作者: cyberx131 時間: 2015-8-16 00:31 標題: 咩話 今年 吾出 ipad air 3...........
蘋果的秋季發布會很快就要到來,根據此前各渠道消息,蘋果有可能在發布會上發布兩款新iPhone 以及兩款iPad(iPad Air 3 和iPad mini 4),至於去年就被傳出的iPad Pro 可能會在今年晚些時候現身。但根據最新的一份報告顯示,蘋果今年秋季有可能只發布大屏幕iPad Pro 以及更薄性能更好的iPad mini,而不會發布新款9.7 英寸iPad。
台灣媒體DigiTimes 表示,蘋果並沒有準備今年秋天發布新款iPad Air,公司會等到2016 年發布。初代iPad 在2010 年發布,隨後每年發布新款,甚至在2012 年更新了兩次,那麼蘋果為什麼要在今年停止更新呢?下面是一些推測:
在2013 年發布iPad Air 後,蘋果在2014 年重新設計了iPad Air 的外殼和內部配置。蘋果也許決定將精力放在iPad mini 產品線上,畢竟去年的iPad mini 升級不給力。
由於這次蘋果可能推出大屏幕iPad Pro,這也導致蘋果工程團隊資源全部被佔用。
iPad Air 3 會有什麼新功能?有人推測將支持 Force Touch 和触控筆。 iPad Pro 似乎已經確定將支持Force Touch 和触控筆,公司可能想讓iPad Pro 優先擁有這些功能。
從營銷和銷售方面看,蘋果也許想主要介紹新款iPad mini 和iPad Pro。 iPad Air 2 已經採用了比iPad mini 更薄的設計,並採用了支持iOS 9 分屏功能的A8X 芯片。
在過去幾年中,蘋果通常會在9 月的發布會上推出新款iPhone,10 月的發布會上推出新款iPad。如果蘋果計劃同時在9 月份的發布會上發布新款iPhone 和新款iPad,發布會時間將太長。蘋果也有可能將重要的iPad Pro 發布會推遲至10 月舉行。
作者: iamgozilla 時間: 2015-8-16 00:39
對呢D所謂Apple新聞都無咩感覺.
一向都係: 到出果時先算, 然後你買得到再算.
作者: cpk 時間: 2015-8-16 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 斯卡X 時間: 2015-8-16 11:58
吹左兩三年啦IPAD 12"
***都出左NOTE 12幾次啦
全力谷都係吹出黎
希望有新機啦等緊換呀
作者: fireeye 時間: 2015-8-16 13:33
用緊air2. 下部機一定係有4G RAM先換!
作者: karl0711 時間: 2015-8-16 17:54
ipad 應該係IPHONE之前先決定出唔出
作者: holymoon 時間: 2015-8-16 20:02
回覆 5# fireeye
以apple 加ram 既進度。
駛唔駛等多5年?
作者: a39g99 時間: 2015-8-16 21:51
iPad Pro佢預係MAC OS的
你當佢係mac版surface pro就得
即係佢隨時攻到16GB RAM都得
假如真係出,我比較有興趣佢會打算用咩intel cpu,core m真係算數
(如果pro只係加大版ipad,真係咪搞)
Air3出唔出我就唔知,但係無4GB RAM就吸引唔到我買啦
唔係就起碼要輕多30%以上先考慮買

作者: davidchoi8 時間: 2015-8-16 22:24
見到digitime 尼個SOURCE 其實唔駛睇內文都知係流...
作者: charcsc2000 時間: 2015-8-18 11:43
都沒所謂啦..我剩係留意佢個lte會唔會再support多d頻...
其實air 2已經好夠用...
作者: a886 時間: 2015-8-18 18:39
千其唔好出,兩年一代就最好

作者: notz 時間: 2015-8-19 00:42
Agree
作者: PeopleXD 時間: 2015-8-27 00:24
對iPad Air 無咩期望, 想佢快點出iPad Pro.
作者: bobopig 時間: 2015-9-6 23:22
如果唔係要多工做野, 我用 AIR1 打機都夠....佢又唔似 IP 會鎖左頻........係唔夠記憶用.....成日要 DEL 野...
作者: charcsc2000 時間: 2015-9-7 13:27
ching, 想問問點樣鎖頻????
作者: bobopig 時間: 2015-9-8 00:54
佢唔係鎖頻. 應該話同一粒 cpu, 例如 A7, 仲用係同一代 IP 同 IPAD. IP 會鎖左降左頻...而 IPAD 版會全速....所以同一粒 U, 係 IP 同 IPAD 表現唔同......
作者: charcsc2000 時間: 2015-9-8 10:32
哦..
你講cpu...
但我講緊lte頻段....
作者: Kenny仔 時間: 2015-9-8 14:02
ipad mini 2 會減價嗎?
作者: charcsc2000 時間: 2015-9-9 11:36
實會減...但A7可能再一年就會OUT..唔低...
作者: bobopig 時間: 2015-9-12 02:12
SORRY. 類你誤會......
作者: bobopig 時間: 2015-9-12 02:14
但 A7 其實都好夠用. 我都覺得過剩. 可能我唔係打好勁既 RAM. 係 1G RAM 唔多夠用. 睇 PDF......
不過只係爭幾百蚊...覺得乜都爭好遠...呢個先係心理上唔抵....
作者: usei 時間: 2015-9-12 11:58
如果不用 ios 的獨家野 , wintab 化算好多
平 + rom 大

