Board logo

標題: 今次無人嘈IOS10 ? [打印本頁]

作者: MirageKnight    時間: 2016-9-17 14:47     標題: 今次無人嘈IOS10 ?

係唔係咁次少咗好多問題?
作者: NOSTALE    時間: 2016-9-17 15:13

唔係囉

個個掛著炒機,邊有人理
作者: NOSTALE    時間: 2016-9-17 15:13

IOS 10 有D變左簡體字

IOS 10 比較食電
作者: kcthomlau    時間: 2016-9-17 19:12

未敢升睇定D先
作者: 梁炳    時間: 2016-9-18 11:24

ipad mini 2唔敢升
iphone 6 plus升左,輕微lag,似係遲d會改善
作者: a39g99    時間: 2016-9-18 11:47

Air2唔敢升,因為無咩功能想要
用得好好地無慣搞佢
(雖然個Safari可以分頁一開二都幾正,但係連雙開程式我都無咩用
始終唔係iPad Pro 12.9咁大畫面)
作者: kcthomlau    時間: 2016-9-18 12:22

Air2唔敢升,因為無咩功能想要
用得好好地無慣搞佢
(雖然個Safari可以分頁一開二都幾正,但係連雙開程式我都 ...
a39g99 發表於 2016-9-18 11:47

ipad pro個價買兩部air 2仲有找
作者: ncl    時間: 2016-9-18 14:46

用ITUNES升一定唔會變磚
作者: lsl86712    時間: 2016-9-18 22:35

移除左vpn pptp已經好唔方便啦
作者: 原明    時間: 2016-9-19 21:14

都唔敢升
作者: naka    時間: 2016-9-20 10:31

ios10有無伏呀
要升左先玩到mario.....
作者: vigorcycling    時間: 2016-9-20 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lsl86712    時間: 2016-9-22 22:39

回覆  lsl86712


    Output 完個file  用過email  send 反比自己,之後係iPhone 郵件到開,按按copy 到O ...
vigorcycling 發表於 2016-9-20 11:10


得左
唔該晒ching
作者: garyparty    時間: 2016-9-27 13:56

Any updated news for IOS10?
作者: kcthomlau    時間: 2016-9-28 20:22

回覆 14# garyparty

個IOS10 update間中會無端端pop出來, 一係up一係稍後up, 無得唔up, 唔係咁煩下化
作者: peterking189    時間: 2016-9-29 11:02

Ipad pro up 完唔覺有乜分別...
作者: superxxman    時間: 2016-9-29 11:06

因為我部iPad2已經無得升
作者: card_captor    時間: 2016-9-29 13:23

升了ios10, 漫畫人個apps唔可以用微博登入
作者: kcthomlau    時間: 2016-10-3 20:06

因為太煩影響就up左,up完無左slide open有啲後悔,就連touch id直接開都唔得,一定要扲落個home掣度,影響耐用度。
作者: chriskbchan    時間: 2016-10-3 22:07

因為我部iPad2已經無得升
superxxman 發表於 2016-9-29 11:06



    iPad 2 可以升 iOS 10 喎
作者: ronald    時間: 2016-10-3 23:04

iPad 2 可以升 iOS 10 喎
chriskbchan 發表於 2016-10-3 22:07


A5以下CPU都冇得上.
作者: hackentsui    時間: 2016-10-4 08:44

因為太煩影響就up左,up完無左slide open有啲後悔,就連touch id直接開都唔得,一定要扲落個home掣度,影響 ...
kcthomlau 發表於 2016-10-3 20:06


可以在設定-->>一般-->>輔助使用-->>主畫面按鈕-->>平放手指即可打開(Enable)
作者: tuyylihk    時間: 2016-10-4 08:50

今次iOS10唯一不滿....

個通知太大份又落左
我用iPhone細機玩橫MON Game簡直痛苦...尤其玩音Game個陣
以前都算勉強有一半畫面,而家剩1/3,有通知=死硬
作者: kcthomlau    時間: 2016-10-4 14:02

可以在設定-->>一般-->>輔助使用-->>主畫面按鈕-->>平放手指即可打開(Enable)
hackentsui 發表於 2016-10-4 08:44

Thanks
作者: fung_peace    時間: 2016-10-8 23:09

本帖最後由 fung_peace 於 2016-10-8 23:16 編輯

Ipad Mini2升左幾日,
一定要用HOME制解鎖,
呢個改變我唔太鐘意
作者: hkpolo067123    時間: 2016-10-8 23:34

回覆 25# fung_peace


    https://mrmad.com.tw/slide-to-unlock-ios10
可以試下
作者: kb_bryant    時間: 2016-10-11 07:26

個touch id 明顯慢左,同手多少少汗都會唔得,之前iOS 9都唔係咁樣
作者: a39g99    時間: 2016-10-11 09:49

有朋友試左水,個系統都仲好
只係個解鎖真係好麻煩(iPhone都仲好,iPad真係多餘)

但係iPad強制要人禁多次真係...
我唸有唔少人係iPad可能仲用緊傳統密碼
因為Touch ID 係唔可以set咩十五分鐘/一個鐘後先需要密碼

我朋友話隔一個鐘後,開smartcover 就要人禁一禁home鍵
先比人輸入密碼
(向右滑動變左相機,對iPad來講真係完全無用,仲搞到好唔慣)
個系統係無咩野,但解鎖果度真係反人類操作

搞到我自已部iPad都唔敢升,但成日彈提示又好煩.
唔係話咩怕損壞home鍵,係iPad,home鍵/touch id基本上無咩用
iPad都強迫人禁一下先解鎖真係好唔慣(真係太專制!睇死蘋果都唔會加返)
我自己都係慣左隔一段時間無用部iPad,開smart cover,右撥,入密碼
改左呢個真係好唔慣同唔方便!
作者: charcsc2000    時間: 2016-10-11 11:18

有朋友試左水,個系統都仲好
只係個解鎖真係好麻煩(iPhone都仲好,iPad真係多餘)

但係iPad強制要人禁多 ...
a39g99 發表於 2016-10-11 09:49


其實IPAD黎講IOS10唔升都沒所謂....
我IPHONE先升IOS10...IPAD仲係IOS9....
只係為左佢個BLOCK CALL...
作者: kenkwong    時間: 2016-10-15 07:56

回復 19 #kcthomlau

Touch ID 可以直接開喎,用少左就真。除非無touch id device先用多左home key

via HKEPC Reader for Android
作者: 普羅    時間: 2016-10-15 12:48

ipad air1 用 youtube 好LAG
作者: crazybee    時間: 2016-10-15 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pennylau    時間: 2016-10-17 16:00

mini 2升左之後慢到hihi!
作者: hellfighter    時間: 2016-10-17 16:53

我有 mini2 同 大pro. 上左IOS10. 又唔太覺mini 2 慢得好緊要喎.
作者: s84292    時間: 2016-10-17 20:11

本帖最後由 s84292 於 2016-10-17 21:10 編輯
A5以下CPU都冇得上.
ronald 發表於 2016-10-3 23:04


已查明沒有
作者: tsangwailam    時間: 2016-10-17 20:54

回覆 35# s84292


    你個list 唔係好arm,official 係。
http://www.apple.com/hk/en/ios/ios-10/

iPad Pro 12.9-inch
iPad Pro 9.7-inch
iPad Air 2
iPad Air
iPad 4th generation
iPad mini 4
iPad mini 3
iPad mini 2
作者: s84292    時間: 2016-10-17 21:10

回覆  s84292


    你個list 唔係好arm,official 係。


iPad Pro 12.9-inch
iPad Pro 9.7-inch
iPad Ai ...
tsangwailam 發表於 2016-10-17 20:54


岩岩見到,又真係冇左
多謝修正
作者: 了因    時間: 2016-10-18 00:51

Ios 愈高,舊机就愈慢,几年前的PAD,當時上網開App仲快過現在,几年前的網速比現在慢。
作者: 了因    時間: 2016-10-18 00:53

好明顯頻果有意整慢舊型号設備。
作者: GG    時間: 2016-10-20 14:34

mini2 upgrade 完唔覺慢, 最大問題係冇PPTP, 係大陸用唔到公司VPN 先頭痕
作者: 黑面人    時間: 2016-10-25 10:25

請問iPad升左ios 10之後, 咪可以delete apple 原生app, 起app store可以重裝,
請問重裝果度, 有無得選擇安裝stock同calculator?

PS: 自己部ipad air jb左, 仲係9.幾, 試唔到!
作者: rayad    時間: 2016-10-25 14:45

粒u快過之前個粒,自然之前既機就無咁順
作者: lingho    時間: 2016-10-26 17:06

回覆 33# Pennylau

mini3 ios9都覺得窒
唔到佢強迫上10都唔升
作者: coffeebee    時間: 2016-10-26 20:38

IOS10 onmy iphone 5s, ipad air2 are running smooth
作者: Xingson    時間: 2016-10-27 00:45

iPad4升完後load網頁比以前慢左
越長嘅頁就越慢得緊要
以前都冇幾可load到冇反應
而家好多時出現
另外Switch tab時reload亦頻密左
打緊字時突然FC嘅機率亦多左
亦出現轉換輸入法時突然轉唔到嘅情況
打中文時聯想字而家亦多左d問題…
似乎今次update除左食RAM多左之外亦問題多多
用咁耐今次感覺最差
作者: Excalibur    時間: 2016-10-27 10:32

iPad4升完後load網頁比以前慢左
越長嘅頁就越慢得緊要
以前都冇幾可load到冇反應
而家好多時出現
另外Switc ...
Xingson 發表於 2016-10-27 00:45


IOS8 > 9 差
IOS9 > 10 更差

真係越黎越差





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2