Board logo

標題: IOS係越用越唔穩定的 [打印本頁]

作者: 3ldk    時間: 2015-12-17 14:43     標題: IOS係越用越唔穩定的

最近有D app有問題開唔到, update左最近版閩一樣
例如whatsapp, line, line for ipad
一開就會藍畫面, 然後reboot
仲有幾多app係咁, 我暫時未試

另一個係safari, 一開就自動去返主畫面, 完全無辦法開

咁樣有無辦法可以救返? (要keep返version, 7.0.4)
作者: Ksec    時間: 2015-12-17 16:32

你意思係你用跟 iOS 7.0.4?
作者: 3ldk    時間: 2015-12-17 20:06

係;;;;;;;;;;;;;
作者: 戀人未滿    時間: 2015-12-17 20:17

有冇JB?咩機?
作者: fatdog    時間: 2015-12-17 20:19

部機太舊問題
唔係個 os 問題
作者: 3ldk    時間: 2015-12-17 23:06

部機太舊問題
唔係個 os 問題
fatdog 發表於 2015-12-17 20:19



即係SSD壞左?
作者: pang1987    時間: 2016-1-8 19:00

睇左咁多回覆。結論係人既問題
作者: a886    時間: 2016-1-8 20:23

回覆 1# 3ldk


1)    IOS 會藍畫面?
2)    你個safari,問題叫閃退


你可以試下RESET 部機先(無JB既話),再唔得就上IOS9.2
作者: cyberx131    時間: 2016-1-8 20:59

根本就係app 己開始吾相容 ios 7....apple 要高更新率

一係你吾好用有問題app...一係就更新 ios9
作者: 3ldk    時間: 2016-1-9 04:05

睇左咁多回覆。結論係人既問題
pang1987 發表於 2016-1-8 19:00


咁應當如何解決呢?

根本就係app 己開始吾相容 ios 7....apple 要高更新率

一係你吾好用有問題app...一係就更新 ios9 ...
cyberx131 發表於 2016-1-8 20:59


一直都無update過, 一路都仲用緊, 係相容問題, 咁點解之前又用到呢?
唔講其他, 淨係個line for ipad, 就算app store上面, 個version由一開始出, 到而家都未變過, 想update新version都無得up, 咁又何來唔相容?
作者: PC147    時間: 2016-1-9 09:02

IPAD 點用WHATSAPP ?
作者: elmo3    時間: 2016-1-9 09:08

本帖最後由 elmo3 於 2016-1-9 09:09 編輯
最近有D app有問題開唔到, update左最近版閩一樣
例如whatsapp, line, line for ipad
一開就會藍畫面, 然後 ...
3ldk 發表於 2015-12-17 14:43



    你部機藍畫面,硬件上有啲問題。
作者: Once    時間: 2016-1-9 13:22

本帖最後由 Once 於 2016-1-9 14:10 編輯

JB 左就唔好瀨原生iOS 啦
iOS 只會越升越慢, 除非中bug / JB否則好少會唔穩定
作者: mygirls    時間: 2016-1-9 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mygirls    時間: 2016-1-9 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stta800    時間: 2016-1-9 17:40

IPAD 點用WHATSAPP ?
PC147 發表於 2016-1-9 09:02



    wxxxspad
作者: carlos0928    時間: 2016-1-9 20:15

Ching想問有咩system係愈用愈順?樣樣電子產品都係愈用愈慢,如果唔係點賺你錢
作者: PC147    時間: 2016-1-10 02:18

wxxxspad
stta800 發表於 2016-1-9 17:40



SEE  即係JB左
JB左唔上IOS cydia 本身都大把野UPDATE
果然係人既問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2