Board logo

標題: 有冇 iPad Air 2 玻璃貼 推介 [打印本頁]

作者: 135246    時間: 2016-9-13 13:44     標題: 有冇 iPad Air 2 玻璃貼 推介

想要 平 d 嘅,薄 d
作者: fireeye    時間: 2016-9-13 13:59

Rock個隻都幾好。不過太薄啲容易爛。
作者: 135246    時間: 2016-9-14 09:23

回覆 2# fireeye


    Thx, 等我check  吓先。
作者: cmchiu6677    時間: 2016-9-16 07:28

ipad pro 9.7 貼玻璃貼呢
作者: ncl    時間: 2016-9-19 16:24

想要 平 d 嘅,薄 d
135246 發表於 2016-9-13 13:44


去馬雲網買LO
作者: 135246    時間: 2016-9-21 01:51

回覆 5# ncl


品種太多  ! 有冇好介紹? 唔要防蓝光,要薄  d。
作者: 大玩偶    時間: 2016-9-21 15:57

淘仔幾間隨便買 , 買 4-5 塊 !
又唔貴 , 又可以比較 , 貼得唔好換過哂又唔肉痛 !
作者: 原明    時間: 2016-9-22 15:01

自貼?
作者: 大玩偶    時間: 2016-9-29 12:35

自貼?
原明 發表於 2016-9-22 15:01



    Sure.... $100 買 5 塊 , 點貼都唔怕啦 !
作者: 原明    時間: 2016-9-29 17:45

我自已貼極都唔掂,個邊仲係有氣泡。
作者: personc    時間: 2016-9-29 18:42

HKD50 Shamshuipo Apliu Street
作者: 135246    時間: 2016-9-29 23:32

已淘了張  ¥2X.00 ,等運到。
作者: 時雨...    時間: 2016-10-4 11:02

有cover,冇貼玻璃貼,都ok
作者: smallfaihk1111    時間: 2016-10-11 10:16

裸跑
作者: crazybee    時間: 2016-10-15 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 135246    時間: 2016-10-16 20:16

見過 d 相片,裸跑一段時間後,果面會有d 地方磨到,白蒙蒙





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2