Board logo

標題: 翻新機同新機有乜唔同? [打印本頁]

作者: hkboy3000    時間: 2016-4-14 17:03     標題: 翻新機同新機有乜唔同?

第一次用ipad , 想買部mini 2 32g . 見翻新同全新只相差380 。

其實翻新機同新機有d 乜唔同? 想問清楚先入貨
作者: Stevenchun    時間: 2016-4-14 17:43

http://www.apple.com/hk-zh/shop/ ... als/refurbfaq_popup


Apple 認證的翻新品

常見疑問:
(1) 什麼是 Apple 認證的翻新品?

Apple 認證的翻新品均為經過嚴謹的翻新程序處理後方推出市場的二手 Apple 產品。儘管因技術問題而被退回的產品只屬少數,但這些產品仍全部已經過嚴謹而優質的 Apple 翻新程序處理。

每個 Apple 認證翻新品:

均已通過全面測試 (包括全面的穩定性測試)。
均透過為產品更換部件來進行翻新,以取代未能通過測試的缺陷部件。
均已經過全面及仔細的清理及檢查。
均已重新包裝 (包含對應的使用說明、連接線及全新包裝盒等)。
均包括裝置最初隨附的 Mac OS,某些情況下,包括更新版本*。
均已提供全新的翻新部件編號及產品序號。
均已通過最終質量保證檢查,方會作為翻新品推出市場。
翻新程序遵循與 Apple 製成品測試程序一致的基礎技術指引。

(2) 購買 Apple 認證翻新產品時,我要注意哪些事項?

特惠價格節省金錢
產品功能全備,附有完整資料及證書
保證產品達到 Apple 的最高品質要求,並已由 Apple 原廠元件替換有問題元件

(3) 我可以為我的 Apple 認證翻新產品購買 AppleCare Protection Plan 嗎?

所有 Apple 的認證翻新產品都獲 一年有限保養。如欲增加保障,你可以為 Apple 認證翻新產品購買 AppleCare Protection Plan。AppleCare Protection Plan 為 Apple 認證翻新產品提供長達三年的 Mac 頂級保養,iPad、iPod、iPhone 及 Apple TV 則享有兩年的世界級保養。

* 特定配置可能隨附比最初配備更新版的 Mac OS。
作者: feli    時間: 2016-4-14 17:57

新機有機會買到翻新機, 但翻新機唔會有機會買到新機
作者: 178    時間: 2016-4-14 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkboy3000    時間: 2016-4-14 19:44

明白了。
作者: PC147    時間: 2016-4-15 12:18

個盒唔同
作者: charcsc2000    時間: 2016-4-15 17:19

佢地話電池和部份零件係新...
但個外殼就係舊...有可能少少花...
外盒會係白色, 但入面一樣~
一樣有保養...
作者: 戀人未滿    時間: 2016-4-15 17:51

回覆 7# charcsc2000
外殼新的。
作者: charcsc2000    時間: 2016-4-15 18:57

回覆  charcsc2000
外殼新的。
戀人未滿 發表於 2016-4-15 17:51


睇機種吧,我部imac2011都係買翻新機,有少少輕微花,但可接受~
作者: 戀人未滿    時間: 2016-4-15 18:59

睇機種吧,我部imac2011都係買翻新機,有少少輕微花,但可接受~
charcsc2000 發表於 2016-4-15 06:57 PM

ipad有新外殼,mac是沒有的
作者: gahqm    時間: 2016-4-15 21:01

我之前買部 air2 128G,外表真係同新嘅一樣,內裏用落暫時冇乜問題,不過見上面啲 ching 話會有少許花痕,睇黎外觀係要睇彩收。
作者: hkicpa    時間: 2016-4-15 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericyyhk    時間: 2016-4-16 10:51

新機有機會買到翻新機, 但翻新機唔會有機會買到新機
feli 發表於 2016-4-14 17:57


末必喎,我同事上個月買左部翻收 Macbook air,真係新既,成個盒連 packaging 都係新既....
作者: hkboy3000    時間: 2016-4-16 11:00

綜合咁多位ching 意思。 即係如果買mini 2 , 見到的機外表, 外盒,電係新。其他內涵就係舊貨。
我諗差380 我買新機算了。 始終mini 2 都出左一段時間

不過題外話。 我唔打機, 只係睇下片, 上網。 mini 2 夠用嗎 ?
怕佢上左ios 9.3.1 會好慢
作者: 021102    時間: 2016-4-16 16:58

早一 兩年上網見過有人買mpb 8gb ram 但到手係16gb.  總之係多左野比你咁啦
作者: charcsc2000    時間: 2016-4-16 19:20

ipad有新外殼,mac是沒有的
戀人未滿 發表於 2016-4-15 18:59


係呀,所以咪話睇機種~
anyways,最重要係舊電和保養~
作者: charcsc2000    時間: 2016-4-16 19:23

綜合咁多位ching 意思。 即係如果買mini 2 , 見到的機外表, 外盒,電係新。其他內涵就係舊貨。
我諗差380 ...
hkboy3000 發表於 2016-4-16 11:00


其實都係睇價錢,ipad mini 新機$2088,翻新要1768,足足平左15%嫁~
作者: 588494    時間: 2016-4-16 21:31

買過翻新ipad Air 1

其實無乜分別, 粒電去check過係新電, mon無乜分別, 外觀無乜問題, 係有少少陰陽mon, 可以去apple按保養換mon 或換過部翻新機

其實最大問題都係個序號唔同左, 第時放返出去, d收機佬會有藉口扣你500-800
作者: 044003    時間: 2016-4-16 23:16

唔好買翻新機中伏
作者: klkklk    時間: 2016-4-17 01:04

本帖最後由 klkklk 於 2016-4-17 01:05 編輯

翻新機其實同你當攞左去apple store換LL機無分別
作者: edwardlw    時間: 2016-4-18 13:05

個盒唔同
PC147 發表於 2016-4-15 12:18



    有咩分別?
作者: tuyylihk    時間: 2016-4-18 13:28

翻新機有2樣野係新
1.電
2.殼
當然包裝都係

然後就係入盒個陣係WORK,標準係點就只有蘋果先知
但暗病個類冇可能CHECK得出
基本上可以話就係LL機

再之後花痕個D
連新機都有可能有(可能運送過程導致)
翻新機當然都有機會...
作者: PC147    時間: 2016-4-18 14:22

有咩分別?
edwardlw 發表於 2016-4-18 13:05



   翻新機個盒係 純白色
作者: pc1668    時間: 2016-4-18 14:28

唔好買翻新機中伏
044003 發表於 2016-4-16 23:16


I would like to know more ...  
作者: pc1668    時間: 2016-4-18 14:30

買過翻新ipad Air 1

其實無乜分別, 粒電去check過係新電, mon無乜分別, 外觀無乜問題, 係有少少陰陽mon, 可以去apple按保養換mon 或換過部翻新機

其實最大問題都係個序號唔同左, 第時放返出去, d收機佬會有藉口扣你500-800
588494 發表於 2016-4-16 21:31


少少陰陽mon ... was a problem (to some)
第時放返出去, d收機佬會有藉口扣你500-800 ... was also a problem (to some)

Other than that, I think it might be okay as long as it really works (w/o any problem)
作者: tonileung    時間: 2016-4-18 15:30

用過 + 服役中的 iPad 共六七部之中有兩三部都係買 refurbished, 完全冇問題, 同買全新機一樣.
作者: wlai888    時間: 2016-4-19 01:37

我 claim 保險, 所以買翻新機, 暫時 so far so good............

因為好少再放返出去, 所以無所謂......
作者: benny_168    時間: 2016-4-19 02:21

唔爭在比多少少, 又用得放心啲
作者: naka    時間: 2016-4-20 21:49

翻新係咪無128G?
捕左好耐都唔見....
作者: An17d    時間: 2016-4-21 02:19

Use of some new and old parts to build
作者: 殘雲    時間: 2016-4-21 10:49

翻新係咪無128G?
捕左好耐都唔見....
naka 發表於 2016-4-20 21:49

Refurbished iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular 128GB - Silver

HK$4,788

有喇
作者: Mr123    時間: 2016-4-21 11:11

唔好買翻新機中伏
044003 發表於 2016-4-16 23:16



    中咩伏? 詳情PLS
作者: vadar    時間: 2016-4-25 10:03

AIR 2 2014年出到依家, 如果佢係用TLC, 會否有陽壽將盡的問題?
我唔知TLC有幾耐命, 但肯定短命過MLC, 希望有人答到
作者: CSA41200    時間: 2016-4-26 20:47

AIR 2 2014年出到依家, 如果佢係用TLC, 會否有陽壽將盡的問題?
我唔知TLC有幾耐命, 但肯定短命過MLC, 希望 ...
vadar 發表於 2016-4-25 10:03


what is tlc, mlc?
作者: 戀人未滿    時間: 2016-4-26 21:05

what is tlc, mlc?
CSA41200 發表於 2016-4-26 08:47 PM

google can help u
作者: Kch616    時間: 2016-4-28 15:55

無分別 係個盒唔同左,變左個白色盒仔
家陣翻新 ipad air 真心抵玩
作者: fug    時間: 2016-4-28 16:22

請問翻新機係咪一定要上綱買?
作者: wlai888    時間: 2016-4-28 16:27

請問翻新機係咪一定要上綱買?
fug 發表於 2016-4-28 16:22


yes..........
作者: chrisoku    時間: 2016-4-29 14:49

想知好耐 長知識了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2