Board logo

標題: IPad Air 2 畫面亂跳 [打印本頁]

作者: toby709    時間: 2015-3-22 21:42     標題: IPad Air 2 畫面亂跳

有無人試過呀?我部會用用下突然亂咁跳,自己放大縮細,開app , cap 畫面,係software 定硬件問題呢?
作者: kelvin8348    時間: 2015-3-23 16:46

係咪UP左8.2~我都成日停呀~放大縮細等等~熄機再開啦~等佢再出UPDATE啦
作者: pakchi70    時間: 2015-3-23 22:20

咁得人驚?
有無片睇
作者: kenkendee    時間: 2015-3-23 23:00

我之前I PAD AIR 都係咁, 好似有鬼咁
作者: musicmatch    時間: 2015-3-24 14:02

本帖最後由 musicmatch 於 2015-3-24 14:03 編輯

係咪充緊電架??
作者: beauty_kc    時間: 2015-3-25 16:32

有無人試過呀?我部會用用下突然亂咁跳,自己放大縮細,開app , cap 畫面,係software 定硬件問題呢? ...
toby709 發表於 2015-3-22 21:42

有機會壞mon , 早前我部5S 都係咁 , 整左999 .

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: al1    時間: 2015-3-25 16:40

我iP6+ update咗8.2都有咁嘅情況, iPad Air2我就未up
作者: divxhd    時間: 2015-3-28 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla    時間: 2015-3-28 12:37

Mini 2同iP6+由新出8.2 up咗到而家都無放大縮細問題
作者: toby709    時間: 2015-4-4 13:10

回覆 6# beauty_kc

最終就係換過部新





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2