作者: bobopig 時間: 2016-3-21 13:54 標題: 今晚就係發佈會....但係冇乜人講既 ?
你地對 IPAD 己經冇晒興趣 ?
還是個定價令你地冇晒興趣 ?
作者: 戀人未滿 時間: 2016-3-21 14:03
係對蘋果既興趣同其他廠係一樣
作者: chrisyip9999 時間: 2016-3-21 14:23
發佈會前咁多小道消息 , 要知既都知晒 , 新產品又冇咩特別 , 咪冇人講囉
作者: a39g99 時間: 2016-3-21 15:39
無咩好講,4GB RAM...換左部Air2佢即出新
2GB RAM
作者: wongja 時間: 2016-3-21 15:42
用緊ipad pro 既唔會對部9.7 pro 有興趣
用緊air2 好地地既亦唔會換
用緊mini4 既就更加唔會換
總結:部9.7 pro 會大把貨。
作者: wslai 時間: 2016-3-21 16:30
除左air2未必會換
其他一眾舊9.7吋ipad持有者都係潛在買家
結論:比ipad pro好賣
作者: ahwah133 時間: 2016-3-21 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivanau 時間: 2016-3-21 16:52
用緊ipad air 對部9.7 pro 有興趣

作者: agent_smith 時間: 2016-3-21 16:55
i want they release new ipad mini
作者: accountant 時間: 2016-3-21 17:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2016-3-21 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2016-3-21 17:51
佢今次唔 pre order,隔幾日賣,已經整定一堆。
我air,1g ram > 4 g ram.
應該幾大分別。
但係除左上網分頁唔駛 load 同開pdf唔會一忽忽讀取外。打機都仲應付到仲有餘。
係 pro 12.9 寸夠大最大分別。
但價錢又加價,好難取捨。
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2016-3-21 17:57
一樣啦,都係燒錢產品。
雖然我唔多鐘意 apple。
但我唔否認,ipad 係實用,只要唔係年年追,一部夠用年幾兩年。
而家仲2gram,以 air2 計,wifi64g再買埋翻身貨。真心抵同好用。
睇雜誌,打機,日本戶口勁多遊戲,去旅行駁 Google map 做地圖。
飛機 air mode 睇 pdf。
抵過android 平板好多。
via HKEPC Reader for Android
作者: toylet 時間: 2016-3-21 18:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamp 時間: 2016-3-21 21:59
http://www.apple.com/us/shop/goto/ipad_pro/select
現在唔賣IPad, 今晚一定有新款出。
作者: kb_bryant 時間: 2016-3-21 22:30
想睇下新ipad賣幾銀。。。。
作者: ~Mac迷~ 時間: 2016-3-21 23:14
主要係價錢問題,如果同Air 2差唔多價錢我會考慮入一部
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-21 23:38
如果有4GB RAM我會換左部AIR 2佢....
作者: bobopig 時間: 2016-3-21 23:50
傳聞加價.....升左一個級...你當 AIR 2 個特價冇左....變番 AIR 1 或以前 IPAD
作者: bobopig 時間: 2016-3-21 23:50
羅定信用出黎....快 D....
作者: bobopig 時間: 2016-3-21 23:54
最主要. 以前有平果野. D 網頁個日主頁一定會寫....仲話乜乜直播....版主搭埋飛機去現場直擊報道或直播加中文字....
但今朝七點幾搭車睇....幾個手機網站都冇提過...係去到夜晚再睇有先一個.....RINGXX 都有寫....E價錢直頭冇提....
台灣D網頁早上都大羅大鼓咁寫.......唔通平果冇俾廣告費或打手錢 ?
搞到我以為係咪自己記錯日子......
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-21 23:56
i am ready, i am ready

作者: bobopig 時間: 2016-3-22 00:09
先生, 你張咭唔夠 LIMIT 喎...我地既 PRO, 加左價啦
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 00:21
連個天都叫我唔好買...咁無計啦

作者: bobopig 時間: 2016-3-22 00:54
好啦. 比你分期...但要買最貴個隻.....連埋配件 XD
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 01:33
iphone 出場啦.
真係叫 ip se
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 01:37
回覆 26# bobopig
下下都用5s比較,似係iPhone 6s cut cost版本多啲,幫佢哋清貨
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 01:39
HKD$3088
16GB
HKD$3788
64GB?
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 01:44
tim 終於講 ipad 啦.
不過, 點解個場咁鬼細既......
作者: a886 時間: 2016-3-22 01:50
IPAD PRO 9.7
作者: a886 時間: 2016-3-22 01:50
回覆 29# bobopig
因為唔係大事~
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 01:51
回覆 31# a886
同上年同期差好遠
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 01:55
本帖最後由 chromechan 於 2016-3-22 01:57 編輯
做咩啫....又凸出嚟,想點?
玫瑰金
US599 32G
US749 128G
US899 256G
作者: a886 時間: 2016-3-22 01:57
256GB -0-
作者: a886 時間: 2016-3-22 01:58
回覆 33# chromechan
AIR2 64GB ---> PRO 32GB 應該會去馬
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 01:59
本帖最後由 chromechan 於 2016-3-22 02:00 編輯
回覆 35# a886
決定唔到
32G 可能4588HKD
128G 可能 5688HKD
256G 可能 6888HKD
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:02
冇咗iPad mini 2或者4賣?
作者: skywolf08 時間: 2016-3-22 02:03
Ipad Air 2 =>$399
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:03
renew iPod?
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:03
但衰衰地都有部 ip se 發佈喎. 仲要係教主既 size 添....4寸呀..
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:04
完咗?
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:06
我都留意到... ipad mini 冇寫4字...
唔會 cut 左, 留部 1代係度托價咁搞笑呀 ?
同埋佢竟然冇講 lte 價錢 ? 我以為 cut 左
但睇佢條片. 當然部粉紅色一出現...個背有 lte 個位...但唔係黑色...係粉紅色...唔通解決定 ? 唔駛黑色咁醜樣 ?
真係要等香港官網出個價錢...
我情原俾人話姣用粉紅色, 都唔會用金色......
白色我ipad2 用過
黑色我 air 用左...
所以只好好出粉紅....但可以俾黑色面板我嗎 ?
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 02:07
IPAD PRO既料
6S既鏡頭...
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:07
係....好似冇發生過一樣......
作者: a886 時間: 2016-3-22 02:08
回覆 36# chromechan
32GB 奸奸好夠用
如果有MA JB 仲好唔洗諗
作者: pakchi70 時間: 2016-3-22 02:09
睇片佢似係用咗iphone 嘅技術,一條u形線就放到天線
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:10
回覆 45# a886
我覺得唔夠,不過有嗰啲SD Card
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:11
From Engadget :
.iPad Pro
-現在各方在讚美 iPad Pro...
-iPad Pro 9.7 吋版!
-還是叫 iPad Pro?
-iPad Pro 9.7 吋是 iPad Air 2 的升級(也就是說 Air 應該到此為止了)
-Oxide TFT 面板、降低 40% 反射。比 Air 2 的亮度高 25%。
-支援 Night Shift
-True Tone 功能 -- 自動感應四週的光線,自動調整白平衡來搭配
-四喇叭的專業音效
-A9X 晶片
-自然搭配的鍵盤和 Apple Pencil 是不可少的
-12MP iSight 相機、TrueTone 雙色 LED、可以拍攝 4K 影片、5MP 前相機
-四種顏色,包括新增的玫瑰金
-32GB 版 US$599 起、128GB 版 US$749 起、還多了一個 256GB 版,US$899 起。
-3 月 24 開始預購,3 月 31 日上市。
-iPad Pro 也多了 256GB 版本,iPad Air 2 將繼續販售,降價至 US$399。
.這大概是最後一次在舊 Apple Campus 發表產品,明年起就要移到新的 Apple Campus 囉!
.就這樣結束了。好快!
.感謝大家的收看,沒有新的 MacBook 有點失落啊..
作者: kennylam25 時間: 2016-3-22 02:11
冇64GB ver
冇重大更新
唔洗換 ipad air 2 繼續服役
作者: pakchi70 時間: 2016-3-22 02:14
今次睇完個發佈,我明點解佢要推遲半年先出9.7
呢部新9.7有齊12吋嘅內涵不特止,仲要有過之而無不及
6s 嘅相機
6s嘅前置鏡頭
6s嘅mon 閃光燈
自動調校mon 色溫嘅true tone mon
真係ultimate upgrade
半年前買咗12吋嘅,今日部機除咗大之外已經成為舊機,真係痴線咖
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 02:15
我好奇佢個MON既解象...唔會重係無變瓜?
作者: a886 時間: 2016-3-22 02:15
回覆 42# bobopig
用緊 IPAD2 白>IPAD AIR2 金
咁IPAD PRO 我應該買粉紅
只買新色
作者: kennylam25 時間: 2016-3-22 02:16
其實有幾多人拎部ipad 來認真影相

作者: a886 時間: 2016-3-22 02:17
回覆 49# kennylam25
出左64GB 無人買12.9"啦~
你等下代啦~
12.9" 128GB /256GB
7.9" 64GB/128GB
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:19
本帖最後由 bobopig 於 2016-3-22 02:23 編輯
出左價錢啦......好似平過 IPAD AIR 2 喎原來....
[attach]1874891[/attach]
原來 32G 就由入門 3888 變 4688....32G 一跳唔係 64G, 係 128G.
我當年買 AIR, 16G 3888 + 800 先去到 32G, 再 +1000 去 4G.
即係 5688 = 32G LTE
但而家 6888 再俾多一千.....就去左 128G.....LTE
AIR 1 時代應該只係買到 64G LTE, 我而家變多左 64G.....真係要諗塞D野先用得晒.....
咁AIR 2, 128G LTE 又要幾多錢 ? 有冇版友記得 ?
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 02:20
[attach]1874892[/attach]
作者: 梁炳 時間: 2016-3-22 02:23
ipad air 2平左
不過ipad pro好吸引
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:25
供應狀況:
暫無供應

作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:25
回覆 56# sweetdreamday
nearly the same ppi
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:27
回覆 48# bobopig
Macbook will wait for Kabylake-U @The End of Q2
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:27
我有, 試過兩部手機都影到冇位, 最後羅埋部 AIR 出黎影......
同埋有時係屋企影....真係咁大個芒對蕉易. 唔理質素有粒粒......求其俾野人方便.....用埋改圖...用手指好過用手指甲....
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 02:29
重以為會跟上PRO個解像...
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:30
回覆 62# sweetdreamday
same ppi will be ok
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:30
但係 AIR2 跌左價. 亦都好吸引....
16G = 3088
64G = 3888
用埋 LTE 都係 4888......
粗用. 就咁平 2000 千....比起 PRO.......
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 02:32
Touch ID重係1代?
作者: chromechan 時間: 2016-3-22 02:34
actually 9.7 iPad Pro basically can equal to the name of iPad Air 3
size and weight the same.....
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 02:43
9.7 寸既 KB :
Smart Keyboard 適用於 9.7 吋 iPad Pro
HK$1,148
平 PRO 版, 100 蚊咁多....
筆冇出一支短 D.....
作者: dc97_2013 時間: 2016-3-22 03:53
系咪入AIR 2抵D?
除左粒U同CAM勁左
而家邊到買有分期?
作者: a39g99 時間: 2016-3-22 06:00
哇,玩到咁大,256GB版本都有
咁iPhone7死得
Pro 9.7正
今次應該可以操三年唔換機啦掛!4GB RAM
作者: akitohk 時間: 2016-3-22 06:09
好彩32GB版都有LTE版揀
作者: 臥雲 時間: 2016-3-22 07:02
ipad pro 9.7 係咪4gb ram? 好吸引喎
via HKEPC Reader for Android
作者: bonson 時間: 2016-3-22 09:36
用緊ipad air 1代表示淨係用黎上網同睇片, 完全冇必要換機, 正, 洗小幾千, 留返錢黎換iphone7
作者: C.K.F. 時間: 2016-3-22 11:19
9.7" 真係 4GB RAM?
但 9.7" 解像度無 12.9" 咁高噃?
作者: wongja 時間: 2016-3-22 11:27
但個mon 大番,ppi 又變番差唔多。
作者: 戀人未滿 時間: 2016-3-22 12:09
9.7" 解像度係2048 * 1536.
即係同ipad air 2 一樣
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 13:09
雖然解象度一樣, 但技術唔同左. 靚 D......
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 13:10
為左支筆同 RAM. 32G 真係冇位裝野. 當然唔捨得 DEL 野都係原因之一....
作者: bobopig 時間: 2016-3-22 13:14
始終都要留番D野俾 PRO 既.....
想出手既師兄. 你地唔會訂掛 ?
直接訂 store 賣....唔知頭批d手工點....可能又陰揚屏.......14日有得換. 有保障 d.
但如果佢用 pro 既芒既技術......咁 PRO 出個時, 有冇聽過有人投訴呢 ?
作者: ivanau 時間: 2016-3-22 13:35
有貨時Walk in 買

作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 14:39
我兩次都係頭批買ipad...未出過事
反而iphone就伏到喊...問題多到,前前後後又退貨又換機先買到部算係叫ok既....
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 14:54
我都想知...
作者: wah214 時間: 2016-3-22 15:04
舊酒換舊瓶,興趣不大。

作者: rubyyu 時間: 2016-3-22 15:48
就產品來講,係Apple發佈會中最無意義嘅嗰一個,亦顯示出Tim同Steve完全唔同,出嗰大嘅iPad pro唔好賣咩?出過細嘅比你,你鐘意細mon咩?出嗰SE比你,再攪多過蘋果手錶促銷方案,成功將蘋果由科技創意翹楚轉型為市場導向商業機構
唯一亮點只係對FBI嘅演詞
作者: alex.tam 時間: 2016-3-22 17:33
我部ipad air 係第1日豐澤買, 結果陰陽屏, 之後要book genius bar(又難book), 只可以換service unit....
今次只會去apple store 買....
作者: 戀人未滿 時間: 2016-3-22 18:30
你今日先呢樣野? 由佢出iphone 5果陣已經係啦
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-22 18:57
我部ipad air 係第1日豐澤買, 結果陰陽屏, 之後要book genius bar(又難book), 只可以換service unit....
...
alex.tam 發表於 2016-3-22 17:33
所以咁多年來我都堅持係apple store買
有咩事起碼都可以1換1或退貨等下批
作者: 1730 時間: 2016-3-22 19:15
吾知有冇快充呢 ?
作者: 588494 時間: 2016-3-22 19:58
純粹吹水, 我覺得今次Apple呢步棋好壞參半。
先講SE, 我覺得SE既推出係好事, 依我今日所見, SE的確對於中下價位既手機市場有震撼力, 三千五蚊就有旗艦級手機既效能, 對於唔追款或覺得5型仔d既人應該有一定吸引力。(包括小弟, 我其實覺得4-5代既IPHONE最有藝術成份, 覺得最靚)
再講9.7 IPAD PRO, 從APPLE賣12.9既策略就知道其實12.9並唔係佢既主力, 12.9只係一部"測試機", 比人試下佢支APPLE PENCIL, 呢部9.7先係主力。12.9推出之後, 市面普遍都覺得APPLE PENCIL幾好用, 但都係礙於12.9太大部而且太貴而停手。而家佢推部9.7出來, 價格同重量相比之下, 9.7比12.9優勝, 令到本身諗緊買唔買12.9既, 睇完都想去買9.7, 心理壓力細左。
(講講下, SE同6S個關係亦有可能係咁..)
不過今日推出既產品(SE & 9.7), 應該會對6S同12.9造成一定打擊, 有D自己打自己既感覺...
作者: rubyyu 時間: 2016-3-22 20:08
回覆 85# 戀人未滿
之前都係,不過今次最明顯…我覺得
作者: 戀人未滿 時間: 2016-3-22 20:14
咁又係既。
作者: bobopig 時間: 2016-3-23 00:58
但係好多人為左平200, 乜乜優惠, 去瘋x買, 百老x. 或商場優惠.........當然. 可能佢地咁o買到良品.
但好多時, 尤其平果要搶...第一批貨多數趕出黎.....有事.....
雖然我部 air 1 都冇事. 或者我睇唔出有事. 但我都係去 apple store 買. 尤其以前仲有分期添.......
所以我唔想平200. 去駛冇事, 有事要約, 時間, 車錢......都係番度......
記得 air2 好似好多陰羊屏..睇到好多 post.......
mini4 反而小....好似個芒仲靚過 air 2
不過最大鑊係去到先知有冇貨.......
作者: bobopig 時間: 2016-3-23 02:32
pro 係試之筆唔太覺得. 如果係, 佢冇必要用 4gam, 做壞個頭. 2g ram , 都夠.
同埋佢有心試支筆. 唔會得一兩個 apps 支援咁小......
pro 係堅出. 但試水溫...不過煲唔滾d水.........所以去番 air 3 打主意.....我覺得係咁.....
作者: oneonetobias 時間: 2016-3-23 13:17
iPad Pro 9.7 好似證實只有2GB ram
作者: 師奶股神 時間: 2016-3-23 14:08
未即係adaptive display
作者: wongja 時間: 2016-3-23 14:45
本帖最後由 wongja 於 2016-3-23 15:14 編輯
我都source 到係... 可以安心用12.9 (之前仲糾結緊)
仲有就係 , ipad pro 12" 係usb3.0 and ipad pro 9.7" 係2.0
12" CPU 快 9.7" 少少 (好似ipad vs iphone 咁)
作者: wslai 時間: 2016-3-23 15:55
本來一心換機
家陣醫價錢話得2gb ram
繼續用舊機算
作者: a39g99 時間: 2016-3-23 15:58
我都source 到係... 可以安心用12.9 (之前仲糾結緊)
仲有就係 , ipad pro 12" 係usb3.0 and ipad p ...
wongja 發表於 2016-3-23 14:45
但係唔好唔記得解像度條數都要計落去
9.7仲係行緊2048x1536
12.9同9.7我覺得無話邊部勁唔勁
就好似6s同6s plus關係
(不過當初成班話咩專業用途真係笑左...實際上大部分專業程式都無左下文...)
不過今次真係估唔到蘋果賣大包
最初仲以為air3 行A9X實得2GB ram
點知直接取消air,改做pro
咁就大條道理行4GB ram啦
話明叫pro,順手再加價...得左!
(可能蘋果都意識到,唔可以再升少少當新機...等Pro2有8GB,9.7寸先肯放4GB咩)
作者: rubyyu 時間: 2016-3-23 16:18
出隻12" pro + 技筆,mon大有理由出支筆,唔好賣出番9.7再加技筆,size細了,易受落,steve寸stylus正式自打嘴巴,ipad成功,iphone都比支stylus mini佢
作者: sweetdreamday 時間: 2016-3-23 16:18
2GB...可以放棄
買張機票去日本玩下好過
作者: wongja 時間: 2016-3-23 16:19
點知最後pro 9.7 真係行2gb ram

