Board logo

標題: [操作疑難] iPad Pro Vs Air3 ,諗緊買邊部? [打印本頁]

作者: no_on888    時間: 2016-2-10 11:42     標題: iPad Pro Vs Air3 ,諗緊買邊部?

本帖最後由 no_on888 於 2016-2-10 11:44 編輯

要快要勁係咪pro,但air3 就出可能強個佢,雖然可能性好低
作者: 人大代表    時間: 2016-2-10 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2016-2-10 12:41

本帖最後由 no_on888 於 2016-2-10 13:03 編輯

會唔會拎出街先>>>>>好少
亦都好少take photo(吾在意air3閃光燈),但在意3D touch ,Apple pen,4G Ram ,3D touch,A9X,4 speaker

reviews 下: iPad Pro....A9X Cpu(暫時係最快嘅 iOS CPU ),4G Ram(暫時係最多Ram 嘅 iOS), 4 speaker,Apple Pen,12.1 吋 screen,no 3D touch

iPad air3 ....A9(?)/A9X(?),2G(?)/4G(?)Ram,2(?)/4(?) Speaker,閃光燈,3D touch(?),3D touch(?),9.7吋 screen
作者: 戀人未滿    時間: 2016-2-10 12:56

你呢個post等到air3出左再答你
作者: unix    時間: 2016-2-10 13:10

唔怕重同大部,價錢唔係問題的話, 唔洗唸一定係買Pro
要輕要Slim,一定等air 3,
如果你要勁要快,我估其實唔會差太遠, 而且係感覺唔到快咗幾多...就好似iP6 同 iP6s 唔會覺得快咗幾多
而且可能用唔夠兩年你已經想換機...
作者: no_on888    時間: 2016-2-10 13:13

唔怕重同大部,價錢唔係問題的話, 唔洗唸一定係買Pro
要輕要Slim,一定等air 3,
如果你要勁要快,我估其實唔 ...
unix 發表於 2016-2-10 13:10


定等埋3月尾 air3 公佈先?
作者: unix    時間: 2016-2-10 17:32

回覆 6# no_on888


係啦, 就算真係AIR3 粒CPU 弱啲, 我唸個分別係感覺唔到, 等AIR3啦.
我覺得PRO 太大部又重, 我之前用緊MINI 1代, 上年先轉MINI 4, 感覺爽好多, 但如果只係用PRO 同AIR3比較, 反而感覺唔到囉我覺得...
不過睇你係唔係唔介意錢, 每年換一代都得架~
今年十月可能又出iPad Pro 2 都唔定
作者: no_on888    時間: 2016-2-10 17:36

本帖最後由 no_on888 於 2016-2-10 19:33 編輯
回覆  no_on888


係啦, 就算真係AIR3 粒CPU 弱啲, 我唸個分別係感覺唔到, 等AIR3啦.
我覺得PRO 太大部又 ...
unix 發表於 2016-2-10 17:32


老實,我估 iPad pro 應該吾會一年一部,命運應該有d似Apple watch 咁
作者: kb_bryant    時間: 2016-2-10 18:44

ipad pro太大部都未係大問題,最大問題係太貴,咁既價錢加少少就可以買到部macbook...始終macos做野方便好多(autocad,photoshosp etc)
4g ram用係ios黎講真係有些少多餘,1-2g都好暢順
可以等下ipad air 3個spec係點同埋係咪真係支援apple pencil先,如果樓主真係鐘意13"mon咪揀pro,否則差唔多既平平地買air 3仲好
作者: wing1100    時間: 2016-2-16 15:45

回覆 9# kb_bryant


    平平地買air 3
作者: bobopig    時間: 2016-2-16 23:41

要快要勁係咪pro,但air3 就出可能強個佢,雖然可能性好低
no_on888 發表於 2016-2-10 11:42



    用非真係要用足12寸同 4G RAM. 否則等 AIR 3. 都係下個月中....而家仲好似傳緊唔會再等一個月, 玩 PRE-ORDER, 過兩日即賣.......咁唔爭在等多一個月啦....如果你真係好急. , 一早出左 PRO 了......
作者: wongja    時間: 2016-2-17 09:46

用非真係要用足12寸同 4G RAM. 否則等 AIR 3. 都係下個月中....而家仲好似傳緊唔會再等一個月, 玩 P ...
bobopig 發表於 2016-2-16 23:41



    如果Air3 同iPad Pro same spec or weaker than iPad Pro
我會直上iPad pro.
因為入左部z3 tab, 而家唔介意買番大d
作者: alanko0511    時間: 2016-2-21 23:14

我覺得iPad Air 3唔會勁得個iPad Pro
如果Air 3勁過佢,咁邊個仲會買Pro?
作者: carlos0928    時間: 2016-2-22 04:07

你試下玩部PRO,,玩多兩玩累到喊~~
作者: lok2007    時間: 2016-2-22 09:34

你本身用嚟做咩先???
好小拎出街 啫係都有機會拎啦
你買咗ipad pro 包你唔會想拎出街
到時又有需要拎出街的話 你就會想點解唔買air
作者: BoredAtWork    時間: 2016-2-22 18:08

如果Air3 同iPad Pro same spec or weaker than iPad Pro
我會直上iPad pro.
因為入左部z3 tab, 而 ...
wongja 發表於 2016-2-17 09:46


ipad air3 3xxx start price. impossible to be better than pro
作者: wongja    時間: 2016-2-23 10:22

ipad air3 3xxx start price. impossible to be better than pro
BoredAtWork 發表於 2016-2-22 18:08



    咁又唔係,ipad 既統一性不嬲都唔差
ipad air3 如果真係行 A9X, , 4gb Ram, 4 speakers, support apple pencil , 有 smart connector
而家仲多粒flash for 影相

咁其實佢真係同ipad pro 無分別 (除左mon size)
甚至比ipad pro 更好

我自己就傾向air3 多d (有新買新)
作者: hellfighter    時間: 2016-2-23 11:22

屋企有iPad Pro . 唔帶出街的. 的確好好用. 個screen 夠晒大.
作者: evec    時間: 2016-2-23 16:24

iPAD PRO 最大問題係不能靠佢做主力機,我寧願補多一二千買MACBOOK 12,記住MACBOOK12最低等己經有8GB+256,iPAD PRO 還要另買鍵盤,移動性大家都係一個級數了。
如果有部大iMAC 用佢來補助下移動要求還可以,不過一般這個用途,IPHONE也夠用。
作者: a39g99    時間: 2016-2-23 16:39

用非真係要用足12寸同 4G RAM. 否則等 AIR 3. 都係下個月中....而家仲好似傳緊唔會再等一個月, 玩 P ...
bobopig 發表於 2016-2-16 23:41


個個就係唸...iPad下滑緊
蘋果當初唸往用iPad Pro救市,又唔成功

Air3會唔伯賣大包呢,四喇叭就預左,A9X唔夠iPad Pro高頻都無所謂
重點都係RAM,RAM,RAM
但係發佈會又唔會講...即係又要等人入左先知幾多RAM
變左期待開箱多過發佈會
作者: ip2809    時間: 2016-2-23 19:10

出街用ipad pro好似幾重, 唔方便.
作者: 真革新    時間: 2016-2-23 21:14

出街用ipad pro好似幾重, 唔方便.
ip2809 發表於 2016-2-23 07:10 PM



屋企用放在台上ok
但手拿都太大太近
作者: bobopig    時間: 2016-2-24 00:05

我覺得iPad Air 3唔會勁得個iPad Pro
如果Air 3勁過佢,咁邊個仲會買Pro?
alanko0511 發表於 2016-2-21 23:14



一係就 PRO 出一代就收皮.
一係就 PRO2 再強加 8 RAM 或 16寸MON 再可以一分4屏.
一係就 AIR3 有限度升級....唔可以越過 PRO SPEC.

否則 AIR3 又 4SPEAKER 又支援 PEN 又 A9X.  食晒 PRO 既巿場.
唯一就係唔夠佢大同電大. 只有一D 一定要大過十寸既死忠 FAN 先買.
作者: bobopig    時間: 2016-2-24 00:09

你試下玩部PRO,,玩多兩玩累到喊~~
carlos0928 發表於 2016-2-22 04:07



    我係鋪頭一拎起都覺好輕. 但過幾分鐘其實先係開始黎料.....同埋我係裸機. 如果有埋套同咁大塊貼. 一定再重....係街行勁倦.

所以係適合坐定定係度. 企定定係度....既場合. 好似屋企係 COFFEE SHOP 扮晒野.
飛機坐經濟位都唔可以用. 一用就冇晒位. 好似 SURFACE 個廣告咁.....嘿....坐頭等拎計....

不過只O岩用黎打機或睇戲或做野. 上網就唔O岩......
佢個 REFRESH RATE 一直都好低......睇網好快咁上下捲動. 勁大殘影或追唔切. 好易頭暈....
你 SLOW 毛純就好 DD.....

屋企有閒錢我都想執部玩下.
作者: bobopig    時間: 2016-2-24 00:10

個個就係唸...iPad下滑緊
蘋果當初唸往用iPad Pro救市,又唔成功

Air3會唔伯賣大包呢,四喇叭就預左,A9X ...
a39g99 發表於 2016-2-23 16:39



    佢如果唔係咁貴. 佢咁得小小款. LTE 得一款屈你食. 可能仲有一線生機.
作者: quiz    時間: 2016-2-25 16:09

pro + pen.
作者: toylet    時間: 2016-2-25 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Enterprise    時間: 2016-2-25 19:42

的確 iPad Pro 好貴,連 keyboard + 筆 + back cover 同一部 MacBook 同價
而 iPad Air 3 傳聽用埋粒 A9X,不過應該有降頻,但效能應該差唔遠
不過 iPad Air 3 應唔會有官方 keyboard

其實睇你會唔會覺得 iPad pro 太大,好似我咁依家係街用緊 iPad pro reply 呢個 post,覺得無問題

寫咗個小小 review,睇下可唔可以幫你決定到
https://www.enterpr1se.info/2016/02/ipad-pro-review/
作者: takkie    時間: 2016-2-25 23:56

本帖最後由 takkie 於 2016-2-26 00:22 編輯

其實WiFi 版 iPad Pro 加 IPad mini 4插卡版 兩用最好
講真如果iPad Air 出街用咪又要攞袋 其實同pro 真系冇分別 要方便真系mini
如果平時一般上下網 YouTube Facebook 個D 用iPad Pro 又好過用 MacBook
真系做嘢MacBook 又吾夠 打機又打吾郁 仲有長遠計 手提電腦又快壊過pad 使用週期又短D IPad pro 吾壊真系玩佢三四年 仲可能好順
同賣用開左Pad Pro 真系轉吾番細機 睇片岩岩好
平時系牀擅屍用真系一流 特別而家天氣涷

反而本人覺得iPad pro 過多一兩年會變主流Tim 第二代改番窄邊框 再改輕D 又可以大賣! 而家只係大多數有iPad air 1.2仲頂到味需要今多人換機住 先冇今多人買姐 iPad 換機兩至三年週期 下一代就見真章
仲有我用左兩個月pro真系好好用 就算之後換機都揀反pro 同mini 換算
如果重 以前iPad 1-4代都重啦  手感pro 反而仲輕  你攞部air 單手一様拎吾得耐
其實用一兩星期就習慣
而家用落pro反而覺得air 9.7吋真系吾上吾落
作者: wongja    時間: 2016-2-26 09:55

傳 ipad air3 唔叫 ipad air 3
都係叫ipad pro
作者: secretman    時間: 2016-2-26 10:36

傳 ipad air3 唔叫 ipad air 3
都係叫ipad pro
wongja 發表於 2016-2-26 09:55


即係 加價啦
作者: wongja    時間: 2016-2-26 10:55

即係 加價啦
secretman 發表於 2016-2-26 10:36



    source :
http://www.macrumors.com/2016/02/25/ipad-air-3-branded-ipad-pro/
作者: quiz    時間: 2016-2-26 11:44

iPad air 3 + pen good wor
作者: wongja    時間: 2016-2-26 15:59

如果同ipad pro 個spec 一樣,只係細左個size
咁我會買12 吋 pro
都係個句,已經有部 8" tab,可以向最大發展。
作者: bobopig    時間: 2016-2-26 23:27

如果同ipad pro 個spec 一樣,只係細左個size
咁我會買12 吋 pro
都係個句,已經有部 8" tab,可以向最大發 ...
wongja 發表於 2016-2-26 15:59



    但係價錢. 佢又會下調到 AIR.
PRO 最大問題係 LTE 得一個版. 屈我食 128G.
我 2 同 AIR 都係 32G. 都唔夠用. 咁O岩而家 CUT 32G, 可以我去 64發展.
但128 就貴左 D. 雖然要用冇話用唔晒. 但唔值......俾多 800.
你話佢好似 ANDROID 入片咁方便就話O者.
作者: wongja    時間: 2016-2-27 21:01

但係價錢. 佢又會下調到 AIR.
PRO 最大問題係 LTE 得一個版. 屈我食 128G.
我 2 同 AIR 都係 32G.  ...
bobopig 發表於 2016-2-26 23:27



    我用128
之前air2 已經用左半。
(我game weekly keep 左接近兩年期數)

仲有d FF GTA games 隻隻大野
作者: bobopig    時間: 2016-2-27 23:05

我用128
之前air2 已經用左半。
(我game weekly keep 左接近兩年期數)

仲有d FF GTA games 隻隻大 ...
wongja 發表於 2016-2-27 21:01



    Gameweekly 有出 ? 駛唔駛錢 ? 你同我都一樣. KEEP 書.
我就係用 32G 個時, KEEP 誰誌, 又唔捨得DEL. 爆晒. 去到 AIR 又係咁. 但好多書都冇羅. 但到D遊戲隻隻 1G. 見到限時FREE 唔玩都羅左先.......又爆. 有好多唔駛錢書都唔敢羅. 高清成1G1本.

所以 AIR3 買 64. 128 要成萬就唔捨得. 留番去旅行或買 PARTS 好過.
作者: accountant    時間: 2016-2-27 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2016-2-28 15:16

其實有無傳話AIR 3 幾時出..
本來以為上年尾會出. 想換左屋企部古董.IPAD2..

但係無端端又整部..IPAD PRO. ...
accountant 發表於 2016-2-27 23:10


咪講左羅, 三月中丫麻.
作者: goconnect    時間: 2016-2-28 18:53

3月發報炸?同月出?
作者: bobopig    時間: 2016-2-28 21:39

3月發報炸?同月出?
goconnect 發表於 2016-2-28 18:53



    唔止同月. 即情隔幾日. 傳今年唔玩 PRE-ORDER. 我信唔出奇.
之前佢 D 都係分地區出. 有時日本個D. 賣完發佈會就可以訂.
但而家 PAD 會多人都有. 需求小左. 我會頭批都唔需要咁多.
以前二百萬可能唔夠分. 而家可能多到傳倉......加上佢真係用番 PRO D 物料的話. 即係某 D PART 己經有現貨.......同埋佢真係 AIR 3 / PRO AIR 肯咁大升級的話, 賣大包. 佢隔幾日就賣都唔出奇.....
要做番靚條數.......
作者: wongja    時間: 2016-2-29 10:28

Gameweekly 有出 ? 駛唔駛錢 ? 你同我都一樣. KEEP 書.
我就係用 32G 個時, KEEP 誰誌, 又唔捨得DEL ...
bobopig 發表於 2016-2-27 23:05



    要,$15 一期,仲平過係街買
我而家都唔鐘意買實體書,鐘意就開ipad黎睇。

FF7,FF9 都過1GB
唔敢諗32gb 會點

btw, 見到dcfever d 價都ok 靚,應該呢2 日入手 IPP。
作者: wongja    時間: 2016-2-29 10:32

其實佢係出air3 ,不過改名做ipad pro 者。
咪又係9.7",唔洗太驚訝各位。
作者: a39g99    時間: 2016-2-29 11:14

唔止同月. 即情隔幾日. 傳今年唔玩 PRE-ORDER. 我信唔出奇.
之前佢 D 都係分地區出. 有時日本個D.  ...
bobopig 發表於 2016-2-28 21:39


細版Pro真係迫人換換換
行兩三年都順滑流暢,4GB Ram,Air定價
蘋果:係唔係好抵呢仲唔狗沖落單

之後隔年,Pro 2 ,8GB ram
作者: wongja    時間: 2016-2-29 11:27

細版Pro真係迫人換換換
行兩三年都順滑流暢,4GB Ram,Air定價
蘋果:係唔係好抵呢仲唔狗 ...
a39g99 發表於 2016-2-29 11:14



細版pro 好似無大版咁pro
反而叫Air 仲Young d
而家唔知佢想點定位

反而IPP 12.9 擺明話人知係for business use
作者: quiz    時間: 2016-2-29 12:06

有支筆俾小朋友用ipad學習幾好。
作者: imhavensmith    時間: 2016-2-29 13:37

一般用家Air足夠
Pro太重 ......
作者: bobopig    時間: 2016-2-29 14:00

有支筆俾小朋友用ipad學習幾好。
quiz 發表於 2016-2-29 12:06



    其實筆一直都有, 唔一定係 APPLE 個支......AIR 1 同 2 都有出.....第三方......我都買左支四百幾. 不過未開....
同埋呢D筆仲實際

APPLE 個支. 好多都未支援. 得一兩個APPS....同埋好長.....
作者: bobopig    時間: 2016-3-1 01:17

又 DELAY 一星期.....搞到意慾又細左.....因為 S7 11號出....錢得一舊....邊樣出先買邊樣.....電話需求大過平板.......
而家係唔夠位....最冇最新軟件冇得下載......
作者: alanchan2010    時間: 2016-3-3 21:43

iPad 2 真係換 la

"iPad Pro 9.7"
作者: 真革新    時間: 2016-3-4 02:00

等睇有幾多 ram
如果 4G 就第一個星期立即入手
如果 2G 就反手入 air 2 or mini 4
(現在用 air 1)
作者: wongja    時間: 2016-3-4 11:46

mini 4 個size 真係good
利申 : 用緊z3tc, 個size 真係無得頂,又薄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2