作者: drienf3b1 時間: 2017-3-3 07:29 標題: ipad 越來越慢,什麽原因?
點解決
via HKEPC Reader for Android
作者: Dannie 時間: 2017-3-3 09:12
買新iPad,變慢是每部iPad的必經階段,而且唔會用好耐時間。蘋果升級iOS時會令到舊iPad越嚟越慢(好似係)。
作者: s84292 時間: 2017-3-3 09:27
本帖最後由 s84292 於 2017-3-3 09:28 編輯
冇證據話舊IPAD有比人整慢,YOUTUBE好多IOS6-10對比
除左開機因為多左加密慢左,幾乎無差別
可以試左備份,重裝成部機再還原
不過如果樓主部機係IPAD2 IPAD MINI 1 呢D已經舊到爆炸又得512MB RAM型號,
咁就真係要換機,一黎IOS食多左RAM,二黎D APPS同WEBSITE 對RAM要求高左好多
作者: b-29 時間: 2017-3-3 09:31
本帖最後由 b-29 於 2017-3-3 09:35 編輯
所以部空氣兔而家係ios8.1。都唔更新上去 最衰佢個全封閉系統有得上 冇得落番去

唔更新仍留係8.1 壊處係如果遲些想升更不利喇 而家會升上12.2·1。再遅會要你升上13.0 仲大獲

作者: wing1234 時間: 2017-3-3 12:38
本帖最後由 wing1234 於 2017-3-3 12:39 編輯
程式越出越新,功能越來越來
軟件升,硬件唔升就實會慢
最重要係,個apps 唔更新,你用唔倒,新apps 係for 新os 而優化,你用舊os 配新apps ,唔減速都好易有問題出現
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: Cartesius 時間: 2017-3-5 07:32
ios越出越大食
每次更新都只考慮最新型號的使用體驗
作者: b-29 時間: 2017-3-5 08:44
話唔升 卒之都糸受唔住誘惑升上10.2.1 升後係好嘅 電量一様 流暢度好左,apps 唔會話級數低唔比裝。
作者: 大口仔xd板 時間: 2017-3-5 11:05
我屋企有部ipad mini 1
已經無得再升級,停左係9.3.5 , 其本上部機係唔可以流暢咁用部機了,
大前題係部機只係裝左5,6個apps ,百幾張相 睇viu 千尋呢d apps 10分鐘入面唔好彩時真係彈4至5次apps , 普遍load個apple網都要15至20秒(但用mac或ip 7 只要5秒內) 部機又備份唔到,每次備份2 3分鐘 佢自動重開 好無奈
作者: charcsc2000 時間: 2017-3-6 11:11
其實唔駛備份啦...
我自己都有部ipad mini 1 ...
剩係用黎睇youtube, mytv, viu, k歌app...
作者: drienf3b1 時間: 2017-3-6 18:08
win 都可以重灌
via HKEPC Reader for Android
作者: Prorock 時間: 2017-3-8 21:17
IPAD2 7.3.3
屋企人仲用緊黎睇新聞&aastocks
作者: jht123 時間: 2017-3-9 17:39
親身實證ipad 3 上到 ios9.3.5, 慢到痴晒線, 係慢到下下都幾秒先開始郁 (已經hard reset 過) , 已經關左icloud, gps, background app refresh, siri suggestion, spotlight search, reduce motion, 減低透明度, 甚至所有app 既notification 都關埋, 可以做既都做晒, 都仲係極慢
via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan 時間: 2017-3-9 20:54
回覆 12# jht123
師兄,我建議你試iOS 10.3嘅beta,因為用咗新嘅file system,流暢好多
作者: ronald 時間: 2017-3-9 21:31
iOS10只support A6以上CPU (iPad4以上)
作者: iamla 時間: 2017-3-9 22:33
What Apple does is always forced u to upgrade OS, then old device slower & slower, force u to buy new one. I'm using iPAD2 last year with 8.x.x, everything is still smooth, especially Safari. Then, auto-update to 9.0.x and nightmare starts. Safari very very slow, many apps crash after running for a while. What u can do is
1. Don't use anymore
2. Buy new model, then continue to update OS til nightmare occurs again
I bought AIR 2 eventually......................................
作者: 真革新 時間: 2017-3-10 12:46
應該係RAM 問題
512M 肯定唔夠
作者: iamla 時間: 2017-3-10 19:29
Of course RAM issue, if 512MB, do not update OS unless u want to drop the device. Buy device with at least 2GB RAM if u want to use longer.
作者: tere 時間: 2017-3-12 19:11
因為要手動關左開過既APPS先會快返
作者: KinChungE 時間: 2017-3-13 09:52
iOS冇呢回事
出左home screen後短時間已經會sleep哂app, clear左大部份memory
作者: tuyylihk 時間: 2017-3-13 09:55
其實係要直接關機
唔排除有D APPS甚至OS本身食死左RAM...
背景程式既記憶體會自動釋放,放唔到只能重開
作者: Carson35 時間: 2017-3-14 13:33
一定係用家問題,Apple出既野一定唔會慢既,一定係又快又順既,抹黑Apple有何居心?
作者: kcthomlau 時間: 2017-3-14 23:18
Nand特性,空位愈少愈慢,要del野
作者: usei 時間: 2017-3-22 11:25
apple U 由幾百分升到 2 千分 (不計 A10 的 3000)
舊 U 行最新 ios 實 lag 爆
相反 X86 性能增長很少 , 5 代前的 U 照行 win 10 無問題
作者: Francisflip 時間: 2017-3-22 11:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lebel 時間: 2017-3-23 01:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2017-3-23 01:38
回覆 25# Lebel
ios 冇得downgrade先係缺點
作者: Lebel 時間: 2017-3-23 01:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2017-3-23 12:21
Android 我諗係呢度d c hing 先咁鍾意 update
普通用家應該無咩所謂
我有時 upgrade 完反而覺得無咁好用 downgrade 返
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: singlag 時間: 2017-3-23 18:16
回覆 25# Lebel
無得 downgrade, app 又唔支援舊 ios, 呢個先係問題
Android 果 d, app 基本上 4.0 - 7.0 都通用
ipad 硬件基本上只係出到剛剛夠用, upgrade 1-2次 ios 版本後已經慢到用唔到, 加上無得 downgrade 又迫 app 唔再支援舊版 ios, 唔禁樣的話點賺到盡

