Board logo

標題: 請問windows64 bits 點下載 itunes 32 bit 12.6 ? [打印本頁]

作者: no_on888    時間: 2017-3-27 15:55     標題: 請問windows64 bits 點下載 itunes 32 bit 12.6 ?

Apple 官網自己 delete 係 64bits windows 只可 Download itunes 64bit 12.6 only
作者: b-29    時間: 2017-3-27 16:12

Apple 官網自己 delete 係 64bits windows 只可 Download itunes 64bit 12.6 only
no_on888 發表於 2017-3-27 15:55



    如果祇用黎load 戲,電子書, 歌。可以用iTools, 簡單好多...,
作者: no_on888    時間: 2017-3-27 18:20

打去CS仲搞笑,佢同我講而家冇乜人用32bit Windows,所以官網只可download返舊嘅12.1.x 32bit itunes...咁我話我部iPhone 7 12.1 應該唔support⋯⋯
佢有話係舊Windows 問題
作者: stta800    時間: 2017-3-27 19:40

64bit裝32bit?
作者: XABI    時間: 2017-3-27 19:41

vista就唔支援,最少要win7
你都用64bit系統,仲乜用32bit itunes?
作者: no_on888    時間: 2017-3-27 21:36

vista就唔支援,最少要win7
你都用64bit系統,仲乜用32bit itunes?
XABI 發表於 2017-3-27 19:41


老細要,要我特登係用開嘅windows7 64bit 用Vm 去裝多個Windows 7(x86)去攞
Apple真係麻Q煩
作者: ronald    時間: 2017-3-27 23:46

老細要,要我特登係用開嘅windows7 64bit 用Vm 去裝多個Windows 7(x86)去攞
Apple真係麻Q煩 ...
no_on888 發表於 2017-3-27 21:36


老細要咪叫老細自己download囉,
如果部電腦係32bit的話 (睇個樣似自己detect system)
作者: Once    時間: 2017-3-28 07:51

以前Down 64 bit 果陣copy 條path,再將入面64改做32 就得
依家唔清楚
作者: stta800    時間: 2017-3-30 18:45

老細要,要我特登係用開嘅windows7 64bit 用Vm 去裝多個Windows 7(x86)去攞
Apple真係麻Q煩 ...
no_on888 發表於 2017-3-27 21:36



    咁即係32bit裝落32bit啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2