Board logo

標題: 宜家先買ipad air2是否不智? [打印本頁]

作者: smallfaihk1111    時間: 2016-10-4 08:53     標題: 宜家先買ipad air2是否不智?

ipad mini2用家,見air2好似好抵,想出手,求意見. thanks
作者: skywolf08    時間: 2016-10-4 10:13

Well.  the new ipad is expected on the next March.
作者: DimCook    時間: 2016-10-4 11:03

如果夠用AIR 2真係不錯的選擇
作者: ncl    時間: 2016-10-4 11:05

ipad mini2用家,見air2好似好抵,想出手,求意見. thanks
smallfaihk1111 發表於 2016-10-4 08:53



上星期先買左部,so far so good,要買就快,仲係ios 9.3.x
作者: charcsc2000    時間: 2016-10-4 11:22

ipad mini2用家,見air2好似好抵,想出手,求意見. thanks
smallfaihk1111 發表於 2016-10-4 08:53


沒問題呀...價錢平咁多....
作者: Cartesius    時間: 2016-10-4 16:07

9月買咗
仲係ios9
用黎上網&睇片好夠用

有無咩app推介?
作者: Mr123    時間: 2016-10-4 16:27

依家個價真係低買.
作者: quiz    時間: 2016-10-4 17:46

good deal.
作者: kcthomlau    時間: 2016-10-8 11:33

唔使mini咁細部就當然係A2好
平過又快過mini4
作者: KK83512    時間: 2016-10-8 16:48

Apple will be pleased to have you clearing the old stock for them.
作者: hahamd    時間: 2016-10-8 20:06

傳下年三月,仲有五個月
用咪買,減左價,全新/番新都抵用
如果出左新model自己好鐘意換再換,反正Apple野容易甩手,最差咪trade返畀Apple
作者: qwe1qwe    時間: 2016-10-9 10:05

good choice
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-10 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennfrds    時間: 2016-10-10 01:54

如果唔介意買官翻就再平幾舊
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-10-11 10:14

$3088 舊款舊電,有幾平?
aabbccdd92 發表於 2016-10-10 00:11


    $2958,64gb ,wifi refurbished
作者: charcsc2000    時間: 2016-10-11 11:15

$3088 舊款舊電,有幾平?
aabbccdd92 發表於 2016-10-10 00:11


相對於初初出個原價, 其實好低玩....
其實今時今日...A8, A9已經好勁.....
有D人買黎真係上下網, YOUTUBE, 唔駛買咁勁~
作者: Zeta001    時間: 2016-10-11 12:54

我覺得ipad air 2 到e家都唔失禮,  2gb ram 行得都叫唔錯,
而且減左幾次價, 3千到都真係幾吸引
作者: roycck    時間: 2016-10-11 15:15

請問各位師兄有冇升上ios 10,上左有冇伏呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: kcthomlau    時間: 2016-10-11 22:50

請問各位師兄有冇升上ios 10,上左有冇伏呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android ...
roycck 發表於 2016-10-11 15:15


無咩好,但無左slide open
作者: s84292    時間: 2016-10-12 09:29

本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 09:35 編輯

講得難聽D,
ANDROID你想搵部3千1有AIR 2 螢幕色彩準度,
速度同續航力,而又唔過熱真係....

IPAD 真係好襟用,當年最初係買SAMSUNG TAB,
個年一年換左三部ANDROID都冇部滿意,之後換左IPAD 3,玩左3年因為玩白貓LAG先換IPAD MINI4,
部IPAD 3仲行得走得,個MON同舊電好似新買一樣, 賣返1200出去,
如果剩係上網同睇影片我諗可以用到壞都唔想換

我個FD部三星S2 年半已經壞左3次, 依家仲要開住後蓋散熱, 舊電虧左一半

AIR2 A8X+2GB RAM,其實好夠~尤其你IPAD MINI2都可以用到依家,即係冇性能需求~
AIR 2至少都比你部MINI 2 快幾倍,同埋2GB RAM唔會好似MINI2 咁成日關背景APPS
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-10-12 09:42

***部tab s2.....得32gb, 都唔只$3000
作者: charcsc2000    時間: 2016-10-12 10:54

講得難聽D,
ANDROID你想搵部3千1有AIR 2 螢幕色彩準度,
速度同續航力,而又唔過熱真係....

IPAD ...
s84292 發表於 2016-10-12 09:29


其實唔打機....A8+2GB RAM好夠用.....何況係A8X既AIR 2....
我用IPAD MINI 4試過最LAG既GAME係plants vs zombies 2....
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 13:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk    時間: 2016-10-12 13:40

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-10-12 13:48 編輯
未用過android, 所以唔知"速度同續航力,而又唔過熱真係.... "

手上ipad3健在,當年第一部唔駛炒價,但遲 ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 13:00

iPad炒?咪吹水啦....
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1768600
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid30866604
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid32564645

由3代->Air1->Air2
從來都冇用炒價買,而且仲要冇等幾多日...

唔知你講乜鬼叫水尾
你唔想用正價買唔好賴有人炒

咩叫出完iPad3唔夠半年出Air?
你自己買得超遲係度賴Apple?
3代2012年3月出
Air成2013年10月出
你講個所謂半年係4代2012年11月出,你到底係買3代定4代?
作者: s84292    時間: 2016-10-12 13:47

回覆  s84292


    When? 宜家值幾多?


>部IPAD 3仲行得走得,個MON同舊電好似新買一樣, 賣返1200出去, ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 13:02


我部IPAD3 係今年2月賣出去的
作者: s84292    時間: 2016-10-12 15:02

本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 15:15 編輯
未用過android, 所以唔知"速度同續航力,而又唔過熱真係.... "

手上ipad3健在,當年第一部唔駛炒價,但遲 ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 13:00


我IPAD 2 ,IPAD 3 都係頭2個月內就ONLINE正價買到(我有刻機)
IPAD AIR2 同IPAD PRO唔洗半個月就有,IPAD已經冇得炒好耐
(IPAD PRO反而支筆可以炒,都係炒兩個星期)

自己水尾買唔好話APPLE, APPLE每代IPAD又唔係乜都冇改
剩係AIR 1->AIR 2個性能就差好多

IPAD MINI 2到3就真係冇乜誠意,不過4 又好正, 用緊MINI4 ~
除左開大型3D APPS會慢少少,其他都好好

題外話:
曾經我係一個ANDROID 死忠
(ANDROID 1.6 SONY X1->MOTO X501->三星S1->LG 2X->S2->S3->NOTE2),
三星S1係最有印象, RFS檔案系統,你唔刷係會LAG到飛起! 日日玩刷機,身邊十幾部S1都係我幫手刷

平板大約3部~ 之後無意間有人送左部IPAD1比我... 點解?
點解 ANDROID 配雙核心+1GB RAM,連個桌面都會LAG, D GAME又成日閃退
人地部IPAD 1 單核256MB RAM可以咁流暢咁玩太鼓之達人同音樂16格!!然後就入左APPLE坑

之後換左IPHONE5, 我2年都冇換過電話,而且係完全唔想換(之後換6,又換6S,係因為要玩白貓 )
因為已經慣左ITUNES WIFI同步, 同ICLOUD 統一管理其他資料,
老實講未來幾年應該都係APPLE, 特別係平板! 最近試用返google pixel C,部機係好正(硬體上),
但係D 平板APPS對比APPLE ,真係參差不齊,音樂編輯錄製又少APPS

當然大家都好明白ANDROID個音頻架構一日唔改,都冇人願意寫,個API睇落功能好多,
但係好多係用唔到,因為有D廠係唔支援, DELAY係APPLE 十幾倍以上...如果間廠唔做手腳去跳過,平均50MS+的音頻DELAY,APPLE由IP4開始只係7-11
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-10-12 15:32

期待A9/10嘅mini
作者: 大玩偶    時間: 2016-10-12 15:45

air2 性價比高 過 新9.7 iPad
作者: yuet_wah    時間: 2016-10-12 17:04

本帖最後由 yuet_wah 於 2016-10-12 17:07 編輯

回覆 25# tuyylihk


咩叫出完iPad3唔夠半年出Air?
你自己買得超遲係度賴Apple?
3代2012年3月出
Air成2013年10月出
你講個所謂半年係4代2012年11月出,你到底係買3代定4代?



睇到師兄你咁講, 有感而發TIM...
我果時貪retina display 而買個the new ipad 回來, 然後佢半年後就同我出下一代.....
個心都真係有D 唔舒服.....  所以我好理解另一位師兄佢講呢句的用意.....
當然我唔會賴係APPLE 的錯, 推出新產品對用戶點都係一件好事,
不過如果你問我, 當年4代出來的時候, 我果剎那真係完全沒有期待, 唔似而家年年等IPHONE 發佈會咁, 有新玩具玩果種期待, 反而當年心果句係" 唔係呀嘛....."
作者: tuyylihk    時間: 2016-10-12 17:17

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-10-12 17:18 編輯
回覆  tuyylihk


咩叫出完iPad3唔夠半年出Air?
你自己買得超遲係度賴Apple?
3代2012年3月出
Air成2013年1 ...
yuet_wah 發表於 2016-10-12 17:04

我當時都真係有少少唔妥佢架
不過分別真係好少,所以算數....

只係我回覆個位都唔知佢點樣藉iPad得出炒家既結論
自從3代開始根本就可以好準時換機....

而家就掉轉
Air3等到生草都未出...又唔想買Pro

唔夠位用呀
作者: penthlon    時間: 2016-10-12 17:22

咩叫出完iPad3唔夠半年出Air?
你自己買得超遲係度賴Apple?
3代2012年3月出
Air成2013年10月出
你講個所謂半年係4代2012年11月出,你到底係買3代定4代?
tuyylihk 發表於 2016-10-12 13:40


依你提供日期推算係果位ching2012 5月買iPad3, 唔夠半年(2012-11)出iPad 4
咁果位ching可能係記錯左ipad 3之後係ipad air
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk    時間: 2016-10-12 17:34

Ipad1 and ipad 2 有炒 ,買唔到

Ipad3 終於2012 5月入手,冇食骨
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:26

iPad1就算
iPad2香港遲賣過人都冇乜點炒好高
iPad3你自己遲買咪係度賴
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk    時間: 2016-10-12 17:44

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-10-12 17:46 編輯
要唔要post 單證明正價買?
個個好似班廢物靠apple食飯
一兩日人工都唔止
亦唔值俾多過正價買,早D用 ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:42

你po單正價買證明到d咩?
而家我唔係早你2個月正價買呀?

順帶一提我當時係買左2部,一部自用一部放出黎

係人都知由3代開始iPad已經冇炒架啦(除非出既一星期內一百蚊你都算...)
iPad3出左4年啦
仲講咩炒

你自己唔用Online就唔好係度賴...
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2016-10-12 18:06

本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 18:09 編輯
幾好價
值俾多差唔多2k 由ipad3升ipad air 2?
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:29


值, 因為A5X+1GB RAM->A8X 2GB RAM真係差好遠
IPAD3成4年機啦,玩白貓同3D天文軟件都好慢, RAM少成日關APPS真係好大問題
IPAD AIR 2平均FPS高左4倍幾,同輕左好多

唔知點解咁抗拒ONLINE買,我幫朋友買大部份都ONLINE,
第二日就直接送到公司不知幾爽,不過我次次自己個部都要刻字,要三日先收到
ONLINE買咁方便,真係少左好多人去鋪買,  D 鋪都唔點入IPAD貨
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 18:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2016-10-12 18:10

本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 18:13 編輯
Good that you found it worthwhile.

For me, mostly browsing and email, no ugency to upgrade u ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 18:08


IPAD3如果剩係上網EMAIL係好夠,
其實IPAD2 IPAD MINI1都得啦

所以話IPAD3如果唔需要性能,係可以用到5-6年都冇問題,
我如果唔係要用3D APPS,都唔會換機
IPAD最大的敵人根本就係自己

其實香港某程度上都幾落後,外國內地流行的ONLINE 購買,
唔知係咪香港太細,定係本地冇門路,都係唔流行(但又好多人走去淘寶,千里之外買野)
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 18:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2016-10-12 18:19

I don't do Taobao and no online purchase in hk, for privacy and security reasons.

In USA I d ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 18:17


淘寶去便利店買支付寶卡或者去代付,都唔洗出賣你個人資料
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-12 18:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: appiah    時間: 2016-10-12 20:28

The renewal period of ipad series is irregular.
好難捉摸呀!
作者: charcsc2000    時間: 2016-10-13 12:23

其實ipad 3好夠用....只係我需要打機和上網快d...
ipad 3真係load個網頁勁慢...
但唔可以怪佢...因為有一半都係廣告....
而且佢又裝唔到adblock...

我部ipad 3而加比左個姪女睇youtube用....
作者: aabbccdd92    時間: 2016-10-13 17:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qawasaxa    時間: 2016-10-21 13:59

pro too expensive, so air 2 is the best choice..
作者: aabbccdd92    時間: 2016-11-4 06:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2016-11-4 11:25

ipad 3 load個網頁真係勁慢...
Otherwise, no complaint
aabbccdd92 發表於 2016-11-4 06:59


其實好多時都係ad關係....
但上佢個cpu唔夠力...
反而A7上到IOS10都仲好夠力~
作者: Cartesius    時間: 2016-11-5 09:24

Air 2 又夠力又輕
而家買完全無問題

反而要小心個mon
以前用ipad3好地地
air 2 死點/藍邊都算唔罕見
作者: sony_vaio    時間: 2016-11-5 11:26

除左你話AIR2開盡SPEAKER會震外
而家翻修機個價好抵玩
我都買左WIFI版長放屋企用
都無咩開過電腦
剩係上下網既同最新9.7 IPAD PRO無咩分別
作者: aasdqqwe    時間: 2016-11-5 12:01

仲用緊ipad1,淨係用黎睇youtube,日日用都仲幾好用....
有d想買air2,請問32gb夠用嗎?都係玩小遊戲多。另外,睇網頁速度順唔順?會唔會窒窒下?
air2可唔可以一路睇片,一路上網頁?謝謝
作者: Cartesius    時間: 2016-11-5 13:48

請問32gb夠用嗎?都係玩小遊戲多。

夠… refurbished 16gb 分分鐘都夠

另外,睇網頁速度順唔順?會唔會窒窒下?

你network夠力就順

air2可唔可以一路睇片,一路上網頁?謝謝

可以,有得 split screen
作者: aasdqqwe    時間: 2016-11-5 14:41

回覆 60# Cartesius


    Ok,thankyou
作者: coffeebee    時間: 2016-11-5 20:54

iPad air2 32gb 平靚正,如有朋友用university notebook program 買仲正
作者: aasdqqwe    時間: 2016-11-6 12:02

請問用玻璃貼+膠背套 會唔會卡到張貼?
作者: cpk    時間: 2016-11-6 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pingkuen    時間: 2016-11-12 11:35

講得難聽D,
ANDROID你想搵部3千1有AIR 2 螢幕色彩準度,
速度同續航力,而又唔過熱真係....

IPAD ...
s84292 發表於 2016-10-12 09:29



    我都覺, 我同事有部 TAB S2, 感覺冇我部 iPad Air 2咁順, 我之前用 IPAD 4, 2012年尾買的, 都用到上年, 跌到個 MON "吸唔實部機" 同埋真係太 LAG才換 (可能佢唔夾 IOS 8)......
作者: hkocx    時間: 2016-11-12 14:10

iPad air2 32gb 平靚正,如有朋友用university notebook program 買仲正
coffeebee 發表於 2016-11-5 20:54


其實32GB 實際有幾多位用? 係咪比16GB多內置軟件?
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-13 08:33

其實32GB 實際有幾多位用? 係咪比16GB多內置軟件?
hkocx 發表於 2016-11-12 14:10


唔會多左內置軟件喎,上下網打下機應該都ok, 下載大量歌就當然唔夠
作者: cpk    時間: 2016-11-13 21:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-13 22:02

回覆 68# cpk

用左一排ipad, facetime, imessage, photobooth, podcast全部未用過
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-13 22:03

回覆 62# coffeebee

舊款機其實小店個價已經差唔遠
作者: coffeebee    時間: 2016-11-14 00:58

本帖最後由 coffeebee 於 2016-11-14 01:01 編輯

[attach]1938351[/attach]回覆 70# kcthomlau

32GB 機新出喎,出面D discount 跟得切?
仲有noteook program 連AppleCare fee 同換機費都平左
作者: coffeebee    時間: 2016-11-14 01:05

本帖最後由 coffeebee 於 2016-11-15 22:04 編輯

回覆 66# hkocx


同16 GB應該完全一樣
我用iPad通常都係屋企用,加埋Nas 所以夠用

老老實實,好少人帶iPad出街用,32GB 應該夠用
作者: chiho    時間: 2016-11-14 18:30

上星期先買左部,so far so good,要買就快,仲係ios 9.3.x
ncl 發表於 2016-10-4 11:05



想請問邊到買機仲係 ios 9.3.x? 謝!
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-14 23:44

想請問邊到買機仲係 ios 9.3.x? 謝!
chiho 發表於 2016-11-14 18:30


果啲就算仲有都係16G or 64G
作者: wongja    時間: 2016-11-15 09:55

3 月出新
如果係我會買mini4 用住先。
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-15 20:48

3 月出新
如果係我會買mini4 用住先。
wongja 發表於 2016-11-15 09:55


我見人用mini 4間中會lag
air2我自己用未lag過
作者: outlook369    時間: 2016-11-16 12:40

我月頭買左,用iphone 6plus trade既
我覺得32gb 同128gb既分別係
睇你用黎做咩野
我有買戲睇,買app, 所以買128gb for dl片,入片
重有相呢, icloud 等等
如果你話用黎打機,or 睇youtube or睇steaming 片
咁32gb其實好夠用
我而家都想將部wifi版換4g版
作者: ncl    時間: 2016-11-16 18:55

想請問邊到買機仲係 ios 9.3.x? 謝!
chiho 發表於 2016-11-14 18:30


現在無啦,32GB 都係10.0.2
64GB 就仲有機會9.3.5
128GB睇尾貨定新貨,不過大多數都係10.0.2
作者: bobopig    時間: 2016-11-17 08:01

現在無啦,32GB 都係10.0.2
64GB 就仲有機會9.3.5
128GB睇尾貨定新貨,不過大多數都係10.0.2 ...
ncl 發表於 2016-11-16 18:55

Ipad pro 12.9 行 10 夠唔夠力?
行過鋪頭掂下 iPad pro 9.7,窒

via HKEPC Reader for Android
作者: KINGDOMHEARTHK    時間: 2016-11-17 08:30

等左兩星期翻新都冇推64GB WIFI貨出黎
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-17 12:34

回覆 78# ncl

10.0.2係慢D, 上10.1.1會改善
作者: aabbccdd92    時間: 2016-11-17 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arshun727    時間: 2016-11-18 16:42

問題係唔佑等到幾時
作者: aasdqqwe    時間: 2016-11-20 11:53

本帖最後由 aasdqqwe 於 2016-11-20 11:58 編輯

岩岩買左部AIR 2 32GB,
本身用開IPAD 1,升左做AIR 2都一定大分別,
上網開APP都流暢,玩D小遊戲,一路睇片一路上網頁都感覺良好,
但個喇叭真係幾震, 感覺IPAD 1 D聲舒服D,唔知係咪聽慣,
整體感覺都幾抵玩,一般上網玩小遊戲應該又可以用好多年......

話事話..部IPAD 1 真係好襟用...部機狀況依然唔錯。
作者: kcthomlau    時間: 2016-11-20 23:55

岩岩買左部AIR 2 32GB,
本身用開IPAD 1,升左做AIR 2都一定大分別,
上網開APP都流暢,玩D小遊戲,一路睇片一路 ...
aasdqqwe 發表於 2016-11-20 11:53


除非會trade出去,去大陸升128G唔會後悔
作者: anita1123    時間: 2016-11-22 15:58

我都用緊air2, 都好come用, 加上個mon size又ok





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2