作者: child5085 時間: 2015-5-8 12:43 標題: IPAD AIR2 趺花左四隻銀邊角有冇得整?
之前比個親戚搶左黎玩..點知佢搶個陣一個唔小心趺左部野落地...依加4隻角銀邊個D位花曬..隻圓邊個有少少擦平左咁樣..我想問下IPAD原廠有冇得整? 我未過保養.
作者: a886 時間: 2015-5-8 13:00
俾錢換番新機~
作者: momo4321 時間: 2015-5-9 09:13
叫佢賠,再加錢換新嘅。
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: TH30 時間: 2015-5-9 10:41
人為就梗係無得(免費)維修啦
作者: tofumai1 時間: 2015-5-9 11:33
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 2
作者: 316915238 時間: 2015-5-9 12:32
手機平板私人野根本就唔應該借比人,何況係被人搶,親戚都係咁話,所以
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 3
作者: CMZ 時間: 2015-5-9 13:23
我都同意係私人嘢,但有冇方法可以暫時變成公用呢?
例如 set 死只可以行某啲 APP, 唔可以行某啲 APP 之類
我見 iOS 好似完全冇呢啲
最好可以好似電腦咁整多個公用 user 之類
我都係:
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 4
跌花咗嗰部俾咗佢,自己買過部新
作者: ricky1992 時間: 2015-5-9 18:48
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 6
作者: no_on888 時間: 2015-5-9 20:55
有買Applecase+?
作者: pakchi70 時間: 2015-5-10 14:23
Guided Access

作者: thomas-chan 時間: 2015-5-10 20:19
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 7
咁X 5 去左邊?
我估佢個親戚係細路,賠唔起架la
作者: CMZ 時間: 2015-5-10 22:47
X5 其實響 2樓
查實點樣跌先可以一次過跌花晒四隻角?
作者: Miipp 時間: 2015-5-11 10:35
點會無得整, 肯比錢就得
作者: CHK 時間: 2015-5-11 11:31
去APPLE度迫佢換畀你
作者: 戀人未滿 時間: 2015-5-11 15:44
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 8
作者: child5085 時間: 2015-5-11 15:56
回覆 9# no_on888
冇買= =
作者: gut1983 時間: 2015-5-11 17:30
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 9
作者: 4400 時間: 2015-5-11 17:30
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 10
作者: child5085 時間: 2015-5-11 17:57
真係比你估中左..細路女黎,果下真係好火但係又鬧唔落....
作者: child5085 時間: 2015-5-11 18:05
其實我真係唔介意比幾百蚊換過個殼/條邊..因為真係幾顯眼...直頭減少左我用呢部機既意欲..就想問下APPLE有冇呢D服務?
作者: aabbccdd92 時間: 2015-5-11 19:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92 時間: 2015-5-11 19:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92 時間: 2015-5-11 19:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aabbccdd92 時間: 2015-5-11 19:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: klaus 時間: 2015-5-11 20:34
睇開D
作者: CMZ 時間: 2015-5-11 21:33
我就係用緊 windows phone, 奇怪點解咁大部 iPad 都好似冇類似嘅功能
樓主如果唔想換過部, 我諗都係拎去先達問問啦, 但當然有一定風險
或者搵個套或殼遮遮佢算
作者: aabbccdd92 時間: 2015-5-11 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: applemac 時間: 2015-5-11 22:22
叫佢賠,再加錢換新嘅 X 11
作者: leon2001 時間: 2015-5-14 20:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing1234 時間: 2015-5-17 19:14
買過部,果部比左佢,拎返錢

