作者: wongja 時間: 2015-10-22 12:34 標題: [iPad Air 2] 由 LTE 64 升左上 WIFI 128
64gb 已經玩到得番2gb 左右
心思思想換 mini 4
但始終長期係屋企用,又好少拎出街,所以都係揀番 Air 2,同 WIFI
WIFI 128 $5488
禮拜二,衛記 + 40 送保護貼
臨比錢又無啦啦話可以減 $200
但當然,無個d 咩7 日退款換機保障 (apple product)
最後5328 拎走左部機番去
點知佢跟機係 8.4.1 , 要攪一大輪先起到機
我setup as new ipad 再download d app (新機唔想restore backup)
好彩尋日假期, 攪左大半晚先攪掂。
用唔夠兩日又話有 9.1
Anyway , 希望幫到大家。
作者: cpk 時間: 2015-10-22 12:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonileung 時間: 2015-10-22 12:54
係咪咩 model 都有得減二百?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: wongja 時間: 2015-10-22 13:41
我又無問
因為我知佢有得加錢跟玻璃貼又貼埋所以去佢度買
我估要過五千先有得減 (我估咋)
作者: wongja 時間: 2015-10-22 13:41
我諗左幾日架喇
不過過唔到A8 個關
部64LTE 比左外母用
作者: cpk 時間: 2015-10-22 13:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2015-10-22 13:53
本帖最後由 bobopig 於 2015-10-22 13:54 編輯
塊玻璃貼有冇料到? 之前用過 G3 要加錢換, 但效果好似麻麻......有點後悔. 情願個幾十蚊+$拎去買塊好小小
你唔等 IPAD PRO ?
同埋 8.4.1 好大問題? 我仲用緊 7.
作者: wongja 時間: 2015-10-22 14:10
本帖最後由 wongja 於 2015-10-22 14:11 編輯
ipad pro 太大喇
塊貼普普通通,無咩特別,唔算話好好,亦唔係話好差
始終ipad 唔同iphone6 / 電話個d ,無咩彎彎曲曲既邊
反而我覺得佢唔係好滑就真
但之前張雞貼我一用都用到而家,所以我收貨
用就一定夠用,仲平$1000
但係考慮到自己唔會點拎出街,係屋企都係air2 開心d
作者: charcsc2000 時間: 2015-10-22 14:17
唔拎出街, 咁買air 2一定正確啦, 仲要買wifi版..
如果拎出街, 一定要買mini 4 128gb 4g版...
作者: wongja 時間: 2015-10-22 14:24
本帖最後由 wongja 於 2015-10-22 14:27 編輯
拎過出街
但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。
Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好過。
Mini2 , air 1 , air 2 個LTE 對我來講真係浪費。。。
mini 2 都好d,個時成日上大陸,都可以係直通巴玩下
作者: charcsc2000 時間: 2015-10-22 15:49
拎過出街
但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。
Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好 ...
wongja 發表於 2015-10-22 14:24
未必...只係你少係街用者...
我習慣mini當副機上網..
是但係鴨記買卡就已經用到, 唔駛用埋d貴plan..
去旅行又可當pocket wifi比分比大家用...
自己部5s就主力whatsapp, 打電話, 影相多...
作者: wongja 時間: 2015-10-22 16:26
true
我真係非常少係街用,我係兩袖清風個d 人 (袋都唔拎)
成日覺得買機要攻頂,買埋lte 總有一日用得著
如果我上年直上 128 wifi ,今日真係無後悔
反而望住個LTE 都唔知有咩做
不過百貨應百客,LTE 總有佢既捧場客 (特別做sales 既,就一定有用)
作者: charcsc2000 時間: 2015-10-22 16:28
最重要知道自己需要D咩...就唔會亂洗錢..畢竟都要1000蚊...
作者: wongja 時間: 2015-10-22 16:29
呢樣真
今次呢濟已經打破左我心理障礙。
作者: charcsc2000 時間: 2015-10-22 16:32
我自己因為手機上網越黎越貴...情願比多1000蚊...將來買卡用好過...
作者: pakchi70 時間: 2015-10-22 20:30
師兄,以你嘅紀錄,你應該下一兩個月就會忍唔住買iPad pro然後話大就是好
作者: wongja 時間: 2015-10-22 21:05
唔會啦
真係太大
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: enn 時間: 2015-10-25 23:06
我都係64LTE 想轉128wifi.
作者: wongja 時間: 2015-10-25 23:43
如果爆左
都無計要轉
我太多電子書
Gameweekly 又期期買
Game 又多
而家128 真係爽
作者: tplcm 時間: 2015-10-30 15:13
唔忍下手就黎出air3
作者: HKZO2 時間: 2015-10-31 12:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanluk 時間: 2015-10-31 17:25
回覆 21# HKZO2
翻新 iPad Air 2, 比多$200
作者: no_on888 時間: 2015-11-3 10:53
拎過出街
但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。
Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好 ...
wongja 發表於 2015-10-22 14:24
Air3?
作者: wongja 時間: 2015-11-3 15:30
將來會出既時候。
作者: charcsc2000 時間: 2015-11-3 16:17
會出街一定係mini4..沒得輸..
作者: davidliu 時間: 2015-11-8 18:24
LTE Version 有GPS,對定位能力有要求的user比較岩。

