1234
點會呢.
1GB 升 2GB < 2GB 升 4GB,
但1GB 升 4GB 會比上述兩者更大,
同埋, 我會考慮埋將來 ...
戀人未滿 發表於 2017-5-22 00:19
早買早享受
舉個例。你一向坐開巴士,坐的士部車真係快好多。呢個係事實
但你永遠唔明部的士快係邊,因為你無坐過小巴。
如果行路都好方便,的確係唔需要坐車。
所以ipad 23 都仲有人用緊。
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-23 19:29
本帖最後由 戀人未滿 於 2017-5-23 19:31 編輯
回覆 22# wing1234
你一向坐開巴士,坐的士部車真係快好多。呢個係事實
但你永遠唔明部的士快係邊,因為你無坐過小巴的士。
係咪打錯左?
早買早享受
同意, 但呢個時間, 唔應該再買mini 4,
因為A8同A8X效能差太多(唔講之後果D, 因為相差更多)
如果行路都好方便,的確係唔需要坐車。
所以ipad 23 都仲有人用緊。
但的確慢, 用我部iPad Mini 2 @ iOS 10.3.2做例子,
開設定都等1/2秒, Facebook重可以等成5秒,
當然, 如果可以降返去IOS 7既話, 應該快返超多
作者: wing1234 時間: 2017-5-23 19:37
mini4 真係買唔過。除非2000 128 ????
作者: 戀人未滿 時間: 2017-5-23 19:43
回覆 24# wing1234
$2000 128GB 就真係OK, $2300都可以接受,
不過, 我16GB 都有成7.XXGB淨,
當然多GB淨既話, 可以提升寫入速度
我來講, 16/32GB $1600就可以接受,
因為部ipad 2017 賣得太平, CP值殺哂
作者: bobopig 時間: 2017-5-24 13:32
坊間有新 ipad 圖,條邊幼成倍咁多,打對兩條加埋,真係慳左好多位
但價錢如果于變都幾正
等三年換一部唔過份掛
via HKEPC Reader for Android
作者: YCB 時間: 2017-5-24 14:57
作者: KinChungE 時間: 2017-5-24 15:48
話1GB RAM夠既人
一係好少switch app, 一係唔介意次次app reload
作者: bobopig 時間: 2017-5-25 02:05
好吸引呀 ! 食定麵包先 !

作者: bobopig 時間: 2017-5-25 02:06
開個幾十M PDF 都死左了......
作者: explorer_2 時間: 2017-5-25 09:02
等9.7" iPad Pro減價
作者: bobopig 時間: 2017-5-25 23:19
總之 WWDC 前不要買野
有時間出定新信用咭買 ipad 羅迎新優惠
via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius 時間: 2017-5-26 10:35
做同一件事
就算唔升級其實硬件根本應付到
apple 就係要迫你升,變慢,焗你換
作者: Cartesius 時間: 2017-5-26 10:40
一係無update ios
作者: KinChungE 時間: 2017-5-26 10:41
講得好
作者: wing1234 時間: 2017-5-29 08:06
我部部9.7 長期有1.5G 以上free
而家check 係1.6 添。
作者: bobopig 時間: 2017-6-5 13:05
好大機會今晚有新機同 Iphone ,大家訓唔訓?
via HKEPC Reader for Android
作者: 黑面人 時間: 2017-6-5 14:03
我想要有3D TOUCH的iPad
作者: WAI2 時間: 2017-6-6 03:50
終於等到10.5吋 A10x 512GB ipad pro,要狗衝了。
不過唔知幾多ram
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 04:01
回覆 39# WAI2
應該最少3GB RAM, 因為ip 7p已經有
4GB RAM基本衝得
今次兩部ipad pro都有第二代touch id
作者: wing1234 時間: 2017-6-6 06:25
本帖最後由 wing1234 於 2017-6-6 06:42 編輯
好貴cccccc
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad
64 唔夠用256 大得濟
順勢又加少少價
作者: hungera 時間: 2017-6-6 08:28
10.5 vs 12.9...which one is better?
作者: bobopig 時間: 2017-6-6 08:38
咁我唔夠用好過多得滯
留番個 d 錢用係下一代買機做律貼
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2017-6-6 08:38
睇個人習慣,冇話邊樣好
via HKEPC Reader for Android
作者: ronald 時間: 2017-6-6 08:46
same, both A10X
作者: cybershot 時間: 2017-6-6 08:55
正,有HDR屏,可以看HDR Netflix.
作者: ssalem 時間: 2017-6-6 09:03
究竟新12.9 個size 有冇變到?
又話窄邊,
但實際機身好似一樣咁大,只係薄左輕左?
作者: wslai 時間: 2017-6-6 09:18
本身用緊16都夠
而家一上已經係64
等埋D網公佈幾多RAM先衝
作者: a39g99 時間: 2017-6-6 10:05
本帖最後由 a39g99 於 2017-6-6 10:16 編輯
今次IOS11好似完全for iPad
iPhone真係無咩亮點...
用家之間Apple pay都唔錯,可以一玩
(ebanking其實都係差唔多,而且大金額都係用返銀行本身個apps放心D
太細金額更加唔會特登用,反而想知過數比海外朋友係唔係跟返銀行收費)
IOS 11配12.9寸真心唔錯,但係個價位又可以換部New Surface Pro
今次又講到電量大左好多...windows都可以過十個鐘

打算睇曬兩邊先考慮出邊部
不過見到IOS11,感覺Air2都係過唔到呢關,升上左應該慢多
上網睇人玩IOS11,連部10.5寸都唔算超順,ram定係cpu問題真係唔知
而且IOS11個多工好似退化左,雖然係易叫左,好過四隻手指向上推
一次過睇曬開左既程式都幾方便,但係我上網睇人地試都係要禁X先熄到Apps
唔係向上推一推就熄到,熄呢下要禁X真係大退化
作者: C.K.F. 時間: 2017-6-6 10:11
A10X 係 TSMC 10nm process ?
A10X 似乎係 A10 x 2 - cache
作者: MobyDick 時間: 2017-6-6 10:21
等出咗之後去Apple store試吓先决定,如果ok就等玻璃貼同Moshi case出埋先至出手。
不過好奇Apple又唔一次過出埋i pencil2....
作者: 黑面人 時間: 2017-6-6 10:34
個touch id會不會用返iphone 7果款?
但ipad個界面, 直行仍然唔係同iphone 7 plus睇齊?
作者: hungera 時間: 2017-6-6 10:47
when will we know how many RAM?
作者: 月南星 時間: 2017-6-6 10:51
apple store唔見有9.7吋, 是否已經停左產?
作者: wslai 時間: 2017-6-6 11:02
本帖最後由 wslai 於 2017-6-6 11:04 編輯
回覆 53# hungera
應該好快,如果現場有實機試,裝個APP就睇到
如果唔係,要靠第1批買家
作者: lcc6088 時間: 2017-6-6 11:14
頭先差小小衝動就買左10.5 iPad... 好彩忍到手
作者: crazyrickypoon 時間: 2017-6-6 11:20
請問9.7 同呢部10.5
個機身會唔會大左?
作者: b-29 時間: 2017-6-6 11:45
差不多!大小小
作者: wongja 時間: 2017-6-6 11:54
9.7 pro 上去既原因真係得RAM
2g 實在係唔夠
而家寄望佢起碼有4g
之後就等ESR 有d 平軟邊套就入部玩
作者: card_captor 時間: 2017-6-6 11:58
打算買 10.5" iPad Pro, 放左部mini4
作者: wing1234 時間: 2017-6-6 12:12
唔係咁講既
多有多既方便????只係貴左唔抵
剛買9.7 128,都用左成70G ????
多game ????
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: WAI2 時間: 2017-6-6 12:38
我今代會買埋4G版本(+$1000)$8388
當macbook咁用
作者: hungera 時間: 2017-6-6 13:23
4GB of LPDDR4 RAM?? Really?
http://www.devicespecifications.com/en/news/36e8843
作者: elvisk 時間: 2017-6-6 13:26
????10.5吋都係4:3 mon?
作者: MobyDick 時間: 2017-6-6 13:31
唔知幾時Apple store有機賣呢? search過冇news有講…
作者: wslai 時間: 2017-6-6 13:31
回覆 63# hungera
正,我部AIR可以退役喇
作者: clliu 時間: 2017-6-6 13:40
回復 65 #MobyDick
今日開賣
https://www.apple.com/hk-zh/shop/buy-ipad/ipad-pro/10.5-吋顯示器-64gb-玫瑰金色-wifi
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2017-6-6 13:40
我係 4g 版但唔捨得買多張咭俾月費
貪佢有 gps
via HKEPC Reader for Android
作者: MobyDick 時間: 2017-6-6 14:23
回復 MobyDick
今日開賣
https://www.apple.com/hk-zh/shop/buy-ipad/ipad-pro/10.5-吋顯示器-64gb-玫瑰 ...
clliu 發表於 2017-6-6 13:40
Apple store(現貨)喎, 唔係AOS.....
作者: ppcjacky 時間: 2017-6-6 14:33
有現貨?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: hellfighter 時間: 2017-6-6 14:46
Apple store 有現貨唔奇呀. 係AOS 買. 都係13/6 送貨
作者: wongja 時間: 2017-6-6 15:15
其實ios10 + 10.5 真係唔急
估計ios11 最快都要9 月
雖然話有public beta 但頭幾版實在係太多bug
所以我又真係唔急買.
(雖然隻手好想篤落buy 制)
作者: MobyDick 時間: 2017-6-6 15:27
我頭先係請問大約Apple store幾時有現貨......睇唔到有網站報導......
作者: wing356 時間: 2017-6-6 16:28
下星期
作者: wing1234 時間: 2017-6-6 16:45
今次IOS11好似完全for iPad
iPhone真係無咩亮點...
用家之間Apple pay都唔錯,可以一玩
(ebanking其實都係 ...
a39g99 發表於 2017-6-6 10:05
surface pro 4 你睇下佢話可以用既耐
我部行bt 都係得三個鐘電????差住用仲好熱
pro 5 無左風扇唔敢想像
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: k-driver 時間: 2017-6-6 17:25
注意, 呢部野和iPad 2017 重量一樣, 同埋未有 3D touch
作者: bobopig 時間: 2017-6-6 18:18
3d touch 同 touch id 同一樣野?
雖然重量一樣,但佢芒大左都冇重過 2017,即係其它地方輕左,值
via HKEPC Reader for Android
作者: crazyrickypoon 時間: 2017-6-6 18:31
ipad 2017 VS ipad pro 10.5 點揀好
作者: bobopig 時間: 2017-6-6 18:34
一個錢平,一個機能勁
我就揀 10.5,會打機同用幾年
齋睇 youtube 漫畫唔出街可以 2017
via HKEPC Reader for Android
作者: crazyrickypoon 時間: 2017-6-6 19:18
2017 打唔到機?
另外出街呢個因素又點解?
作者: a886 時間: 2017-6-6 19:22
回覆 77# bobopig
touch id = fingerprint sensor
3d touch = Force Touch technology in monitor
作者: ssalem 時間: 2017-6-6 20:06
新 12.9 吋,有冇變窄?或是一樣咁大部?
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 20:13
本帖最後由 戀人未滿 於 2017-6-6 20:18 編輯
回覆 78# crazyrickypoon
暫時黎講兩部都各有各好,
當然要睇埋RAM先做到決定
可以睇住先,
https://www.apple.com/hk/ipad/compare/
用多$2400(多92.7%), 得到 :
靚mon
強大soc (今次10.5"&12.9" SOC都同級)
3/4 GB RAM (因為IP7P都3 GB RAM, 所以應該最少3GB, 同12.9" 差1K, 兩者都4GB RAM都有可能)
靚鏡頭(有埋OIS, 當然重有其他)
4 SPEAKER
2 GEN TOUCH ID
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 20:18
回覆 82# ssalem
三圍完全一樣, 電大左但重量輕左
iPad Pro 12.9" 2015 :
Wi-Fi 713 g
Wi-Fi + Cellular 723 g
38.8 Wh
iPad Pro 12.9" 2017 :
Wi-Fi 677 g
Wi-Fi + Cellular 692 g
41 Wh
作者: v908 時間: 2017-6-6 20:35
如佢所講效能30,40%, 畫面又靚左, 仲有4G RAM, 買新用得開心咁多, 忘舊算. 兩者相差一餐好啲都無左.
作者: WAI2 時間: 2017-6-6 20:35
如果去apple store walkin買ipad pro,仲有冇14天退貨保證?
作者: Eriku 時間: 2017-6-6 20:44
回覆 86# WAI2
無左好奈, ONLINE STORE就仲有
作者: edenli 時間: 2017-6-6 20:51
想買IPAD 10.5寸, 有無咩優惠可以一齊食? 專登申請張卡賺迎新都好
作者: XABI 時間: 2017-6-6 20:51
512GB打爆,加埋care成9K落樓
下星期睇左實機同埋拆機係咪4GB ram先決定
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 20:56
回覆 85# v908
2400一餐? CHING都幾有米
不過佢今次10.5" 變左64GB 起跳,
入場費多左$300
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 20:58
AOS既, 拆封左, 要收25%
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 20:59
回覆 89# XABI
其實256GB / 512GB, 邊類人會需要呢?
128GB 都有D可能用得着
作者: uwantwant 時間: 2017-6-6 20:59
10.5" 係咪4GB RAM? 想用來打天堂
作者: k20031102 時間: 2017-6-6 21:00
用緊AIR2既我表示好吸引,但係要忍下手先,我部AIR2只係買左9個月

作者: Eriku 時間: 2017-6-6 21:07
回覆 91# 戀人未滿
有問題既機唔會收(可退換), 收25%係無原因退個班
作者: 戀人未滿 時間: 2017-6-6 21:15
回覆 95# Eriku
有問題可退? 乜唔係換機/整咩?
呢個叫14天退貨保證?
14天退貨保證唔係指無條全額退貨咩?
作者: Eriku 時間: 2017-6-6 21:40
本帖最後由 Eriku 於 2017-6-6 21:54 編輯
回覆 96# 戀人未滿
AOS 有問題可退換, (先要打APPLE CARE 拎CASE NUMBER) , 未開或多過一部以上一定收你CHARGE
ARS 買機時即場睇有問題可換不可退, 一出門口, 有問題得整
其他地方, 買完得整
如果你想好似前玩完又退無限LOOP 甘就真係無啦
PS 就係依班人同炒機佬玩串左個PARTY
作者: a39g99 時間: 2017-6-6 21:45
我部pro 3都係咁上下
就係見佢今次吹到成十四個鐘,就算打七折都成十個鐘
咪睇下實機點囉,intel新U真係咁省電
Windows機行到八到九個鐘都要偷笑...真係行到我實出機
(主要見M$好似比以往信心...)
作者: wing1234 時間: 2017-6-6 22:07
回覆 98# a39g99
sp4 咪又話播片9個鐘????????????????
放係度唔用就9個鐘
無左風扇慳反好多電了
作者: kenken33 時間: 2017-6-6 23:06
AOs比炒iphone班人搞到一早取消左啦

