作者: USBHERE 時間: 2016-8-3 16:09 標題: IPHONE WHATSAPP BUCKUP大過5G,係咪要買空間?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-8-3 16:13
咁咪del咁d相....
作者: stta800 時間: 2016-8-3 16:22
itunes backup
作者: USBHERE 時間: 2016-8-3 16:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2016-8-3 17:31
要自動就要比錢...唔係既話就del一d無聊野...
作者: USBHERE 時間: 2016-8-3 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stta800 時間: 2016-8-3 18:07
itunes睇電腦夠唔夠位

作者: USBHERE 時間: 2016-8-4 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stta800 時間: 2016-8-4 00:44
上網快咪方便,上網慢就好唔方便
作者: rhino 時間: 2016-8-4 09:19
回覆 2# charcsc2000
我一直以為Whatsapp 嘅相同影片係放在 iPhone photo 個邊?
作者: stta800 時間: 2016-8-4 09:48
default both
作者: rhino 時間: 2016-8-4 10:12
回覆 11# stta800
咁樣味好嘥位!
如果在camera roll 刪除咗, whatsapp 個面仍然 keep 住?
作者: charcsc2000 時間: 2016-8-4 10:45
IOS唔會幫你DL去iPhone photo 個邊, 要自己手動....
我自己平時真係重要既相, 會儲去Phone photo個邊...
WHATSAPP個D就過一排就DEL...
作者: stta800 時間: 2016-8-4 11:50
睇下wahtsapp個setting先再問啦
作者: charcsc2000 時間: 2016-8-5 13:27
係喎...有個SETTING係"SAVE INCOMING MEDIA"
作者: charcsc2000 時間: 2016-8-5 13:28
我睇返...
有個SETTING係"SAVE INCOMING MEDIA"
可以自動SAME去CAMERA ROLL....當然有好有唔好...
我自己係關左既...喜歡手動搞~

