Board logo

標題: ipad mini會唔會繼續出? [打印本頁]

作者: JUST傑    時間: 2016-6-1 16:41     標題: ipad mini會唔會繼續出?

其實mini版打機睇片拿出街剛剛好,
依家apple pad系列產品線咁混亂,
之後仲有冇機會出mini系列?
改名做pro貴幾舊都冇所謂,希望唔好放棄mini size啦...
作者: 戀人未滿    時間: 2016-6-1 16:47

size 應該會keep
作者: madebyp90    時間: 2016-6-1 18:08

會同iPhone se一樣
每兩年先更新一次
司能永遠keep 2奶cpu
作者: qscaxz    時間: 2016-6-2 16:28

好似除Speaker/CPU外無乜要有提升...
不如望Mini 4減價好過...
作者: lok2007    時間: 2016-6-2 18:30

好似除Speaker/CPU外無乜要有提升...
不如望Mini 4減價好過...
qscaxz 發表於 2016-6-2 16:28



    我就係等緊mini 4減價 換左部mini 2
作者: louishkepc    時間: 2016-6-3 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchan234    時間: 2016-6-3 05:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JUST傑    時間: 2016-6-18 15:36

大概幾時會有消息?
作者: yankees    時間: 2016-6-19 21:00

希望keep 住啦......用緊 mini2 , 期待會出傳說中 ipan mini pro
作者: s84292    時間: 2016-6-20 11:46

用緊IPAD MINI4,真係開始覺得好快(對比IP6S),
大D的3D 天文軟件同玩下白貓都LAG, 求出A9X 版
作者: charcsc2000    時間: 2016-6-20 12:43

其實mini版打機睇片拿出街剛剛好,
依家apple pad系列產品線咁混亂,
之後仲有冇機會出mini系列?
改名做pr ...
JUST傑 發表於 2016-6-1 16:41


實會出既...呢個SIZE有需求....
我日日拎個MINI 4上網及打機睇戲..不知幾正...
作者: JUST傑    時間: 2016-6-20 14:16

用緊IPAD MINI4,真係開始覺得好快(對比IP6S),
大D的3D 天文軟件同玩下白貓都LAG, 求出A9X 版 ...
s84292 發表於 2016-6-20 11:46


我覺得mini可以出2款,一款普通版,另一款pro版用最勁既cpu同圖像處理

實會出既...呢個SIZE有需求....
我日日拎個MINI 4上網及打機睇戲..不知幾正... ...
charcsc2000 發表於 2016-6-20 12:43


agree,單手打機上網文書處理check email都好方便,出街拿住睇都唔奇怪,逼沙甸魚都唔會阻到人
再大部d好似9.7,拿出街根本唔方便,只可以係屋企office用
如果蘋果定位係方便用家攜帶,好應該mini先係主力版本
作者: charcsc2000    時間: 2016-6-20 14:31

我覺得mini可以出2款,一款普通版,另一款pro版用最勁既cpu同圖像處理



agree,單手打機上網文書處理ch ...
JUST傑 發表於 2016-6-20 14:16


係...但我覺得不用出pro啦....跟貼pro就得....
呢部機...正常應該係打機上網睇戲既者....

如果有pro既要求就沒必要買mini啦....
作者: wing1234    時間: 2016-6-20 19:10

家陣拎住部iphone 方便個ipad

反工迫巴士地鐵,電話都唔想拎出來

方棄左用ipad
作者: 戀人未滿    時間: 2016-6-20 20:09

希望keep 住啦......用緊 mini2 , 期待會出傳說中 ipan mini pro
yankees 發表於 2016-6-19 09:00 PM

以ipad air 2同ipad pro 9.7為例,
將會加價不加量
作者: 竹皮    時間: 2016-6-26 08:20

我覺得mini可以出2款,一款普通版,另一款pro版用最勁既cpu同圖像處理



agree,單手打機上網文書處理ch ...
JUST傑 發表於 2016-6-20 14:16



    出完pro版都無用, 電量唔夠, 到最後都係降頻處理
作者: CIVIC140488    時間: 2016-8-8 08:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ben24682004    時間: 2016-8-10 19:40

我就係等緊mini 4減價 換左部mini 2
lok2007 發表於 2016-6-2 18:30

Me 2

via HKEPC Reader for Android
作者: ncl    時間: 2016-8-10 22:40

最近有消息話9月16日發佈會有iPad Mini 5
32GB 起跳
作者: skywolf08    時間: 2016-8-11 13:24

32gb起就得 16gb 好冇用。
作者: kof2002    時間: 2016-8-12 16:41

12.9 的pro 其實係咪令ipad 用途退步了

via HKEPC Reader for Android
作者: a.fish    時間: 2016-8-13 07:07

對mini個size好滿意,希望繼續出
作者: man89    時間: 2016-8-13 10:28

唔會唔出!當記事簿一流合老花的我!要大mon
作者: pigmich    時間: 2016-8-13 15:11

見到呢D post 我真係笑左,你估我地係 Tim Cook咩
作者: lkca    時間: 2016-8-13 16:05

ipad pro mini
4 speakers, usb 3, 4gb ram
mini pencil
作者: Answer    時間: 2016-8-13 18:35

32gb起就得 16gb 好冇用。
skywolf08 發表於 2016-8-11 13:24



    講真佢出唔出16GB版, I don't care.
除左新手之外, 我諗唔到有邊個人會揀16GB 版.
作者: ben24682004    時間: 2016-8-18 12:18

會唔會出就唔知喇,我淨係知如果唔係mini個size,我係唔會買,就係咁簡單

via HKEPC Reader for Android
作者: DimCook    時間: 2016-8-19 08:45

其實我對於IPAD MINI 個SIZE好滿意
IPAD 9.7 對我來講太大
作者: tongziv    時間: 2016-8-19 09:06

講真佢出唔出16GB版, I don't care.
除左新手之外, 我諗唔到有邊個人會揀16GB 版. ...
Answer 發表於 2016-8-13 18:35




    睇價錢做人,同新唔新手冇關
我會買16GB....唔覺得有問題
作者: skywolf08    時間: 2016-8-19 13:45

16gb,一個patch,幾隻歌 ,兩隻game就冇位
作者: timhui12    時間: 2016-9-2 09:26

最近都想買部mini, 睇history, 應該一年都出一部
作者: NOSTALE    時間: 2016-9-2 14:36

我等緊ipad mini 5 Wi-Fi + Cellular  版本

用緊mini 2 好慢,同埋唔support 大陸4G

好想佢快D出
作者: NOSTALE    時間: 2016-9-2 14:38

用過ipad 3 ,覺得好重,同埋好大部,唔多想拎佢出街

轉左mini 2 ,就覺得好正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2