Board logo

標題: 去旅行用ipad upload相番屋企 [打印本頁]

作者: nighos    時間: 2017-2-16 22:21     標題: 去旅行用ipad upload相番屋企

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2017-2-20 18:49

有無可能淨用ipad upload jpg+raw上網呢?
之前買過個card reader插android結果搞死張卡要format先讀得番, ...
nighos 發表於 2017-2-16 22:21


ICLOUD 最直接
作者: ben24682004    時間: 2017-3-10 14:51

問酒店有冇電腦同card reader借好過啦

via HKEPC Reader for Android
作者: mu1860    時間: 2017-3-10 15:57

回覆 1# nighos

PhotoFast 果D得唔得
作者: 044003    時間: 2017-3-10 17:13

回覆  nighos

PhotoFast 果D得唔得
mu1860 發表於 2017-3-10 15:57



    try first
作者: KinChungE    時間: 2017-3-13 09:53

呢樣野我試過, 結論係去旅行根本唔夠upload speed俾你咁做
我已經拎notebook去用, Synology Cloud Station sync翻D file翻屋企
作者: mu1860    時間: 2017-3-13 10:40

回覆 6# KinChungE

好多酒店都好快啊... 有10-20Mbs
作者: KinChungE    時間: 2017-3-13 11:47

回覆  KinChungE

好多酒店都好快啊... 有10-20Mbs
mu1860 發表於 2017-3-13 10:40


10-20Mbps = 1.x-2.xMB/sec
RAW閒閒地30MB一張
當你一日影100張相計, 已經3GB
你要幾多時間先upload到3GB?
作者: NeTZoO    時間: 2017-3-13 12:41

帶隻大d既Portable hd/ssd 過去好過啦!
靠人地酒店upload 番香港,成個network for 你用咩?!都幾無品!
作者: mu1860    時間: 2017-3-13 13:28

回覆 8# KinChungE

差不多一個鐘 !! 瞓前UPLOAD 其實可以接受
作者: mu1860    時間: 2017-3-13 13:31

回覆 9# NeTZoO

人地有SET QOS 既 !! 同埋 你都係UPLOAD ... 一般DOWNLOAD 既人多 !! 如果用無品去形容.... 睇MOIVE / YOUTUBE 啊... D人都係一樣 !!
作者: KinChungE    時間: 2017-3-13 13:48

回覆  NeTZoO

人地有SET QOS 既 !! 同埋 你都係UPLOAD ... 一般DOWNLOAD 既人多 !! 如果用無品去形容.... ...
mu1860 發表於 2017-3-13 13:31


+1
試過放落notebook響房由佢慢慢up
夜晚翻到去發覺連極連唔到線 (只係果部notebook先係咁, 手機仲連到)
作者: mu1860    時間: 2017-3-13 13:53

回覆 12# KinChungE

即係過左 Limit !! 我一般都小依個問題... 可能酒店問題...
作者: KinChungE    時間: 2017-3-13 13:57

回覆  KinChungE

即係過左 Limit !! 我一般都小依個問題... 可能酒店問題...
mu1860 發表於 2017-3-13 13:53


果度應該係ADSL黎
我upload緊會搞到ping過千
作者: mu1860    時間: 2017-3-13 14:25

回覆 14# KinChungE

好慢WO ..... 你用 LAN 定 WIFI
作者: charcsc2000    時間: 2017-3-13 14:41

何解要係酒店upload raw???
點解唔轉做jpg先up load????
作者: skywolf08    時間: 2017-3-13 18:38

<NB> WD 2TB My Passport Wireless Pro Portable External HDD WiFi & USB3.0 WDBP2P0020BBK        HK$ 1515
Corsair Voyager Air
作者: Lebel    時間: 2017-3-13 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2017-3-13 23:49

本帖最後由 s84292 於 2017-3-13 23:55 編輯
諗清楚先答
Lebel 發表於 2017-3-13 23:27

諗咩清楚,我本身就咁用
IPAD 用CARD READER上載RAW 用ICLOUD有咩問題?
你有冇用過? 0.99美金月費50GB唔夠佢旅行UP RAW?
你買個NAS幾錢,係咪確定你出旅行期間屋企個NAS同ROUTER會一直冇事,
或者當地ISP冇封到個PORT?
作者: 原明    時間: 2017-3-13 23:51

樓主係相機張卡經ipad上cloud?
樓主用咩app升相去ipad?
作者: s84292    時間: 2017-3-13 23:53

樓主係相機張卡經ipad上cloud?
樓主用咩app升相去ipad?
原明 發表於 2017-3-13 23:51


http://www.imore.com/how-import- ... your-iphone-or-ipad

IOS依家本身就已經支援由SD CARD READER import RAW or JPG images
作者: Lebel    時間: 2017-3-14 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2017-3-14 09:29

諗咩清楚,我本身就咁用
IPAD 用CARD READER上載RAW 用ICLOUD有咩問題?
你有冇用過? 0.99美金月費50GB唔夠 ...
s84292 發表於 2017-3-13 23:49


去旅行, 50GB真係好快爆
如果去幾日就可以
作者: s84292    時間: 2017-3-14 09:39

本帖最後由 s84292 於 2017-3-14 09:42 編輯
去旅行, 50GB真係好快爆
如果去幾日就可以
KinChungE 發表於 2017-3-14 09:29


去耐D咪買多D ,都係幾蚊美金

上面個位根本就係度呃分上中級

人地問IPAD UPLOAD答佢ICLOUD佢就塞句:諗清楚先答
然後答佢又話:浪費時間,浪費時間就唔好覆啦,搵人扣返佢兩個覆先好
作者: KinChungE    時間: 2017-3-14 09:43

去耐D咪買多D ,都係幾蚊美金

上面個位根本就係度呃分上中級 ...
s84292 發表於 2017-3-14 09:39


個人認為, iCloud根本唔可靠, 亦唔好用

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=123&tid=2358993
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=169&tid=2357063

明明自己冇用既空間都唔可以清, 要搵apple staff先清到
清得黎都去完旅行
作者: s84292    時間: 2017-3-14 09:44

本帖最後由 s84292 於 2017-3-14 09:46 編輯
個人認為, iCloud根本唔可靠, 亦唔好用

明明自己冇用既空間都唔可以清, 要搵apple staff先清到 ...
KinChungE 發表於 2017-3-14 09:43


我個人用緊左4年ICLOUD,IPHONE5->6->6S->7 PLUS,仲有IPAD3->IPAD MINI 4 +IPAD PRO
之前4次旅行去台灣日本都係ICLOUD UP相
都冇呢個問題發生過,如果真係咁驚,你大可以開一個獨立APPLE 帳戶,只FOR 旅行ICLOUD 上傳相

不過如果真係唔長時間,帶多幾張卡或者外置硬碟去算數
作者: card_captor    時間: 2017-3-14 10:24

本帖最後由 card_captor 於 2017-3-14 10:27 編輯

我好耐之前試過, 但唔係RAW.. 只係JPG.. 用wifi card reader send相去iPad, 再慢慢upload去dropbox/ google drive.. 屋企NAS set d野由cloud扯落黎 (我用QNAP).. 係可行的.

不過既然影RAW咁大size.. 酒店wifi快極有限.. 不如帶隻HDD去做backup..
作者: 原明    時間: 2017-3-14 11:23

回覆 21# s84292


    明。即係要抄一次再up上雲…
作者: skywolf08    時間: 2017-3-14 13:31

用隻wifi portable offload 先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2