Board logo

標題: [iPad Air 2] 由 LTE 64 升左上 WIFI 128 [打印本頁]

作者: wongja    時間: 2015-10-22 12:34     標題: [iPad Air 2] 由 LTE 64 升左上 WIFI 128

64gb 已經玩到得番2gb 左右
心思思想換 mini 4
但始終長期係屋企用,又好少拎出街,所以都係揀番 Air 2,同 WIFI
WIFI 128 $5488
禮拜二,衛記 + 40 送保護貼
臨比錢又無啦啦話可以減 $200

但當然,無個d 咩7 日退款換機保障 (apple product)
最後5328 拎走左部機番去

點知佢跟機係 8.4.1 , 要攪一大輪先起到機
我setup  as new ipad 再download d app (新機唔想restore backup)
好彩尋日假期, 攪左大半晚先攪掂。

用唔夠兩日又話有 9.1

Anyway , 希望幫到大家。
作者: cpk    時間: 2015-10-22 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonileung    時間: 2015-10-22 12:54

係咪咩 model 都有得減二百?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: wongja    時間: 2015-10-22 13:41

我又無問
因為我知佢有得加錢跟玻璃貼又貼埋所以去佢度買

我估要過五千先有得減 (我估咋)
作者: wongja    時間: 2015-10-22 13:41

mini4規格太接近air2,唔暗減根本冇人再想買,除非要大屏
cpk 發表於 2015-10-22 12:44



    我諗左幾日架喇
不過過唔到A8 個關
部64LTE 比左外母用
作者: cpk    時間: 2015-10-22 13:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2015-10-22 13:53

本帖最後由 bobopig 於 2015-10-22 13:54 編輯
我又無問
因為我知佢有得加錢跟玻璃貼又貼埋所以去佢度買

我估要過五千先有得減 (我估咋) ...
wongja 發表於 2015-10-22 13:41



    塊玻璃貼有冇料到? 之前用過 G3 要加錢換, 但效果好似麻麻......有點後悔. 情願個幾十蚊+$拎去買塊好小小

你唔等 IPAD PRO ?

同埋 8.4.1 好大問題? 我仲用緊 7.
作者: wongja    時間: 2015-10-22 14:10

本帖最後由 wongja 於 2015-10-22 14:11 編輯
塊玻璃貼有冇料到? 之前用過 G3 要加錢換, 但效果好似麻麻......有點後悔. 情願個幾十蚊+$拎去買塊 ...
bobopig 發表於 2015-10-22 13:53



ipad pro 太大喇
塊貼普普通通,無咩特別,唔算話好好,亦唔係話好差

始終ipad 唔同iphone6 / 電話個d ,無咩彎彎曲曲既邊
反而我覺得佢唔係好滑就真

但之前張雞貼我一用都用到而家,所以我收貨

回覆  wongja
屏細啲,A8+2GB RAM理應夠用,而且色域亦拍往air2
cpk 發表於 2015-10-22 13:46


用就一定夠用,仲平$1000
但係考慮到自己唔會點拎出街,係屋企都係air2 開心d
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-22 14:17

唔拎出街, 咁買air 2一定正確啦, 仲要買wifi版..
如果拎出街, 一定要買mini 4 128gb 4g版...
作者: wongja    時間: 2015-10-22 14:24

本帖最後由 wongja 於 2015-10-22 14:27 編輯
唔拎出街, 咁買air 2一定正確啦, 仲要買wifi版..
如果拎出街, 一定要買mini 4 128gb 4g版... ...
charcsc2000 發表於 2015-10-22 14:17



拎過出街
但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。
Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好過。
Mini2 , air 1 , air 2 個LTE 對我來講真係浪費。。。

mini 2 都好d,個時成日上大陸,都可以係直通巴玩下
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-22 15:49

拎過出街
但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。
Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好 ...
wongja 發表於 2015-10-22 14:24


未必...只係你少係街用者...
我習慣mini當副機上網..
是但係鴨記買卡就已經用到, 唔駛用埋d貴plan..
去旅行又可當pocket wifi比分比大家用...
自己部5s就主力whatsapp, 打電話, 影相多...
作者: wongja    時間: 2015-10-22 16:26

未必...只係你少係街用者...
我習慣mini當副機上網..
是但係鴨記買卡就已經用到, 唔駛用埋d貴plan..
去旅 ...
charcsc2000 發表於 2015-10-22 15:49


true
我真係非常少係街用,我係兩袖清風個d 人 (袋都唔拎)
成日覺得買機要攻頂,買埋lte 總有一日用得著

如果我上年直上 128 wifi ,今日真係無後悔
反而望住個LTE 都唔知有咩做
不過百貨應百客,LTE 總有佢既捧場客 (特別做sales 既,就一定有用)
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-22 16:28

true
我真係非常少係街用,我係兩袖清風個d 人 (袋都唔拎)
成日覺得買機要攻頂,買埋lte 總有一日用 ...
wongja 發表於 2015-10-22 16:26


最重要知道自己需要D咩...就唔會亂洗錢..畢竟都要1000蚊...
作者: wongja    時間: 2015-10-22 16:29

最重要知道自己需要D咩...就唔會亂洗錢..畢竟都要1000蚊...
charcsc2000 發表於 2015-10-22 16:28



    呢樣真
今次呢濟已經打破左我心理障礙。
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-22 16:32

呢樣真
今次呢濟已經打破左我心理障礙。
wongja 發表於 2015-10-22 16:29


我自己因為手機上網越黎越貴...情願比多1000蚊...將來買卡用好過...
作者: pakchi70    時間: 2015-10-22 20:30

師兄,以你嘅紀錄,你應該下一兩個月就會忍唔住買iPad pro然後話大就是好
作者: wongja    時間: 2015-10-22 21:05

師兄,以你嘅紀錄,你應該下一兩個月就會忍唔住買iPad pro然後話大就是好 ...
pakchi70 發表於 2015-10-22 20:30


唔會啦
真係太大

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: enn    時間: 2015-10-25 23:06

我都係64LTE 想轉128wifi.
作者: wongja    時間: 2015-10-25 23:43

我都係64LTE 想轉128wifi.
enn 發表於 2015-10-25 23:06



如果爆左
都無計要轉
我太多電子書
Gameweekly 又期期買
Game 又多
而家128 真係爽
作者: tplcm    時間: 2015-10-30 15:13

唔忍下手就黎出air3
作者: HKZO2    時間: 2015-10-31 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanluk    時間: 2015-10-31 17:25

回覆 21# HKZO2

       
翻新 iPad Air 2, 比多$200
作者: no_on888    時間: 2015-11-3 10:53

拎過出街
但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。
Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好 ...
wongja 發表於 2015-10-22 14:24


Air3?
作者: wongja    時間: 2015-11-3 15:30

Air3?
no_on888 發表於 2015-11-3 10:53



    將來會出既時候。
作者: charcsc2000    時間: 2015-11-3 16:17

想問下,同樣3088價錢
大家會選 Air or mini 4
HKZO2 發表於 2015-10-31 12:12


會出街一定係mini4..沒得輸..
作者: davidliu    時間: 2015-11-8 18:24

LTE Version 有GPS,對定位能力有要求的user比較岩。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2