Board logo

標題: 蘇寧ipad air1 $1688 (16gb) [打印本頁]

作者: garypang1314    時間: 2017-2-9 11:58     標題: 蘇寧ipad air1 $1688 (16gb)

本帖最後由 garypang1314 於 2017-2-9 12:05 編輯

如果買比老人家用
只係平時睇下蘋果動咁,抵買嗎?
其實本身有部ipad mini2, 但畫面較細, 所以想買部大d既!
作者: 商務客位    時間: 2017-2-9 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: denc    時間: 2017-2-9 18:13

你有無問佢嫌唔嫌細先?
我屋企老人家,有兩部ipad,話部9.7"太大,
通常都係用部mini......

ipad air1 $1688 ok啦!老人家用嚟用去都係嗰幾個apps,
快慢都無乜問題(air1都唔算慢),
反而睇吓會唔會入戲落去Play,會嘅話16GB可能唔夠用喎!
作者: 進滕光    時間: 2017-2-9 18:50

回覆 1# garypang1314

唔使諗喇,反正都一早賣哂了,依家要諗 $2688 買 16GB iPad Air 2 4G 值唔值喇~~
作者: sereno    時間: 2017-2-11 16:43

回覆  garypang1314

唔使諗喇,反正都一早賣哂了,依家要諗 $2688 買 16GB iPad Air 2 4G 值唔值喇~~ ...
進滕光 發表於 2017-2-9 18:50


如果16GB夠用,呢部低玩喎
作者: b-29    時間: 2017-2-11 19:14

本帖最後由 b-29 於 2017-3-1 00:16 編輯

刪除
作者: Cartesius    時間: 2017-2-11 19:41

全新air1 $1688抵到爛
最緊要記得唔好update ios
作者: in_flames    時間: 2017-2-11 22:16

OUT OF STOCK
作者: in_flames    時間: 2017-2-11 22:17

ipad mini 16 gb + 4gb 2688 /  ipad air 2 4g +16g 4g  2688  你地會買邊部呢
作者: edenli    時間: 2017-2-11 23:05

ipad mini 16 gb + 4gb 2688 /  ipad air 2 4g +16g 4g  2688  你地會買邊部呢
in_flames 發表於 2017-2-11 22:17



    邊到有 ipad air 2 4g +16g 4g  2688?? 當然呢個抵
作者: 進滕光    時間: 2017-2-11 23:45

回覆 10# edenli

So 0
作者: HTC050505    時間: 2017-2-11 23:50

1688 抵到爛啦...
作者: edenli    時間: 2017-2-12 14:32

回覆  edenli

So 0
進滕光 發表於 2017-2-11 23:45



    係wo, 傻左, 睇過又唔記得
作者: man6813    時間: 2017-2-12 16:19

似乎冇咩野必要
作者: jackkmb    時間: 2017-2-13 16:41

門市都係呢個價?
作者: b-29    時間: 2017-2-13 17:49

本帖最後由 b-29 於 2017-3-1 00:17 編輯

刪除
作者: 進滕光    時間: 2017-2-16 12:18

係 So 0 訂部 ipad air2 16g wifi+cellular 剛到左,仲係 iOS 8.1。
作者: sereno    時間: 2017-2-18 13:33

係 So 0 訂部 ipad air2 16g wifi+cellular 剛到左,仲係 iOS 8.1。
進滕光 發表於 2017-2-16 12:18



有需要升級嗎?
作者: 進滕光    時間: 2017-2-18 13:51

有需要升級嗎?
sereno 發表於 2017-2-18 13:33


其實我仲有其他 iOS 機,暫時冇必要就唔升住喇~
作者: bobopig    時間: 2017-2-21 13:23

如果買比老人家用
只係平時睇下蘋果動咁,抵買嗎?
其實本身有部ipad mini2, 但畫面較細, 所以想買部大d既! ...
garypang1314 發表於 2017-2-9 11:58



    唔抵. 一係唔買, 一定買 AIR 2
作者: kit9    時間: 2017-2-28 21:30

抵到爛
作者: b-29    時間: 2017-3-1 00:50

系架,苏宁很平,好底買,多多留心。。。。。。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2