Board logo

標題: [操作疑難] 大學優惠 iPad Air 2 如何? [打印本頁]

作者: Mojoe    時間: 2016-8-16 15:16     標題: 大學優惠 iPad Air 2 如何?

iPad Air 2 Wi-Fi 16GB $2788
AppleCare+ Upgrade to 2 Years warranty $488

現在買Air 2會不會太遲? Air 3有消息麼?
$488 AppleCare感覺不便宜, 一般都會購買嗎?
作者: a.fish    時間: 2016-8-16 16:21

$488多一年保養吾貴啦,iPhone米仲貴
作者: ceres    時間: 2016-8-16 16:58

買16gb太細,你肯定會後悔
作者: jimfactory    時間: 2016-8-16 21:48

iPad Air 2 Wi-Fi 16GB $2788
AppleCare+ Upgrade to 2 Years warranty $488

現在買Air 2會不會太遲? Air  ...
Mojoe 發表於 2016-8-16 15:16


   
$488 - AppleCare plus 算抵 ~

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - iPad
作者: b-29    時間: 2016-8-16 22:01

$488, 太贵了,1年好快過!
作者: s84292    時間: 2016-8-16 22:03

APPLE CARE+ 包意外跌爛,平平地又換部新

睇個人,IPAD算好難壞果批,我部IPAD3死都唔肯壞,
導致我冇換機動力,直至我送比人為止
作者: jimfactory    時間: 2016-8-16 23:32

$488, 太贵了,1年好快過!
b-29 發表於 2016-8-16 22:01


   
$488兩年唔算貴啦~
跌爛咗補幾舊水又可以有部新~

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: Hewes    時間: 2016-8-17 12:23

請問大學優惠有無 iPad Pro 9.7 架?
作者: Hewes    時間: 2016-8-17 12:33

搵到了
作者: cyruschan112    時間: 2016-8-18 01:12

回覆 6# s84292


me too
但升上IOS9已經唔得,打字都開始慢,係時候俾阿媽用自己換新機
BTW, 睇定D,過左9月先買會否好d
仲考慮緊買macbook air 玩下mac os 定換部ipad 就算

未玩過mac os,得部iphone + ipad
作者: kcthomlau    時間: 2016-8-21 10:01

平唔過翻新機,要CP似乎唔係十分吸引,如果要返大陸升128G就買16G好了,我都考慮緊
作者: 梁炳    時間: 2016-8-23 19:28

ipad好少機會會跌,電話就話可能流出來咁
200買個保護殼好過
你自己諗
作者: Miipp    時間: 2016-8-23 21:34

買16gb太細,你肯定會後悔
ceres 發表於 2016-8-16 16:58


16G 的 air2 用左年幾無後悔過, 長期有幾 G 位淨
作者: tyt01341    時間: 2016-8-24 08:40

16G 的 air2 用左年幾無後悔過, 長期有幾 G 位淨
Miipp 發表於 2016-8-23 21:34



    講得好
IPAD 又唔洗用黎聽歌,影相
睇戲, 睇完就DELETE
買32GB/64GB 先後悔
作者: Miipp    時間: 2016-8-24 08:49

講得好
IPAD 又唔洗用黎聽歌,影相
睇戲, 睇完就DELETE
買32GB/64GB 先後悔 ...
tyt01341 發表於 2016-8-24 08:40


就係囉, 個個都新手咩, 要裝幾多 apps, 會唔會儲相/片自己唔會唔知
作者: aeolian2009    時間: 2016-8-24 09:23

每個人都唔同!睇自己啦
作者: 李李李李    時間: 2016-8-24 21:22

買大D啦~~
作者: dieago    時間: 2016-8-24 22:52

回覆 16# aeolian2009


    x2 睇個人喇,小心使用,可以慳返幾百。 自己部ipad mini one,無得up 都仲健在,基本上都襟用瓜。
作者: louishkepc2    時間: 2016-8-25 03:36

講得好
IPAD 又唔洗用黎聽歌,影相
睇戲, 睇完就DELETE
買32GB/64GB 先後悔 ...
tyt01341 發表於 2016-8-24 08:40



    16gb讀寫慢成倍
作者: louishkepc2    時間: 2016-8-25 15:44

16gb都推真係少見 用落你就知唔知點解會冇左好多位 成日要整理d apps自己拎黎煩 仲有就係讀寫速度係特別慢 原理好似ssd咁愈大愈快 64gb最快 同128gb冇乜分別
作者: louishkepc2    時間: 2016-8-25 15:47

平唔過翻新機,要CP似乎唔係十分吸引,如果要返大陸升128G就買16G好了,我都考慮緊 ...
kcthomlau 發表於 2016-8-21 10:01



    新機唔好拎去換比較好,一來冇保,二來入塵,我換完128gb依家入左好多塵,諗緊拎唔拎返去清好,又遠
作者: Cartesius    時間: 2016-8-25 16:13

新機唔好拎去換比較好,一來冇保,二來入塵,我換完128gb依家入左好多塵,諗緊拎唔拎返去清好,又遠 ...
louishkepc2 發表於 2016-8-25 03:47 PM


非原廠整ipad多數入塵
作者: kcthomlau    時間: 2016-8-29 08:24

新機唔好拎去換比較好,一來冇保,二來入塵,我換完128gb依家入左好多塵,諗緊拎唔拎返去清好,又遠 ...
louishkepc2 發表於 2016-8-25 15:47


啲塵係因為俾佢開過有虛位定佢擴容果陣入塵?剛order了16G
作者: kflam    時間: 2016-8-31 01:58

16GB一定唔夠用,裝office D apps都用好多位





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2